تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796724992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تازه ها
كروبي : حسن روحاني كانديدا مي شود
آقاي كروبي گفت : ظاهرا قرار است آقاي حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري آتي كانديدا شود. دبير كل حزب اعتماد ملي در پاسخ به سئوالي در خصوص احتمال حضور حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري گفت : ظاهرا قرار است كه آقاي روحاني كانديداي رياست جمهوري شود كه اين امر خوبي است زيرا در مشاركت گسترده تر مردم تاثير خواهد گذاشت . وي همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص انتقادات اعضاي حزب اعتماد ملي به اصلاح طلبان گفت : همواره دوستان را به وحدت دعوت كردم اما عده اي صحبت هايي مي كنند كه موجب شكاف مي شود. ولي همگان بايد ضرورت وحدت را درك كنند. دبير كل حزب اعتماد ملي با رد اين مطلب كه چون حزب اعتماد ملي در انتخابات مجلس شكست خورد احتمالا در انتخابات رياست جمهوري نيز شكست خواهد خورد اظهار داشت : در انتخابات مجلس نيروهاي اصلي ما را رد صلاحيت كردند و آرايش نيروهاي ما بهم خورد. رد صلاحيت ها و عدم صيانت از آرا موجب اين اتفاق شد. وي افزود : حتي اگر فرض كنيم در مجلس شكست خورده ايم در انتخابات آينده حضور مي يابيم و مي بينيم كه مردم راي مي دهند يا خير. حرف ما يكي است و آن اينكه بگذاريد مردم انتخاب كنند و نيروهاي خودسر و غيبي وارد نشوند تا كارهاي غيرعادي انجام دهند اگر از آرا صيانت شود در انتخابات هم شكست بخوريم مهم نيست . امروز آقاي مجيد انصاري پيش من بود و مي گفت كه در يك مسجد 2 تا صندوق بود در يك صندوق 600 راي داشتند و در ديگري هيچ . كروبي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه حضور شما براي كنار رفتن خاتمي بود گفت : اگر خاتمي بخواهد بخاطر اينكه يك نفر حضور پيدا كرده است ديگر كانديدا نشود همان بهتر كه نيايد. اصلا اين توهين به آقاي خاتمي است و من كه هنوز اعلام نكردم كه در انتخابات حضور مي يابم . ولي اگر اعتماد ملي مرا بعنوان كانديدا معرفي كرد آيا آقاي خاتمي نبايد بيايد يعني اگر مجمع روحانيون آقاي خاتمي را كانديدا كرد من نبايد بيايم بنظر من اين حرفها ديگر رنگي ندارد.
اظهار تاسف كوشنر از قتل دختربچه فرانسوي بدست پدربزرگ صهيونيستش
برنار كوشنر وزير امورخارجه فرانسه ديروز پس از پيدا شدن جسد دختربچه چهار ساله فرانسوي تبار در رودخانه تل آويو گفت قتل اين دختربچه بدست پدر بزرگش يك جنايت هولناك است و ما از اين مسئله به شدت متاسفيم . به گزارش آسوشيتدپرس از پاريس كوشنر با انتشار بيانيه اي ضمن ابراز تاسف درباره اين حادثه گفت : قتل « رز » باعث برانگيخته شدن احساسات همه مردم فرانسه شد. اين يك اقدام سبعانه است كه همه آن را محكوم مي كنند. پليس اسرائيل روز پنج شنبه اعلام كرد جسد اين دختربچه را كه بدست پدر بزرگ اسرائيلي خود به قتل رسيده بود پيدا كرده است . پدر بزرگ اين دختر بچه چهار ساله پس از برقراري ارتباط نامشروع با مادر فرانسوي وي او را به قتل رساند. مادر اين كودك نيز مظنون به همدستي در قتل كودك خود است و در حال حاضر در زندان به سر مي برد.
كاهش تقاضاي جهاني نسبت به كتب مسيحيت
بزرگترين انتشاراتي چاپ و نشر كتاب مقدس مسيحيان در جهان از كاهش تقاضا براي خريد اين كتاب خبر داد. به گزارش خبرگزاري فرانسه اين شركت كه فعاليت خود را شصت سال پيش در حومه سائوپولو آغاز كرد در حال حاضر سالانه هفت ميليون و هفتصد هزار كتاب مقدس به بيست زبان زنده دنيا از جمله پرتغالي اسپانيايي انگليسي فرانسه و زبان هاي آفريقايي منتشر مي كند و در صد كشور جهان به فروش مي رساند. به گفته مدير شركت از دو سال پيش فروش اين شركت در خارج از كشور كاهش يافته است . بيش از نيمي از انتشارات اين موسسه به برزيل كه با صد و چهل ميليون نفر كاتوليك بيشترين شمار كاتوليك ها را در جهان داراست اختصاص دارد.
مك كين 7 سال در جنگ ويتنام اسير بود
فاكس نيوز در خبري تبليغاتي به سوابق نظامي و جنگي جان مك كين اشاره كرد و آنرا از افتخارات وي بر شمرد. شبكه تلويزيوني فاكس نيوز كه مواضع جمهوريخواهان را دنبال و از جان مك كين نامزد اين حزب در انتخابات رياست جمهوري آمريكا حمايت مي كند در خبري تبليغاتي اعلام كرد : « تصاوير جديدي از جان مك كين به دست ما رسيده است . اين تصاوير كه مربوط به زمان اسارت جان مك كين نامزد حزب جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري آمريكا در ويتنام است تاكنون پخش نشده است . » مجري اين شبكه گفت : « اين تصاوير مربوط به زماني است كه جان مك كين از اسارت در ويتنام آزاد و به ارتش آمريكا تحويل داده شده بود. » يك شبكه تلويزيوني در سوئد اين تصاوير را منتشر كرده است . جان مك كين 7 سال به عنوان اسير جنگي در ويتنام بود .
با حضور كوفي عنان در يزد از خاتمي تجليل مي شود
كانون همبستگي يزدي تباران مهرماه از خاتمي تجليل خواهد كرد. علي اكبر اوليا نماينده يزد بااعلام اين خبر به « ايلنا » گفت : كانون همبستگي يزدي تباران در سي امين سال پيروزي انقلاب براي تقدير از شخصيت هاي بين المللي استان يزد تاكنون از دكتر جلال مجيبيان رئيس بيمارستان مجيبيان يزد در روز پزشك تقدير كرده و چهارشنبه هفته گذشته نيز از شهيد آيت الله محمد صدوقي تقدير كرد. وي با اشاره به نشست گفت و گوي اديان كه مهرماه در يزد و با حضور سران كشورهاي خارجي برگزار مي شود اظهار داشت : در حاشيه اين نشست از آقاي خاتمي به عنوان يكي از چهره هاي بين المللي يزدي تقدير خواهيم كرد. اوليا از حضور كوفي عنان دبيركل سابق سازمان ملل نخست وزير سوئد و برخي چهره هاي بين المللي ديگر در مراسم تقدير از خاتمي خبر داد و افزود : اميدواريم از دستاوردهاي بين المللي شخص آقاي خاتمي و تجارب ارزشمند ايشان در عرصه هاي مختلف مديريتي كشور استفاده شود.
« بي .بي .سي » درباره رشدي فيلم مي سازد
شبكه 2 تلويزيون « بي . بي . سي » به مناسبت بيستمين سالگرد انتشار كتاب موهن « آيات شيطاني » فيلم مستندي را توليد كرده است كه تا پايان سال جاري ميلادي پخش خواهد شد . به گزارش روزنامه گاردين در اين فيلم 90 دقيقه اي كه هنوز اسمي براي آن انتخاب نشده است شخص سلمان رشدي خواهر و پسرش نيز حضور دارند. اين روزنامه چاپ لندن نوشت : موضوع اين فيلم انتشار كتاب جنجالي آيات شيطاني در سال 67 و عواقب پس از آن را در بر مي گيرد . گاردين افزود : پس از انتشار اين كتاب جنجالي آيت الله خميني فتوايي را در مورد نويسنده آن صادر كرد كه باعث شد سلمان رشدي تا كنون به صورت مخفيانه و زيرزميني زندگي كند. اعتراضات خياباني متعددي عليه رشدي انجام و كتاب آيات شيطاني در جهان اسلام به آتش كشيده شد. به نوشته اين روزنامه شبكه بي .بي .سي براي توليد اين فيلم مستند با مشكلاتي هم مواجه بوده است از جمله كساني كه در انتشار اوليه كتاب سلمان رشدي دخالت داشته اند هنوز هم حاضر نيستند بصورت علني درباره آن صحبت كنند.
فعاليت اطلاعاتي مشكوك يك كمپاني انگليسي در ايران
يك شركت انگليسي به تازگي تحت عنوان ارائه مشاوره بازرگاني و انجام پژوهش هاي اقتصادي به جمع آوري اطلاعات سياسي به تازگي و به بهانه انجام پژوهش هاي T.N.S اجتماعي فرهنگي و البته اقتصادي از داخل ايران مبادرت مي كند . موسسه انگليسي بازرگاني و اقتصادي ضمن تماس با برخي شركت هاي داخل كشور به تحقيق درباره مسائل سياسي و اجتماعي ايران مي پردازد. به گزارش سايت البرز بيشتر سئوالات مطرح شده از سوي اين موسسه سياسي و با اهداف و غرض هاي خاص طراحي شده است . شركت مذكور با تمركز بر روي موضوعاتي همچون تاثير يا عدم تاثير رابطه ايران با آمريكا روسيه و چين دست يابي ايران به سلاح هسته اي و نقش مجمع تشخيص مصلحت نظام شوراي نگهبان و ولايت فقيه در مسائل كشور درصدد جمع آوري اطلاعات سياسي خاص از داخل ايران است . همچنين پرسش هايي درباره روند فعاليت سياسي در كشور و همچنين رضايت مردم از دولت و دولتمردان نيز در اين در بيش از 80 كشور جهان نمايندگي دارد . T . N . S پژوهش به اصطلاح اقتصادي گنجانده شده است . خاطرنشان مي شود شركت
3 دروغ بزرگ بوش درباره 11 سپتامبر
يك روزنامه هنگ كنگي در گزارشي به مناسب هفتمين سالگرد حملات 11 سپتامبر به نيويورك و واشنگتن به 3 دروغي اشاره كرد كه دولت بوش درباره 11 سپتامبر بيان كرده است . در گزارش روزنامه « آسيا تايمز » آمده است : « خانم لورا بوش همسر رئيس جمهوري آمريكا هفته گذشته در كنوانسيون ملي جمهوريخواهان بزرگترين دروغ را به زبان آورد و گفت كه « بوش زندگي مردم آمريكا را امن تر كرده است » . نويسنده اين گزارش خطاب به همسر بوش مي نويسد : « خانم بوش همسر شما امنيت مردم آمريكا را تامين نكرد بلكه در زمان وي بود كه در 11 سپتامبر نزديك به 3 هزار نفر از مردم آمريكا كشته شده و 6 هزار نفر به خاطر هواپيماربايي القاعده و برخورد اين هواپيماها به ساختمان تجارت جهاني و پنتاگون زخمي شدند. همه اين اتفاقات در زمان رياست همسر شما اتفاق افتاد » . اين روزنامه با زير سوال بردن عملكرد جمهوريخواهان در قبال اين حادثه نوشت : « عجيب ترين نكته سياسي در تاريخ آمريكا اين بوده كه چگونه جمهوريخواهان از مسئوليت هاي 11 سپتامبر شانه خالي كردند چگونه گروهي مي توانند مرگبارترين حمله به خاك آمريكا را به عنوان نكته افتخار ياد مي كنند تا اين كه آن را لكه اي بر سوابق كاري خود بدانند » در اين گزارش آمده است : « توهين به واقعيت ها به مدت 7 سال ادامه يافت و كنوانسيون جمهوريخواهان در هفته گذشته نشان داد كه هنوز اين دروغ گويي ها ادامه دارد. » آسيا تايمز نوشت : « شانه خالي كردن جمهوريخواهان از پذيرش مسئوليت هاي حمله شگفت آور است . هيچ يك از گماشته هاي بوش بخاطر اين مرگبارترين افتضاح امنيت ملي بركنار نشد. » در اين گزارش درباره دروغ ديگر دولت بوش آمده است كه ناكامي در رده هاي ارشد امنيت ملي و جامعه اطلاعاتي آمريكا موجب وقوع 11 سپتامبر شد اما دولت بوش اين را نيز نمي پذيرد و هيچ كس تاكنون براي اين امر مسئول شناخته نشده است . به نوشته نويسنده دولت بوش عنوان مي كند كه آمريكا بعد از 11 سپتامبر هرگز هدف حمله قرار نگرفته اما دروغ بزرگ آنها اين است كه شايد آمريكا هدف حمله مستقيم قرار نگرفته باشد اما واقعيت اين است كه با اعزام سربازان به عراق و فدا كردن آنها در اصل آمريكا 4 هزار و 152 بار هدف حمله قرار گرفت است و اين تنها شمار حملات به آمريكا در عراق است .
در اين گزارش دروغ بزرگ سوم درباره 11 سپتامبر را ضربه ديگري عنوان كرد كه از جهات ديگر به آمريكا وارد شده است و آن نابود شدن حقوق اساسي در ميهن و وجهه جهاني آمريكا است . آسيا تايمز تاكيد كرد : « هر كس كه از امنيت فرودگاهي در آمريكا عبور كند يا تلاش كند پول به خارج كشور بفرستد و يا با نامي مانند محمد به دنبال ويزاي دانشجويي باشد بهتر مي تواند اين شرايط را درك كند. »
اظهارات تند « ساراپيلين » عليه ايران
معاون نامزد حزب جمهوريخواه آمريكا براي رياست جمهوري در مصاحبه اي درباره مسايل امنيت داخلي و سياست خارجي اين كشور و مساله هسته اي ايران سخن گفته است . به گزارش « بي . بي . سي » ساراپيلين فرماندار ايالت آلاسكا در نخستين مصاحبه تلويزيوني خود از زمان گزينش به عنوان نامزد حزب جمهوريخواه براي معاونت رياست جمهوري در پاسخ به سئوالي درباره سياست مورد نظر خود نسبت به برنامه هسته اي ايران در سخناني از نوع اظهارات جمهوري خواهان تندرو مدعي شد كه « تسليحات اتمي دردست ايران خطرناك است » و بايد فشار بيشتري بر اين كشور وارد شود. در اين مصاحبه سه بار از ساراپيلين سوال شد درصورتيكه اسرائيل به دليل احساس خطر از جانب برنامه اتمي ايران به اين كشور حمله كند واكنش ايالات متحده چه بايد باشد وي هر بار تنها به ابراز اين نظر اكتفا كرد كه ايالات متحده نبايد درباره اقدامات اسرائيل به « گمانه زني پيش از وقت » روي آورد.
عضو جامعه روحانيت مبارز تهران :
نبايد از رهبري خرج شود
يك عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارزه تهران در مورد اظهارات برخي از رسانه هاي دولتي كه ديدگاه حسن روحاني را تخريب دولت دانسته بودند گفت : « آقاي روحاني كه اهل تخريب نيستند متاسفانه در كشورمان معناي نقد انتقاد و تخريب با يكديگر مخلوط شده است » . آيا مطرح كردن آمار صحيح به معني نقد كردن انتقاد و يا تخريب است فرد منصف مدرك صحيح را به جاي آمار غيرمستند مي پذيرد. حجت الاسلام سيدرضا اكرمي عضو جامعه روحانيت مبارز تهران در گفتگو با سايت آفتاب افزود : « منظور از ارائه آمار و مطالب اين است كه مشخص شود آيا مسير درست را طي مي كنيم يا خير. به نظر مي رسد كه اكنون مسير درست را طي نمي كنيم . وي با اشاره به رشد تورم طي سال جاري در كشور خاطرنشان كرد : « وقتي به همين سفره هاي افطار در ماه مبارك رمضان نگاه مي اندازيم و بر روي هر يك از اقلام در سفره افطار مانند چاي خرما و يا ماست دست مي گذاريم متوجه مي شويم كه با سال گذشته داراي تفاوت است . شايد به شوخي مي توان گفت كه تنها چيزي كه روي خط راه مي رود آسانسور و قطار است . دبير جامعه وعاظ تهران در مورد طرح ادعايي مبني بر اين كه نظر مقام معظم رهبري بر ادامه فعاليت دولت نهم در دوره آينده رياست جمهوري است گفت : « طرح چنين موضوعاتي صددرصد غلط است و تا انتخابات سال آينده 10 ماه باقي مانده است . به طور حتم در اين مدت هيچ كس اعلام نمي كند كه منظور وي كدام كانديدا است . وي در ادامه افزود : مشخص نيست تا آن موقع خدا عزرائيل جبرائيل و نيز مردم چه نظري دارند. در واقع نبايد از رهبري خرج شود و اعلام كنند كه نظر رهبري فلان فرد است . اكنون داوطلبان انتخابات رياست جمهوري مشخص نيستند و اينكه اعلام مي كنند نظر ايشان فلان فرد است را قطعا نادرست مي دانم .
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن