تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797015880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برای خرید چاپگر به چه نکاتی دقت کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: برای خرید چاپگر به چه نکاتی دقت کنیم؟



همواره برای انتخاب و خرید بهترین چاپگر به کیفیت عکس یا متن چاپ شده نگاه می کنیم. در چاپگرهای جوهرافشان از دو نوع تکنولوژی برای چاپ استفاده می شود.

1) تکنولوژی حرارتی یا حبابی
2) تکنولوژی محرک چند لایه یی.
در تکنولوژی حرارتی یا حبابی در زیر مخزن جوهر، گرم کننده کوچکی قرار دارد که موجب انبساط جوهر در مخزن مربوطه شده، یک قطره جوهر از افشانک بر روی کاغذ پرتاب می شود، بلافاصله با سرد شدن گرم کننده، خروج جوهر قطع می شود. هنگام خروج جوهر از افشانک، بخارهایی از آن خارج شده که به صورت نقاط بسیار ریز در حاشیه نقطه ایجاد شده نقش می بندد، در نتیجه کیفیت چاپ پایین می آید.
با این فرآیند به مرور زمان تناوب سرما و گرما آلیاژ هد را از بین برده و با تخلیه کامل مخزن جوهر، هر بار هد چاپگر نیز باید تعویض شود. بنابراین این روند فرسایشی است. در تکنولوژی محرک چندلایه یی ارتعاشات الکتریکی موجب حرکت لایه های سرامیکی شده و قطره های جوهر از افشانک زیر مخزن جوهر خارج می شود. قطع ارتعاش بلافاصله مانع از افشاندن جوهر اضافی بر روی کاغذ شده که در نتیجه دور نقطه ایجاد شده کاملاً صاف و گرد است و به دلیل عدم وجود بخار جوهر، چاپ از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و در مصرف جوهر نیز صرفه جویی می شود.
از دو روش چاپ در چاپگرهای جوهر افشان مبرهن است که تکنولوژی محرک چندلایه یی PIEZO علاوه بر کیفیت چاپ، هزینه را هم کاهش می دهد.
چاپگرهای A3و A4 اپسون تنها چاپگری است که از تکنولوژی برترPIEZO استفاده می کند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.
چاپگر A3 اپسون، مدلR1800 دارای چاپی با وضوح 1440+ 5760 است. این چاپگر اپسون 8 کارتریج جوهر رنگ مجزاULTRA CHROME وGLOSSY OPTIMIZER جهت براق کردن سطح عکس را در خود جای داده، چاپ عکس تا سایز A3 بر روی کاغذ تک برگ و رول تا لبه کاغذ را برای شما ممکن می سازد. همچنین این چاپگر از سرعت 13 صفحه در دقیقه چاپ متن مشکی و 5/6 صفحه در دقیقه متن رنگی بهره می برد. مناسب جهت چاپ عکس های پانوراما است. اگر می خواهید که CD یا DVD فیلم یا بازی کامپیوتری یا هر برنامه یی دیگر را که خود کپی کرده اید را به دیگران هدیه کنید یا بفروشید مناسب است تا از این چاپگر برای چاپ عکس فیلم، بازی یا برنامه بر روی CD یا DVD استفاده کرد. این چاپگر به شما کمک می کند تا عکس مورد نظر خود را بر روی CD یا DVDچاپ کنید. قیمت این چاپگر 697 هزار تومان است.
چاپگر R800 اپسون مشابه نمونه قبلی بوده با این تفاوت که از سرعت 17 صفحه در دقیقه چاپ متن مشکی و 8 صفحه در دقیقه متن رنگی برخوردار است. قیمت این چاپگر 37 هزار و 500 تومان است.
چاپگر R390 اپسون چاپگر A4 است که وضوح چاپ آن برابر چاپگرهای قبلی بوده این چاپگر دارای 6 کارتریج رنگ مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر است. این مدل از اپسون سرعت 30 صفحه در دقیقه چاپ متن مشکی و رنگی را دارا بوده. یک مورد جالب در این چاپگر چاپ عکس بدون نیاز و استفاده به کامپیوتر است و مستقیماً با اتصال دوربین به این دستگاه عکس مورد نظر شما چاپ می شود. از دیگر امکانات این چاپگر می توان به قابلیت چاپ بر روی CD و DVD، قابلیت چاپ عکس از روی انواع کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر و امکان ذخیره در کارت، ذخیره اطلاعات و چاپ از روی درایوهای سازگار خارجی CD_R وZIP DRIVE اشاره کرد. این چاپگر اپسون دارای نمایشگر 5/3 اینچی رنگی برای دیدن تصاویر از کارت حافظه است. قابلیت نصب بلوتوث امکان جالب توجهی است که نباید از این چاپگر 245 هزار تومانی گذشت.
R270 مدلی از چاپگر های اپسون است که از قابلیت های چاپ روی CD و DVD، چاپ مستقیم از دوربین دیجیتال و وجود 6 کارتریج جوهر مجزا برای مصرف بهینه جوهر بهره می برد. وضوح متن یا عکس چاپ شده هم مثل مدل های قبلی بوده. سرعت چاپ متن این دستگاه 30 صفحه در دقیقه مشکی است. این چاپگر چاپگری معمولی بوده و با قیمت 145 هزار تومان به نظر ایده آل مصرف کنندگان غیر حرفه یی می رسد.
R245 با همان وضوح چاپ دارای 4 کارتریج جوهر است. سرعت این مدل از اپسون 20 صفحه در دقیقه مشکی و 19 صفحه در دقیقه رنگی است. چاپ مستقیم از دوربین دیجیتال و قابلیت چاپ عکس از روی کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر و امکان ذخیره سازی در کارت حافظه از دیگر امکانات این چاپگر است.
این چاپگر 145 هزار تومانی دارای نمایشگری 5/1 اینچی رنگی برای دیدن تصاویر از کارت حافظه است.
C67 مدلی ارزان و ساده برای آنان که یک چاپگر معمولی می خواهند این چاپگر هم مثل نمونه های قبلی معرفی شده دارای چاپ با وضوح 1440+ 5760 است. این محصول اپسون دارای 4 کارتریج جوهر مجزا بوده و سرعت چاپ متن آن نیز 17 صفحه در دقیقه مشکی و 9 صفحه در دقیقه رنگی است. همچنین مثل تمام نمونه های اپسون قابل اتصال به کامپیوتر با استفاده از پورت USB2.0 است. این مدل اپسون با قیمت 95 هزار تومان کم قیمت ترین چاپگر اپسون در میان جدیدترین ها است.
بهترین چاپگر دنیا را هم که اگر بخرید باید به گارانتی آن نگاه کرد. همواره گارانتی از مسائل مهم در خرید است، خصوصاً در ایران که گارانتی های خوبی وجود ندارد. بنابراین همواره به گارانتی محصول نگاه ویژه یی کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید. پایگاه اطلاع رسانی پی سی نیوز






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 416]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن