تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796881119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ایده برای کیک تولد کودکانه : آشپزی برای كودكان


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: در این نوشته ۵ طرح جدید و جالب از کیک جشن تولد شامل کیک مدل موشکی ، کیک مدل پروانه ، کیک مدل رادیو و آدم آهنی / ربات و کیک دخترانه مدل پرنسس آمده است ،که همگی فقط به قالب های مستطیل و گرد نیاز دارند.
برای سادگی کار، تزیینات این کیک ها نیزبا استفاده از اسباب بازی، بیسکوییت ، مقوا و … انجام می شود.
طرح های کیک جشن تولد این نوشته با بهره گرفتن از ایده های خلاقانه با ترکیب کاردستی و هنر شیرینی پزی و با ساده ترین مواد اولیه درست شده اند.

 
کیک تولد جدید موشک بالا ، طرحی خلاقانه است که فقط با استفاده از یک قالب مستطیل شکل درست شده است. اگر دقت کنید از بالای موشک دو تکه تقریبا مثلث شکل جدا شده و به دو طرف پایین موشک اضافه شده است. کیک روی یک سینی بزرگ مخصوص کیک قرار گرفته و برای پس زمینه آبی و ستارگان، از مقوای آبی وستاره های مقوایی نقره ای رنگ استفاده شده است. همچنین آتش موشک نیز با استفاده از مقوای نارنجی درست شده است. تزیینات روی کیک، با استفاده از خوراکی های رنگارنگ دایره شکل انجام شده است. کیک تولد موشک معمولا طرحی پسرانه است که می توانید به سادگی در منزل تهیه کنید.


کیک جشنن تولد مدل پروانه، برای دختر خانم های کوچولو ایده ای جالب است به خصوص اینکه در خانه  توسط خانم های هنرمند درست شده باشد. این کیک فقط با استفاده از قالب کیک دایره شکل درست شده است.  از وسط دایره تنه را با عرض مورد نظر ببرید و جدا کنید. بالا و پایین تنه را ببرید تا به صورت مستقیم درآید. بعد تکه های باقیمانده  از کیک را جابه جا کنید -طرف راست به چپ برود و برعکس – و مانند عکس زیر در دو طرف کیک به عنوان بال پروانه استفاده نمایید. تزیینات روی کیک مدل پروانه را با انواع پاستیل ، شکلات های روکش دار رنگی ، کرن فلکس و … می توانید اجرا کنید.


کیک جشن تولد با شکل رادیو طرحی جدید و منحصر به فرد است که با استفاده از قالب مستطیل و تزیین با بیسکوییت کاکائویی، شکلات ، پاستیل و دیگر تنقلات کودکانه درست شده است. برای آنتن رادیو، دو عدد نی به صورت اریب در کیک قرار داده شده است.


و این هم طرحی بی نظیر ازکیک تولد مدل آدم آهنی یا ربات که تماما با قطعات مستطیل و مربع شکل درست شده است. برای درست کردن این کیک اول سینی زیر کیک را آماده کنید. بعد لازم است چند کیک را در قالب مستطیل بپزیدو بعد قطعات سر، بدن و دست و پای ربات را ببرید و کنار هم قرار دهید. برای تزیینات این کیک از چوب شور ، نان سوپی، شکلات های روکش دار رنگی، پاستیل با شکل نعل اسب و .. استفاده شده است.


کیک تولد دخترانه مدل پرنسس، بسیار ساده است. شما برای تزیینات دور کیک می توانید از هر خوراکی به شکل قلب و گل استفاده کنید. عمده تزیین این کیک مربوط به  تاج پرنسس است که از فروشگاه های لوازم کودک می توانید بخرید و روی کیک بگذارید.
توضیح : ظاهر کیک های این نوشته بسیار حرفه ای است ولی از اجزای ساده ای درست شده ، به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از شروع به دقت به  طرح ها نگاه کنید و بعد برای خرید به سوپرمارکت بروید! برای سادگی در صورت تمایل برای پوشش سطح کیک می توانید از شکلات ،خامه و آیسینگ های آماده که به شکل اسپری هستند استفاده کنید و عملا کار تهیه کیک را در حدود یک ساعت انجام دهید.
امیداست این کیک های جالب را برای جشن تولد کودکانتان درست کنید.
تالیف : سایت کودک سیتی ، تصاویرسایت  : ivillage


جشن تولد بچه هایکی از مراسم مهم برای هر  خانواده ای محسوب می شود که سعی میشود نظر بچه ها تا حد امکان، در آن تامین شود. برای بچه ها شکل کیک تولد خیلی مهم است واز نظر آن ها  کیک تولد یکی از اجزای مهم هرجشن تولدی است.
در این نوشته ۸ عکس از مدل های جدید کیک تولد دخترانه آمده است.
 

 
کیک تولد زیبای دو طبقه با قالب گرد وبرش مورب که خیلی جدید و خاص است را درعکس زیر مشاهده می کنید.

کیک تولد جالب برای دختر خانم ها با تزیینات لوازم شخصی مثل کیف ، گردن بند ، عینک و ….

عکس کیک تولد ساده و ظریف دو طبقه برای تولد یک سالگی دختر بچه های گل!

و این هم یک طرح زیبای  دیگر از کیک دو طبقه با رنگامیزی ملایم سفید و صورتی :

عکس کیک تولد دخترانه سه طبقه که شکل طبقات با هم فرق دارد . در طبقه بالا، کیک به شکل کفش دوزک است که معمولا بچه ها این طرح را  می پسندند.

و این هم یک طرح دیگر از کیک سه طبقه با نقش کفش دوزک برای دختر بچه های عزیز:

کیک دو طبقه که طبقه بالایی آن به شکل قصر سیندرلا می باشد.


طرح های انتخاب شده  نیاز به قالب های فرم دار ندارند واغلب با قالب کیک گرد ، که در دسترس همه است، درست شده اند. تزیینات کیک ، اغلب در عین سادگی از زیبایی چشمگیری برخوردارند.


دیدن این طرح ها را برای جشن  تولد  جوانان و نوجوانانی که سالهای کودکی را پشت سر گذاشته اند، پیشنهاد می کنیم.
 
این طرح زیبا  از کیک تولد،  برای نوجوانانی که به موزیک و موسیقی علاقه  دارند، ایده آل است.

یک مدل شیک کیک تولد با رنگامیزی سیاه ، قرمز و سفید و با تاپر های ستاره شکل:

یک طرح زیبا و فوق العاده از کیک تولد را در عکس زیر مشاهده می نمایید. برش اریب کیک با قالب گرد در کیک های چند طبقه ، جدید ترین طرح در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ برای کیک است که البته درست کردن آن بسیار آسان است.

و این هم برای جوانان و نوجوان هایی که به درس و کتاب علاقه خاصی دارند. این طرح کیک تولد،  ساده و شیک است. در این کیک سه طبقه ، از قالب های  مستطیل و گرد استفاده شده است.

 
یک طرح زیبا و آسان  از تزیین  کیک دو طبقه مخصوص دختر خانم ها با رنگامیزی صورتی ، سفید و مشکی را در عکس زیر مشاهده می کنید:

و یک طرح زیبا برای کیک دو طبقه برای آقا پسر ها با رنگ آمیزی سفید و آبی در عکس زیر نشان داده شده است.
درست کردن  این کیک هم آسان است و به سادگی حتی در منزل  قابل اجراست. تاپر های ستاره شکل جذابیت خاصی به این مدل کیک داده اند.

یک مدل بسیار ساده و بسیار شیک از  کیک  تولد، که هم برای جشن تولد و هم برای جشن نامزدی مناسب است. برای نوار خالدار سیاه و سفید پایین کیک، می توانید از روبان های آماده استفاده کنید!

توضیح : یکی از مشکلاتی که هنگام سفارش کیک تولد با آن مواجه می شویم، وزن بالای کیک ها در اغلب طرح ها است  که ممکن است با تعاداد مهمان ها همخوانی نداشته باشد. این مشکل به دلیل شکل و اندازه قالب خاص  مدل کیک  انتخاب شده، در قنادی مورد نظر می باشد.
از آنجا که قالب های کیک گرد در اندازه های مختلفی وجود دارند، سفارش این طرح های کیک تولد به قنادی  با وزن مورد نظر عملی خواهد بود.

اگر به دنبال طرح های فوق العاده جدید و فانتزی برای کیک تولد هستید، این نوشته را تا انتها ببینید.


 
این کیک ها که با قالب دایره شکل عمیق درست می شوند و برش اریب دارند، طرح های فانتزی جدیدی هستند که برای تهیه یک کیک استثنایی و منحصر به فرد برای جشن تولد نوجوانان و کودکان عزیز مناسب هستند. در کیک سه طبقه بالا، ترکیب زیبایی از طرح های راه راه، خال خال و ستاره دار برای تزیین کیک به کار رفته است.
در این نوشته سه نوع مختلف از این نوع کیک آمده است. طرح کیک دو طبقه با برش مورب و با رنگ سبز روشن و صورتی  که در زیر آمده است، طرحی عمومی و تا حدی دخترانه است که  با قدری تغییر و ساده سازی تزیینات، می تواند در منزل پخته و تهیه شود.


کیک دو طبقه زیر هم که با همان روش برش اریب درست شده است، با رنگ قرمز و سبز پر رنگ تریین شده است. همچنین از آب نباتهای دسته دار با طرح های قشنگ هم می توان  مانند عکس زیر برای تزیین کیک استفاده کرد. طرح این کیک هم پسرانه و هم دخترانه محسوب می شود:

و اگر تعداد مهمانان کم است و نمی خواهید کیک دو طبقه و بزرگ درست کنید ، این طرح زیبای گربه ( کیتی) را می توانید درست کنید. به جای درست کردن عروسک گربه خامه ای، می توانید از عروسکهای آماده که در قنادی ها فروخته می شوند، برای تزیین کیک استفاده کنید.



در این نوشته طرح های فوق العاده زیبا از کیک های تولد برای پسر بچه ها را می بینید.


کیک  جشن تولد سه بعدی با طرح قطار
 
طرح کیک تولد فوق العاده زیبای بولدوزر- برای آقا پسرایی که به ماشین های بزرگ علاقه خاصی دارند:


طرح کیک تولد کشتی دزدان دریایی، مخصوص جشن تولد آقای پسر های ناقلا و شیطون:

این هم طرح یک کیک موشکی، برای جشن تولد  آقا پسر های گلی که دوست دارند فضا نورد بشوند:



در این نوشته ۵ مدل فانتزی و زیبا از کیک جشن تولد برای کودکان آمده که نیاز به قالب  با شکل خاص ندارد و همگی با قالب گرد یا مستطیل درست شده اند.  مادرانی که علاقه دارند کیک جشن تولد بچه ها را خودشان در منزل درست کنند، می توانند این کیک ها را به سادگی در منزل تهیه کنند. مثلا کیک جشن تولد زیربا نقش ماهی، با قالب گرد درست شده و تزیینات آن با استفاده از پاستیل قرمز رنگ انجام شده است.

عکس کیک تولد با مدل های کشتی بادبانی، سوپر من ، خرس قهوه ای و مزرعه را در ادامه مطلب ببینید:
 
کیک مدل کشتی بادبانی، با  استفاده از قالب کیک مستطیل و با برش کیک  به  شکل مثلث و ذوزنقه درست شده است. برای جالب ترشدن کیک کشتی، روی سینی آن از طرح نقشه جفرافیایی و تعدادی سکه طلایی رنگ و پولک استفاده شده است. روی کیک هم به سادگی پس از خامه کشی، با کرن فلکس حلقوی تزیین شده است.

کیک جشن تولد پسرانه مدل سوپر من، این کیک زیبا علیرغم چشمگیر بودن، تزیینات ساده ای دارد و برای زیبا شدن آن از ماشین و عروسک سوپر من استفاده شده است.

کیک جشن تولد بچه ها با نقش خرس قهوه ای بانمک، با استفاده از یک قالب گرد و دو کیک فنجانی یا کاپ کیک درست شده است.  چشم های این خرس بانمک، ازجنس بیسکوئیت کرم دار و کرن فلکس است. این مدل کیک هم دخترانه و هم پسرانه است.

کیک جشن تولد مزرعه ، نیز طرح جدید و خاصی است که با قالب مستطیل درست شده و پس از خامه کشی، به سادگی با استفاده از اسباب بازی تراکتور، درخت و نرده تزیین شده است.

 





ممنون نوشین جون
خیلی زیبا بودن،فکر نمی کنم اونقدری هم که به نظر می رسه درست کردنشون سخت باشه

وای نوشین جون خیلی خوشکلن .ممنون

کيک اسفنجي به قطر 25 سانت /1 عدد
خمير فوندانت /1 کيلو
خامه فرم گرفته /500 گرم
کمپوت آناناس / 1قوطي
رنگ مجاز خوراکي(سبز ، قرمز ، کرم ، مشکي ، آبي و زرد)/ به ميزان لازم
طرز تهيه :

کيک اسفنجي را از ارتفاع برش داده و با آب کمپوت مرطوب کنيد . روي لايه اول را با خامه پوشش دهيد . روي خامه را با ميوه خرد شده پر کنيد. روي ميوه را نيز کمي خامه بماليد و لايه بعدي کيک را روي آن قرار دهيد. سطح و ديواره کيک را با خامه پوشش دهيد.
500 گرم از خمير فوندانت را با رنگ کرم رنگ کرده روي کيک بيندازيد .100 گرم را به رنگ مشکي درآوريد تا براي مو و چشم و ابرو و لب هاي آن استفاده شود و از اضافه خمير کرم رنگ نيز براي بيني و همچنين پلک استفاده کنيد. از تکه اي خمير فوندانت سفيد براي قسمت سفيدي چشم و نيز درست کردن دماسنج داخل دهان آن استفاده کنيد . مقداري از خمير را براي خال ها و ريشه هاي شال دور سر به رنگ قرمز درآوريد.همچنين از رنگ زرد و آبي براي حاشيه شال استفاده کنيد. رنگ شال سر را سبز کرده دور کيک بپيچيد(مطابق شکل). دقت کنيد براي چسباندن تکه ها روي کيک روکش شده از مقداري آب با قلم مو استفاده کنيد.
$نکته :
اين کيک تصوير يک کودک آبله مرغان گرفته است . علاوه بر اينکه براي جشن تولد ها مناسب مي باشد مرسوم است که اين کيک را براي يک کودک آبله مرغان گرفته آماده مي کنند و جشني بر پا مي کنند و از همه کودکان فاميل دعوت به عمل مي آورند تا چنانچه کودکي به اين بيماري مبتلا نشده باشد به آن کودک نيز سرايت کند چرا که اين بيماري هر چقدر در سن پايين تري کودک را مبتلا کند بهتر است.
منبع: هنر آشپزي،شماره
پيوست ها:
179930.jpg [ 13.09 KiB | بازديد 411 بار ]







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16948]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن