تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796629575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواب مگسي ناصرالدين شاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خواب مگسي ناصرالدين شاه
در اين گرماي تموز كه هر جنبنده اي را قيچ مي كند، اهالي صاحبقرانيه نيز از اين قاعده مستثني نبوده و حرارتيه اين سنه، بدفرم كرك و پر ما را ريختانده است. در تموز جاريه از التفات مهدعليا، ما با ميرزاآقاخان هم اتاق شده و ليكن از اتفاقيه خانه يكي شدن با اين موجود گاگول همين بس كه عن قريب است به واسطه احوالا ت خوابي ايشان، دوگوله مباركمان غشغشم شود. غفلتا تصميم بر آن شد كه همراه ميرزاآقاخان نوري در سرسراي عمارت كه اطاقكي دنج داشته و مشرف به پارك نياوران مي باشد جهت قيلوله و خواب بعدازظهر، چرتي بزنيم ليكن به محض آن كه چوچونچه و شلوارك هومايوني را به تن كرده و آماده خسبيدن شديم، ناگاه ميرزا كلا شكم مفت خور را بر روي زمين پهن كرده و دهان عنترش را به قاعده دو وجب گشوده چنان اصوات عنكر و خرناس هاي بدفرمي را در فضا منتشرون مي كرد كه اگر اداره نظميه في الحال او را بدين صحنه مي يافت اجالتا به جرم ايجاد آلودگي صوتيه، چوب به حلق تنبوشه اش فرو مي برد.
ايضا به منجيلك گفتيم تا در اينترنت مشق ايميل كرده و طي يك نامه اندكي از جانب ما براي كاندوليزا رايس لا و بتركاند شايد كه سر عقل آمده و عشقولا نه لا ينحل ما را فرجي حاصل كند؟! ليكن از بخت نامراد گويا اينترنت انقطاع شده و شبكه مختل گشته بود. صدبار اين ميرزامحمدخان سليمان الدوله، صدارت امور ارتباطات و فناوريه اطلا عات قيف اينترنت پرسرعت را آمدند اما هيچ گاه اين فقره عملي نشده عن قريب است كه به واسطه اين غفلت آمار طلا ق بالا برود؟!
ديگر اين كه ليل فرارسيد و اين بار مجددا مهدعليا پروگرام خواب ميرزاآقاخان غازقولنگيان را در پاچه ما گذاشت، امريه دادند كه به همراه هم به پشت بام صاحبقرانيه شويم و آنجا بخوسبيم. ايضا ما كه از اين رجل چركو و دل خوشي نداشتيم و حاضر بوديم بيل به ملا ج سفالي اش اصابت كند، از روي اجباريه موضوع را پذيرفته و به مكان نامبرده، روان شديم.
عارض به حضورتان عمليات خفتن در ايام و ليالي تموز همراه با مشكلا ت عديده اي بود چنان كه قاعده اي از جماعت پيرامون مزاحمتيه هاي مگس ها و پشه ها بد فرم شاكي بوده و با ابزاري چون پيف پاف، توري و قرص مخصوصيه با اين موجودات چركو، سر جنگ گذاشته اند; هر چند كه ما مي گوييم تا باشد مگس، اگر مثل ما گرفتار خرمگسي چون ميرزا آقاخان نوري شديد، چه؟!
گويا در خوسبيدن عصرگاهي يك فقره مگس با اصرار و سماجت تمام به صورت شما چسبيده و لا و مي تركاند كه در اين حال با حركت آكروباتيك دست جنابعالي مواجه شده و البته در پس آن با جملا ت قصاري چون كثافت، آشغال، لعنتي و مزاحم نيز پذيرايي مي گردد كه هر كس نداند يحتمل مي پندارد كه عبارات مذكور پيرامون يك مزاحم خياباني نقل مي شوند. مگس مربوطه احتمالا دست بردار نبوده با تجديد قوا و ريكاوري، سريعا به محل كار خود برگشته و دور دهان شما را به اميد يافتن لكه چربي جستجو مي نمايد ليكن اين عمليات چندشآور موجب مي گردد تا عاليجاه با يك فقره حركت دست، وي را به قصد كشت، بزنيد؟! البته در بسياري از موارد، مگس موزي من باب سرعت فرمول يكي خود، جا خالي داده و شما را همچون داداش سياه ضايع مي گرداند آن طور كه اداره اطفائيه بري دماغ سوخته شما، كاري نمي تواند انجام دهد ايضا درباره بازيافت هم قادر به جمع كردن ضايعات حضرتعالي نيست؟!
ديگر اين كه در ليالي تموز، حضور پشه هاي خونخوار كه دست و پاي عمو چنگيز و قوم مغول را از پشت بسته اند، زمينه بروز عمليات خود در گويي را فراهم آورده عن قريب است كه قاعده اي از رفقا جهت احوالا ت پشه ستيزي، سر از دارالمجانين در بياورند. راپورت داده اند كه عده اي از جماعت به محض نشستن پشه بر روي صورتشان طي يك فقره اكشن ناگاه به خود سيلي زده و در پي نابودي نامبرده بر ميآيند ليكن در پايان مشاهدون مي گردد كه پشه مادر مرده از معركه گريخته و شما مانده ايد و صحنه خودزني و خندگان اطرافيان تان كه مانند بز به شما مي خندند سخن سر به درازا كشيده ليكن اگر قصد خفتن خفن و بي دغدغه اي داريد، اولا اصولا مترقيه در خنثي سازي مزاحمت هاي صوتيه نظير خرناس را با پليتيك مناسب حل نماييد. دويوما بابت كيش نمودن مگس هاي مزاحم محيط زندگاني را تميز نگه داشته و علي الخصوص از اسپري كوشنده هاي كارخانه غلا م مگس كش استفاده كنيد. سيوما در جنگ با پشه هاي عوام فريب، از پرده هاي توري بهره برده و به خودزني و خود درگيري رو نياوري. خفتن تان عشرون، فعلا خداحافظون.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 434]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن