تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796765977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوران طلايي فوتبال همدان در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: رييس هيات فوتبال استان همدان از عقد تفاهم نامه اي بين هيات فوتبال استان همدان و اداره کل آموزش و پرورش براي هدفمند شدن تمامي فعاليت هاي فوتبالي مدارس و دانش آموزان خبر داد.

عباس صوفي گفت: هيات فوتبال استان همدان و اداره کل آموزش و پرورش در جهت اهداف طرح ويژن آسيا و در راستاي توسعه همه جانبه ورزش فوتبال و نهادينه کردن اين ورزش مفرح در بين آحاد جامعه به ويژه دانش آموزان با عقد تفاهم نامه اي در پي هدفمند کردن اين رشته ورزش در بين دانش آموزان شدند.

وي يادآور شد: بي شک اين مهم يکي از دستاوردهاي خدمت رساني به جوانان و مردم استان است تا گامي موثر براي آينده ورزش استان و همچنين تعليم و تربيت بيشتر در ابعاد فرهنگي ورزشي دانش آموزان برداشته باشيم.

صوفي تصريح کرد: از ديدگاه تمام کارشناسان ورزش در استان و کشور تعامل دو سويه بين آموزش و پرورش و هيات هاي ورزشي و فدراسيون ها يکي از راه هاي ارتقا و تعالي ورزش است و اين موضوع همواره يکي از اهداف کلان ما در برنامه هاي ويژن بوده و امروز با به امضاء رسيدن اين تفاهم نامه مي توانيم نويد روزهاي طلايي فوتبال استان را در سال‌هاي آينده به ورزش دوستان و اهالي ورزش به خصوص جامعه فوتبال استان بدهيم.

وي تاکيد کرد: با حمايت مسوولان ارشد استان و جديت و تلاش همه فعالان در عرصه ورزش فوتبال و همچنين با توجه به حضور دکتر حاجي بابايي در راس وزارت آموزش و پرورش که همواره در جهت اعتلاي تعليم و تريبيت و ورزش کوشيده و ديد عميق ايشان به تعامل آموزش و پرورش و دستگاه هاي ورزش، اميدواريم بتوانيم با اجراي موفق اين تفاهم نامه در کنار موفقيت و توسعه ورزش فوتبال در استان، اين مهم را در سراسر کشور نهادينه کنيم.

در اين تفاهم نامه که به امضاي دو طرف رسيده است، آمده است که دو طرف بايد تمامي سعي و تلاش را با استفاده از تمامي ظرفيت هاي ممکن با برنامه ريزي دقيق در حوزه نرم افزاري و سخت افزاري نسبت به توسعه هدفمند شدن ورزش فوتبال در بين دانش آموزان انجام دهند. آموزش داوري، برگزراي مسابقات به خصوص در رده هاي سني نونهالان و نوجوانان و استعداديابي از بين پسران و دختران دانش اموز و آموزش مربيان تربيت بدني مدارس در رده هاي مختلف هدف اصلي امضاي اين تفاهم نامه است.

وي ادامه داد: اين تفاهم نامه با حضور سيد عبدي افتخاري(مدير کل تربت بدني استان)، عباس حسني محتشم( مدير کل آموزش و پروش)، عباس صوفي (رئيس هيات فوتبال)، جعفر فريدوني( رييس اداره تربيت بدني آموزش و پرورش) و مهدي بوجاريان( دبير هيات فوتبال) به امضاء رسيد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 360]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن