تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813454955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاپلو : كاپيتان تيم انگليس در حاشيه امنيت نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كاپلو : كاپيتان تيم انگليس در حاشيه امنيت نيست
ورزش. فوتبال . خارجي
فابيو كاپلو سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس به بازيكنان تيمش هشدار داد كه هيچكس حتي جان تري كاپيتان جديد اين تيم هم در حاشيه امنيت قرار ندارد.

انتخاب تري براي كاپيتاني تيم انگليس در حاليكه اسامي ديگري مثل ريو فرديناند هم مطرح بود ، موجي از شگفتي در فوتبال اين كشور براه انداخت اما كاپلو به صراحت اعلام كرد كه كاپيتان تيم هيچ امتيازي نسبت به سايرين نخواهد داشت و اگر از روزهاي اوج فاصله بگيرد ، در مورد بركناري وي ترديد نخواهد كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري فرانسه ، ظاهرا اين اخطار پيامي براي تري و مجموعه تيم است تا هميشه انگيزه خود را حفظ كنند چرا كه كاپيتان غيرقابل تعويض ، انگيزه ساير اعضاي تيم را نيز كاهش مي‌دهد.

كاپلو توضيح داد : -انتخاب كاپيتان امر مهمي است اما مهمتر از آن ميزان آمادگي اوست بنابراين تضميني براي بازي دادن به كاپيتان هم وجود ندارد.

براي من ‪ ۱۱‬نفر اصلي يعني بهترين بازيكنان. ما كاپيتان دوم هم داريم كه ريو فرديناند است.>
سرمربي سابق تيم‌هاي آ.ث ميلان و رئال مادريد مي‌داند كه شخصا بايد پاسخگوي هر انتقادي نسبت به عملكرد تيم انگليس باشد. بنابراين مصمم است كه هر كاري را همانطور كه مي‌خواهد انجام دهد.

وي گفت : -گاهي اوقات با كاپيتان تيم صحبت مي‌كنم اما معمولا من تصميم مي گيرم. ترجيح مي‌دهم كه خودم تصميم گيرنده باشم اما هميشه با كادر فني مشورت مي‌كنم.>
كاپلو در هر تيمي كه سرمربيگري كرده ، كاپيتان سابق را به عنوان كاپيتان جديد برگزيده است ، مثلا رائول در رئال مادريد ، فرانچسكو توتي در رم و فرانكوباره سي در آ.ث ميلان. بنابراين عجيب نيست كه اين بار هم ترجيح داده است جان تري را انتخاب كند.

تري بعد از انتخابش گفت : -وقتي سرمربي ، نام كاپيتان را اعلام كرد من در كنار فرديناند ايستاده بودم و اولين كاري كه كرد با من دست داد كه نشان مي دهد چه شخصيت محترمي دارد.>
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن