تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797901932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخشان ترین ستـــــــاره! بررسی تخصصی Samsung I9100 Galaxy S II


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: نقطه پایانی در هم شکستن حد و مرزها توسط کهکشان، انفجاری از انرژی و سرعت ، هوشمندی با قدرتی فوق العاده ، گوشی تلفن همراهی که به شما اجازه خواهد داد نهایت لذت را با آندروید تجربه کنید.
[تصویر: First[gsm.ir]-(7).jpg]

[تصویر: First[gsm.ir]-(9).jpg]

[تصویر: First[gsm.ir]-(8).jpg]

دوست داشتن Samsung I9100 Galaxy S II ، باور کردن آن را هم ساده تر می کند. اما یک لحظه صبر کنید ، هیچ گوشی دیگری شبیه به Galaxy II وجود ندارد ، درخشان ترین ستاره های صحنه گوشی های هوشمند به صفحه اول سایت ما پا نهاده اند اما این بار galaxy II سعی دارد همه آن ها را تحت الشعاع قرار دهد. I9100 تنها به قصد فتح تمامی میادین پا به دنیای هوشمند ها می گذارد.با وجود مشخصاتی اینچنینی ، گوشی را می توان غول دنیای آندروید دانست. حتی در بازار رقابتی و خطرناک امروز ، Galaxy S II می تواند به اولین های بسیاری افتخار کند. تراشه Exynos که از دست پرورده های خود سامسونگ است ، صفحه نمایش Super AMOLED plus بی همتا و بدنه بسیار باریک گوشی تنها آغازی بر داستان بی پایان این گوشی هستند.
[/font]

ویژگی های کلیدی
پشتیبانی چهاربانده از GSM و سه بانده از 3G
پشتیبانی از HSDPA با سرعت 21 مگابیت بر ثانیه و HSUPA با سرعت 5.76 مگابیت بر ثانیه
صفحه نمایش تمام لمسی خازنی 4.3 اینچی Super AMOLED با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و پشتیبانی از رزولوشن WVGA (480 x 800 پیکسل)
سیستم عامل Android 2.3.3 به همراه رابط کاربری TouchWiz 4
پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Cortex A9 ، شتاب دهنده گرافیکی Mali-400MP ،تراشه Exynos و یک گیگابایت حافظه RAM
دوربین هشت مگاپیکسلی با لنز واید و فوکوس خودکار، فلاش LED ، سیستم تشخیص چهره ، لبخند و چشمک
ضبط ویدیویی HD 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه
پشتیبانی دو بانده از Wi-Fi 802.11 b/g/n
GPS به همراه عملکرد AGPS ، قطب نمای دیجیتال
حافظه داخلی 16/32 گیگابایتی ، اسلات کارت حافظه microSD
سنسورهای شتاب سنج ، ژیروسکوپ و مجاورت
سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری
امکان شارژ از طریق پورت microUSB با قابلیت USB Host ،و تبدیل آن به خروجی تلویزیون با پشتیبانی از پخش 1080p با استفاده از MHL
بلوتوث استریو v3.0
رادیو اف ام با RDS
کیفیت صدای فوق العاده
بدنه بسیار باریک (ضخامت 8.5 میلی متری) و وزن پایین (116 گرم)
دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدیویی
پشتیبانی کامل از فلش ، بهره گیری از شتاب دهنده گرافیکی در مرورگر وب و فراهم آوردن امکان پخش ویدیویی 1080p در آن
پشتیبانی از NFC (اختیاری، اما نه بدون به روز رسانی نرم افزاری)
ویرایشگر اسناد آفیس
نصب بودن پیش فرض File Manager
پشتیبانی فوق العاده از فرمت های ویدیوییمحتویات جعبه : چند آیتم دیگر می توانست امتیاز گوشی را از این بخش از خوب به عالی ارتقا دهدسامسونگ جعبه بسیار کوچکی برای Galaxy S II در نظر گرفته است.اندازه جعبه در حدی است که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید که چه محصولی در درون آن جای داده شده است.


[تصویر: First[gsm.ir]-(15).jpg]

[تصویر: First[gsm.ir]-(16).jpg]

لوازم جانبی همراه گوشی شامل یک شارژر ، یک هدست یک تکه ، یک کابل microUSB و کتابچه راهنمای کار با گوشی هستند. با اینکه گوشی از حافظه داخلی خوب بهره می برد اما با این حال سامسونگ تصمیم گرفته است سوگلی خود را با یک کارت حافظه هشت گیگابایتی در بازارهایی خاص عرضه کند . بدین ترتیب حافظه ذخیره سازی در اختیار شما به 24 یا 40 گیگابایت خواهد رسید ! خبر بد این است که تبدیل MHL که باید از آن برای بهره گیری از خروجی HD تلویزیون از آن استفاده شود و همین طور تبدیلی که امکان استفاده از قابلیت USB Host را مهیا می سازد ، به صورت جداگانه به فروش می رسند.بسیاری از کاربران حتی زحمت خرید این دو را نیز به خود نمی دهند و شانس آزمودن آن ها را نیز نمی یابند.

نمای 360 درجه Samsung I9100 Galaxy S IIبا ابعادی معادل 125.3 x 66.1 x 8.5 میلی متر ، Samsung I9100 Galaxy S II از جمله گوشی هایی است که باید جدی گرفته شود. صفحه نمایشی بزرگ در بدنه ای کوچک و کم حجم ، Galaxy جدید از هر لحاظ Galaxy پیشین را پشت سر می نهد ، گوشی جدید زیباتر ، باریک تر و بزرگ تر است. و حتی با وجود افزوده شدن 0.3 اینچ به قطر صفحه نمایش ، کار با گوشی نیز آسان تر و بهتر از پیش است.صفحه نمایش و طراحیبا تورفتگی کوچک و جزئی در کناره پشتی ، و یک کلید منوی سخت افزاری که دو کلید خازنی ان را احاطه کرده اند ، Galaxy S II مجبور است شباهتش به Galaxy S را تحمل کند. گرچه حاشیه باریک تر اطراف صفحه نمایش و اندازه بزرگ تر آن ، سطح بالاتری به آن می بخشد.وزن گوشی هم در سطح پایینی نگاه داشته شده است ، با وزنی معادل 116 گرم، Galaxy S II حدود سه گرم سبک تر از Galaxy S است.کناره پشتی نیز بهبود یافته است و اکنون به جای سطح پلاستیکی که با نقطه هایی آبی رنگ پوشانده شده بود ، این بار از بافتی استفاده شده است که آن را برای بار نخست در Samsung S5830 Galaxy Ace دیده بودیم. این بافت خاص در برابر اثرات انگشت کاملا مقاوم است و احساس خوب و مطمئنی در هنگام در دست گرفتن گوشی به کاربر می دهد .شاید استفاده از مقداری فلز در ساخت گوشی ، برای galaxy S II مناسب به نظر می رسید اما از آنجاییکه این کار سبب بالا رفتن وزن گوشی می شد ، ما انتخاب سامسونگ را به آن ترجیح می دهیم.علاوه بر این ،اصلا مهم نیست که تیم طراحی از چه بافت و طرحی در ساخت گوشی استفاده کرده است ، مطمئنا چشم ها همیشه به صفحه نمایش 4.3 اینچی Super AMOLED Plus گوشی خیره خواهد بود.این صفحه نمایش همچنان از رزولوشن WVGA پشتیبانی می کند اما از ماتریسی با سه پیکسل کوچک (یا به اصطلاح زیر پیکسل) در هر پیکسل به جای ماتریس PenTile که در نخستین نسل صفحه نمایش های Super AMOLED دیده بودیم ،استفاده می کند .صفحه نمایش های AMOLED برای زوایای دید گسترده شان ، بدون از دست رفتن رنگ و یا ایجاد انحراف در تصاویر در زوایای واید ، معروف هستند. مطلب قابل ذکری در مورد حساسیت صفحه نمایش وجود ندارد ، سامسونگ می داند که چگونه یک صفحه نمایش خازنی خوب بسازد.Samsung I9100 Galaxy S از تنظیمات جدیدی برای صفحه نمایش با عنوان Background Effect استفاده می کند. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا با وجود سه سطح متفاوت Dynamic ، Standard و Movie که غلظت رنگی در آن ها به ترتیب کاهش می یابد ، به تنظیم اشباع رنگی بپردازید.آخرین مشخصه کلیدی صفحه نمایش های Super AMOLED Plus توانایی آن در صرفه جویی انرژی است. با توانمند بودن به خاموش کردن تک تک پیکسل ها ، این نوع صفحه نمایش ها نیازی به روشن بودن همیشگی نور پس زمینه ندارند و بدین گونه ، مخصوصا در هنگامی که از تم های تیره رنگی استفاده شود ، انرژی کمتری مصرف می شود.با این همه ، صفحه نمایش های Super AMOLED plus و گوشی های تلفن همراه برای هم ساخته شده اند.این زوج بی نظیر تمامی نقاط قوت ، نظیر کیفیت فوق العاده تصویر ، زوایای دید عالی ، مصرف کم انرژی و خوانایی عالی در برابر تابش نور آفتاب ، بدون رنج بردن از نقاط ضعف OLED ها (هزینه زیاد و عمر کمتر) را در اختیار کاربران و تولیدکنندگان می نهند.غیر از صفحه نمایش Samsung Infuse 4G که یک صفحه نمایش 4.5 اینچی Super AMOLED Plus است ، هیچ صفحه نمایشی را نمی توان در بازار یافت که بتواند با درخشندگی نگینی که در Galaxy S II به کار گرفته شده است ،برابری کند.
کنترل ها و نحوه کار با گوشیگرچه مجبوریم چشمان مان را بر روی این همه زیبایی ببندیم و به ادامه بررسی طراحی سخت افزاری گوشی بپردازیم.در پایین صفحه نمایش ، همان سه کلید همیشگی که در نسخه بین المللی galaxy S دیده می شد ، تعبیه شده اند. در این قسمت کلید سخت افزاری Home در مرکز و کلید های خازنی Menu و Back در دو طرف آن به چشم می خورند.
[تصویر: Secons[gsm.ir]-(2).jpg]

[تصویر: Secons[gsm.ir]-(3).jpg]
مثل همیشه با فشردن طولانی مدت کلید ها به عملکردهای دیگری دست می یابید ، با فشردن طولانی مدت کلید Menu به جستجوی Google و با فشردن طولانی مدت کلید Home به Task Switcher دست خواهید یافت. اگر دو بار پیاپی کلید Home را بفشارید ، امکان استفاده از دستور صوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.در بالای صفحه نمایش ، گوشی خروجی صدای مخاطب و سنسورهای محدود کننده نور و مجاورت گوشی به چشم می خورند. دوربین ثانویه ای نیز برای تماس های تصویری تعبیه شده است و این بار به یک دوربین دو مگاپیکسلی ارتقا داده شده است.کناره پشتی Samsung I9100 Galaxy S II جاییست که لنز دوربین هشت مگاپیکسلی آن را که از قادر به ضبط ویدیویی Full HD نیز است را در خود جای داده است. درست در کنار آن ، فلاش LED دیده می شود که می توانید چه در هنگام عکاسی و چه در هنگام فیلمبرداری از آن بعنوان نور کمکی استفاده کنید.
[تصویر: U[gsm.ir]-(3).jpg]
با خارج کردن کاور بسیا نازک پشتی گوشی از جای خود ، شیار جایگیری سیم کارت ، باتری 1650 میلی آمپری و اسلات کارت حافظه microSD نمایان می شوند. اسلات کارت حافظه می تواند از کارت هایی تا گنجایش 32 گیگابایت نیز پشتیبانی کند ، اگر نسخه 32 گیگابایتی گوشی را تهیه کنید ، در کل می توانید 64 گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی فایل ها در اختیار داشته باشید. خبر بد این است که امکان تعویض سریع کارت حافظه را ندارید.آنچه شگفت انگیز است ، امکان تعویض سریع سیم کارت است. البته Galaxy S II با خارج کردن سیم کارت از جای خود مودبانه از شما خواهد خواست تا گوشی تان را مجددا راه اندازی کنید ، اما اگر این درخواست را رد کنید ، با یکبار فعال و غیرفعال کردن حالت پرواز نیز می توانید از تمامی قابلیت های تلفنی گوشی با سیم کارت جدید استفاده کنید. اصلا مهم نیست که از مشترکین چه اپراتوری باشید !باتری 1650 میلی آمپری گوشی می تواند تا 18 ساعت و 20 دقیقه در حالت مکالمه و 710 ساعت در حالت آماده به کار در شبکه های نسل دوم دوام بیاورد. و در شبکه های 3G ، این باتری می تواند انرژی مورد نیاز گوشی را تا 8 ساعت و چهل دقیقه در حالت مکالمه و 610 ساعت در حالت آماده به کار تامین نماید.البته ارقامی اینچنین تنها در شرایط آزمایشگاهی قابل حصول هستند. آن ها چیزی جز این که سامسونگ نحوه استفاده انرژی فرستنده رادیویی گوشی را متحول کرده اند ، به ما اعلام نکردند. متاسفانه این قسمت ، عمده ترین مصرف کننده انرژی در گوشی نیست.در شرایط واقعی و در عمل ، در استفاده متوسط رو به سنگین از گوشی (یک ساعت مرور وب ، ثبت چند عکس ، برقراری چند تماس و یک ساعت و نیم استفاده از دیگر ویژگی های گوشی) ، گوشی دو روز دوام می آورد. ما باتری Galaxy S II را مجددا خواهیم آزمود و این بررسی را در روزهای آتی به روز خواهیم کرد. اگر خیلی بی قرار هستید که از نتایج این آزمون مطلع شوید ، می توانید روز دوشنبه سری به وبلاگ ما بزنید تا بدانید Galaxy S II در نخستین آزمون چگونه عملکردی داشته است.
[تصویر: U[gsm.ir]-(6).jpg]

[تصویر: U[gsm.ir]-(7).jpg]
در کل کار با گوشی ، با توجه به اندازه آن ، بسیار خوب و آسان است. بافت خاص کناره پشتی خوب است و ضخامت کم بدنه نیز سبب می شود اسان تر بتوان با یک دست با گوشی کار کرد. هر آنکه از کار با Galaxy S لذت برده است ، مطمئنا از کار با این گوشی به وجد خواهد آمد. گرچه صفحه نمایشی با این اندازه تا حدی کار با گوشی را دشوار خواهد کرد. گرچه تصور می کنم سامسونگ تمام کاری که از دستش بر می آمده است را برای بهبود ارگونومی آن به انجام رسانده است .
رابط کاربری، به روز رسانی TouchWizتمامی تغییرات سخت افزاری خوب هستند اما سال های اخیر به ما نشان داده اند ، آنچه سبب جلب رضایت کاربران می شود ، تجربه خوب از کار با رابط کاربری گوشی است. البته سامسونگ به ارائه چنین تجربه ای مشهور است و تمامی تلاش شان را هم برای بهبود رابط کاربری اختصاصی شان یعنی TouchWiz به کار گرفته است.تغییرات حاصل شده توسط نسخه 4.0 این رابط از صفحه قفل گوشی آغاز می شوند و اکنون به جای اینکه تنها در دو سمت حرکت کنید ، با کشیدن انگشت تان به هر سو ، قفل گوشی باز خواهد شد. قابلیت جذابی که به رویدادهای از دست رفته چون تماس ها و پیام ها نیز الگوی قفل گشای خاص خود را می بخشد ، نیز در اینجا در دسترس است.قلب هر گوشی مبتنی بر آندروید ، یعنی صفحه اصلی نیز شاهد بهبود هایی بوده است. از طراحی چهارگوش برای ویجت ها استفاده شده ، طراحی آن ها به روز شده و چندین ویجت جدید نیز برای افزایش دادن قابلیت های عملکردی به رابط افزوده شده اند. رویه افزودن ویجت های جدید نیز با وجود جلوه های انتقالی خاص و جدید ، شکلی نو به خود گرفته است.
عملکرد Exynos 4210تراشه Exynos 4210 ، قطعه ای است که Galaxy S II برای عملکرد سریعش به آن اتکا می کند. با وجود پردازنده دو هسته ای Cortex A9 ، که از فرکانس 1.2 گیگاهرتزی برای نخستین بار در دنیای موبایل استفاده می کنند ، شتاب دهنده گرافیکی Mali-400MP جدید برند و میزان حافظه RAM زیاد ،نباید انتظاری جز این از galaxy S II داشت. و شاید همین دلیل است که ما را برای سنجش و ارزیابی عملکرد Galaxy S II تشویق و ترغیب می کند.
قابلیت های تلفنی عالی، دستورات صوتی بسیار آسانSamsung I9100 Galaxy S II از کیفیت صدای فوق العاده ای در حین تماس ها برخوردار است و صدایی شفاف ، واضح و بلند را در اختیار کاربران قرار می دهد.دریافت سیگنال ها به خوبی صورت می پذیرد و حتی با وجود قطع و وصل شدن صدا در نواحی با آنتن دهی کم هم هیچ تماسی را از دست ندادیم.شماره گیر و گزارش تماس ها نیز با دفترچه تلفن یکپارچه شده اند و هر کدام لبه ای مجزا را به خود اختصاص داده اند. شماره گیری هوشمند هم در این گوشی در دسترس است و به خوبی کار می کند . پیاده سازی صورت گرفته در Galaxy S II هم در میان اسامی و هم در میان شماره ها به جستجو می پردازد .تنها یک مخاطب به عنوان نتیجه نمایش داده می شود و برای دیدن سایر مخاطبین که با شرط جستجوی شما تطابق داشته اند باید کلید جهت نمای پایینی که به نمایش در آمده است را بفشارید.شماره گیری صوتی نیز در دسترس است و با کلیک دوگانه کلید Home می توانید از آن استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید بیان عبارت Hi Galaxy یا Play و سپس دستوری است که مایل به بیان آن هستید. اجرای فرمان های صوتی به چند ثانیه زمان نیاز دارد اما فاکتور جذابیت سبب می شود این زمان ارزش تحمل کردن را داشته باشد.آنچه قابل توجه است این است که این بار از نرم افزاری اختصاصی برای این منظور بهره گرفته شده و از استفاده از سرویس google پرهیز شده است. مسلما این نرم افزار از آنچه آندروید به صورت پیش فرض عرضه می کند ، بهتر است.شماره گیر میانبر هایی برای برقراری تماس های ویدیویی و یا ارسال پیام نیز در دسترس کاربرا قرار می دهد.با برخورداری گوشی از سنسور مجاورت ، صفحه نمایش به صورت خودکار و در حین مکالمات خاموش خواهد شد. گزینه هایی چون نوشتن یادداشت ، استفاده از صفحه کلید ، قطع صدا ، نگه داشتن تماس ها و یا افزودن تماسی دیگر به مکالمه در طی مکالمات تلفنی در دسترس شما خواهند بود.همانطور که پیش از این هم گفتم ، با خارج کردن کاور پشتی گوشی از جای خود ، امکان تعویض سیم کارت را به آسانی خواهید داشت. بعد از انجام این کار و با یکبار فعال/غیر فعال کردن حالت پرواز یا flight Mode امکان استفاده از سیم کارت جدید حتی اگر از اپراتوری متفاوت باشد ،را خواهید داشت.گزارش تماس ها در لبه بعدی شماره گیر به نمایش در می آید. این بخش تمامی تماس های ورودی ، خروجی و از دست رفته را با هم نمایش می دهد.
گالری و مرورگر فایل هاSamsung Galaxy S II به همراه گالری اصلی آندروید عرضه می شود. ! گالری به طور خودکار عکس ها و ویدیوها را بدون در نظر گرفتن مکان ذخیره سازی آن ها می یابد.این گالری حتی قادر است به تصاویر موجود در آلبوم های آنلاین Picasa را نیز یافته و آن ها را به نمایش گذارد.دو نکته در مورد این گالری وجود دارد که شاید شما را شگفت زده کند اما غیر از آن ها هیچ چیز جدیدی در آن مشاهده نمی شود. نخستین نکته نمایش عکس ها با رزولوشن کامل و اصلی و نکته دوم امکان بزرگنمایی بر روی عکس ها با استفاده از کج کردن گوشی است. البته هنوز هم می توانید از بزرگنمایی با ضربات دوگانه و یا نیشگون کنید.سامسونگ نرم افزار My Files را هم به همراه این گوشی عرضه کرده است که بعنوان File Manager کارآیی بالایی دارد و بعنوان گالری عکس هم عمل می کند. این نرم افزار قادر به انتقال ، کپی ، قفل کردن و تغییرنام فایل ها به صورت گروهی است و حتی می تواند چندین فایل را از تغییر بلوتوث ارسال کند. این نرم افزار تنها به کارت حافظه دسترسی دارد و قادر نیست به حافظه داخلی گوشی دست پیدا کند.
پخش کننده ویدیویی فوق العاده پخش کننده ویدیویی از رابطی ساده و فهرست وار استفاده می کند. این نرم افزار تمامی فایل های ویدیویی ذخیره شده در گوشی را نمایش داده و می توانید به مرتب سازی آن ها به وسیله نام ، تاریخ ، نوع و یا اندازه اقدام نمایید. پخش کننده ویدیویی آخرین نقطه پخش ویدیو را نیز به خاطر می سپارد و می توانید درست از همان نقطه ای که آن را رها کردید ، به دیدنش ادامه دهید.پخش کننده ویدیویی به شما اجازه می دهد تا از سه حالت ممکن برای تماشای تمام صفحه تصویر بهره بگیرید. از مجازی سازی 5.1 کاناله و همین طور زیرنویس ها نیز پشتیبانی می شود.امکان تغییر فونت و همین طور تنظیم همزمانی زیرنویس ها نیز وجود دارد اما هیچ گزینه ای برای افزودن دستی زیرنویس ها در نظر گرفته نشده است ، برای استفاده از زیر نویس باید نام آن را دقیقا همانند نام ویدیو انتخاب کنید.خش کننده ویدیویی رابط ساده ای دارد اما در پخش هیچ یک از فایل هایی که به آن منتقل کردیم ، دچار مشکل نشد. این نرم افزار از انواع فرمت های مختلف از Avi (DivX و XviD) گرفته تا Mp4 و Mkv پشتیبانی می کند. هیچ مشکلی در رزولوشن ویدیوها نیز وجود ندارد و گوشی قادر به پخش ویدیوهای Full HD است. فایل هایی با حجم بیش از دو گیگابایت نیز به خوبی پخش می شوند.
دوربین هشت مگاپیکسلی : کیفیت فوق العاده عکس ، رابط قابل سفارشی سازیSamsung I9100 Galaxy S II به یک دوربین هشت مگاپیکسلی مجهز است که می تواند عکس هایی تا حداکثر رزولوشن 3264 x 2448 پیکسل ثبت نماید. دوربین از فوکوس خودکار و فلاش LED بهره می برد اما اثری از کلید شاتر اختصاصی و همین طور محافظ لنز به چشم نمی خورد.رابط با وجود دو نوار در اطراف منظره یاب که میانبرهای مختلف را در خود جای داده اند ، زیبا به نظر می رسد.در نوار سمت راست ، سوییچ عکاسی/فیلمبرداری ، کلید شاتر مجازی و میانبری به گالری که با پیش نمایش آخرین عکس ثبت شده مشخص می شود ، به نمایش در امده اند.در نوار سمت چپ نیز چند کنترل جای داده شده اند اما می توانید آن ها را با کنترل های دیگری که نیازی بیشتری به آن ها دارید ، جایگزین کنیاز نظر قابلیت ها ، galaxy S II تقریبا کامل است و امکاناتی چون فوکوس لمسی ، حالت های صحنه متفاوت و متنوع ، تشخیص چهره/چشمک/لبخند ، برچسب گذاری جغرافیایی ، افکت های رنگی ، لرزش گیر دیجیتال و کنترل دستی ISO ، حالت فاصله یابی و .... را عرضه می کند. قابلیت های دیگری نیز در این بخش وجود دارند اما ما به جذاب ترین آن ها اشاره کردیم.عکس های هشت مگاپیکسلی ثبت شده توسط دوربین galaxy S II بسیار عالی هستند ، میزان نویز ها کم ،سطح جزئیات بالا و رنگ ها و کنتراست عکس ها خوب هستند. به نظر اشباع رنگی عکس ها کمی بیش از حد می رسد اما ما آن ها را اینگونه بیشتر دوست داریم. به خاطر داشته باشید که دوربین از لنز وایدی استفاده می کند که فاصله کانونی آن در ابعاد 35 میلی متری به 30 میلی متر می رسد.
مقایسه کیفیت عکس ها

دوربین عکس های شفاف و واضحی تولید کرده و جلوه های مصنوعی حاصل از پردازش عکس ها بسیار کم است ، نه از بافت های نامانوس و نه ناحیه صورتی رنگ اثری در عکس ها دیده نمی شود.
امکانات ارتباطی ، سرشار از فناوری های نوSamsung I9100 Galaxy S II با امکانات ارتباطی متنوعی عرضه می شود ، گوشی از پشتیبانی چهاربانده از GSM/GPRS/EDGE و چهار بانده از 3G (گرچه بدون AWS) برخوردار است ، از HSPA+ نیز با سرعت دانلود 21 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه که برخی اپراتور ها برچسب 4G را نیز به آن می چسبانند، پشتیبانی می شود.گوشی از بلوتوث v3.0 با پشتیبانی از HS عرضه می شود و تضمین می کنند سرعت انتقال اطلاعات توسط این رسانه را به 21 مگابیت بر ثانیه برساند. Wi-Fi Direct قابلیت مشابه ای است که به دو ابزار اجازه می دهد با استفاده از Wi-Fi به هم متصل شده و با سرعتی بالا به انتقال داده ها بپردازند.Wi-Fi از استانداردهای a/b/g/n پشتیبانی کرده و با باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتزی نیز سازگاری دارد.
پشتیبانی اختیاری از NFC نیز جزو گزینه هایی است که باید در این بخش مطرح شود. نخستین گوشی های Galaxy S II که قابلیت پشتیبانی از آن را دارند ، تابستان امسال به بازار خواهند آمد.نرم افزار AllShare به شما اجازه پخش محتویات چند رسانه ای از و یا در ابزارهای دیگری چون تلویزیون ها را می دهد. گرچه ما وقت زیادی برای آزمودن این قابلیت صرف نکردیم اما تصور می کنم که این امکان با استفاده از DLNA کار کند.و در آخر ، به پورت MHL می رسیم. از نظر ظاهری ، این پورت همان پورت microUSB است و امکان شارژ گوشی را نیز فراهم می کند. اما پورت MHL با استفاده از تبدیل MHL به HDMI امکان خروجی ویدیویی HD را نیز برای شما فراهم می سازد . این کابل در جعبه گوشی جای داده نشده است و باید به صورت جداگانه اقدام به خرید آن کنید ، که بسیار مایوس کننده است.با اتصال تبدیل ، نیاز به اتصال شارژ به پورت microUSB دیگر که در تبدیل تعبیه شده است خواهید داشت و از آن پس می توانید تصویر گوشی را بر روی صفحه تلویریون نیز تماشا کنید.
[تصویر: gsmarena_035.jpg]

[تصویر: gsma452222rena_033.jpg]

[تصویر: gsmar34324ena_031.jpg]
پورت MHL قابلیت دیگری نیز دارد، که همان USB On The Go است. برای استفاده از این قابلیت نیز به یک تبدیل نیاز دارید که باز هم اثری از آن در جعبه گوشی دیده نمی شود اما استفاده از آن ساده است ، این تبدیل را به Galaxy S II و یک کابل USB به سر دیگر تبدیل متصل می کنید.از اغلب فلش دیسک ها و کارتخوان ها پشتیبانی می شود و می توانید از آن ها برای اتصال انواع کارت های حافظه به گوشی استفاده کنید. Galaxy S II نتوانست بیشتر گوشی های متصل شده به آن را شناسایی کند، تنها یک گوشی از این طریق شناسایی شد و آن هم یکی از گوشی های قدیمی نوکیا بود که قابلیت شارژ از طریق پورت microUSB را نداشت. صفحه کلید های USB نیز کار نکردند .Android Market همان جایی است که Galaxy S II در آنجا یکه تازی خواهد کردبا وجود پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و شتاب دهنده گرافیکی قدرتمند ، Galaxy S II از پس اجرای هر نرم افزاری که تا به حال برای گوشی های مبتنی بر آندروید طراحی شده است ، بر می اید. گوشی از نسخه 2.3.3 سیستم عامل استفاده می کند و بنابراین از این لحاظ نیز به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.ساختار Android Market بسیار ساده است ، نرم افزارهای برجسته در بالا قرار دارند و در زیر آن ها سه بخش Application ، Games و Downloads است.میانبری هم برای آغاز جستجو در این قسمت دیده می شود.بازی ها و نرم افزارها در دو قسمت مجزا جای گرفته اند و هر بخش زیر دسته های خاص خود را دارد.می توانید این نرم افزارها را بنا بر نیازتان فیلتر کنید. البته می توانید بدون فیلتر کردن هم آن ها را مشاهده کنید اما به نظرم برای این کار باید چندین روز زمان صرف کنید.
همه نوع نرم افزاری را می توانید در این بخش بیابید. از نرم افزارهای مدیریت فایل ها گرفته ، تا نرم افزارهای مقصدیابی و مرورگر های اسناد آفیس در این فروشگاه به چشم می خورند.[font=tahoma]سخن پایانیبا وجود قدرت پردازشی خارق العاده و بهره بردن از صفحه نمایشی منحصر بفرد ، توصیه به خرید Samsung I9100 Galaxy S Ii اصلا کار دشواری نیست. اما این از جمله کارهایی است که نیاز به انجام آن وجود ندارد ، شهرت گوشی به خودی خود از پس این کار برخواهد آمد.Galaxy S II به ماموریتی پا می نهد که دو هسته ای های آندرویدی پیشین از موفقیت در آن باز مانده اند و موفق می شود کامل ترین تجربه کاربری را تا به امروز از گوشی های هوشمند عرضه کند.سامسونگ تاخیری چند ماهه در گام نهادن به رقابت دو هسته ای ها داشت و از نظر زمانی از LG و موتورولا عقب ماند اما قطعا استفاده فوق العاده ای از این فرصت شده است. Galaxy S II به صورت نیمه کاره و با عجله به بازار عرضه نشد. این گوشی شاهکاری گوشی های دنیای تلفن همراه است و با قدرت پردازشی بسیار بالا ، به آسانی از پس کاری که برای آن ساخته شده است برمی آید.جای تعجبی نیست که سامسونگ Galaxy S II را با سرعتی بیش از تولید آن به فروش می رساند و قیمت نسبتا بالای آن هم اهمیت چندانی برای کاربران ندارد.گوشی هر آنچه از یک تلفن همراه می خواهید را در اختیارتان می گذارد.اگر شایعه ها درست باشند و iPhone 5 نتواند به موقع در ماه ژوئن به بازار راه یابد ، به نظر می رسد تنها یک رقیب در این بخش بازار وجود دارد : HTC Sensation . البته هیچ اطلاعی در باره نحوه عملکرد HTC و تقابل آن ها با محصول جدید سامسونگ نداریم. گرچه سامسونگ اکنون از امتیاز زمان به خوبی استفاده می کند و محصولش را با هیاهوی خاصی به فروش می رساند.
البته LG Optimus 2X از امتیاز قیمت پایین تر بهره می برد و پایه لپ تاپی Motorola Atrix به آن بعد جدیدی می بخشد. گرچه از نظر توان پردازشی و تعداد قابلیت های پیشرفته ، اصلا نمی توان آن ها را با Galaxy S II قابل مقایسه دانست.البته ، قطعا سامسونگ از اینکه Infuse 4G رقیب بعدی S II است ، خوشحال خواهد شد. اما نمی توان سخت افزار یکسال پیش این گوشی را با Exynos برابر دانست. با اینکه بزرگتر بودن صفحه نمایش Super AMOLED Plus سبب برتری یافتن Infuse 4G در یک بخش می شود اما Galaxy S II آینده درخشان تری در پیش رو دارد.گوشی هایی برای دیدن ، گوشی هایی برای مورد توجه واقع شدن و گوشی هایی برای دیده شدن ، در بازار وجود دارند. Samsung Galaxy S II همه این مشخصات را با هم دارد. آندروید پلت فرم هوشمند برگزیده این روزهاست. با وجود گوشی هایی چون Galaxy جدید ، سامسونگ در حال تبدیل شدن به برندی شکست ناپذیر است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 383]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن