تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793524775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تابلوها را چگونه روی دیوار نصب کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اگر توجه کرده باشید حتما متوجه شده اید که این روزها وارد هر خانه ای که می شوید حتما قاب عکس هایی را می بینید که روی دیوارهای پذیرایی و نشیمن نصب شده اند و این در حالی است که در گذشته استفاده از قاب عکس به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منازل کمتر مورد توجه بود. به طور کلی برخلاف گذشته این روزها رعایت اصول حاکم بر دکوراسیون داخلی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و اغلب افراد سعی می کنند تا هر طور شده از این قوانین مطلع شده و تا حد امکان این اصول را در طراحی دکوراسیون داخلی منازل خود رعایت کنند. یکی از نکات مهم که بسیار مورد توجه بوده است نصب قاب عکس هایی متفاوت در قسمت های مختلف خانه است.
بسیاری بر این باورند که رعایت نکات مهم برای چگونگی نصب قاب عکس یا تابلو روی دیوار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در شرایطی که این نکات به دقت رعایت شود می تواند تاثیر قابل توجهی بر افزاش کیفیت فضای داخلی قسمت های مختلف خانه داشته باشد. تا چند سال پیش اغلب این کار به گونه ای انجام می شد که تابع هیچ قاعده و قوانین خاصی نبود. اغلب افراد تصور می کردند که باید همه تابلوها در یک فاصله مشخص از سقف نصب شوند و به این ترتیب همه تابلوها بدون توجه به این که دارای ابعاد مختلفی بودند در ارتفاع ثابتی از سقف تا نقطه ای مشخص روی دیوار و در وسط دیوار نصب می شدند، اما این روزها کارشناسان و متخصصان طراحی دکوراسیون بر این عقیده اند که تابلوها باید به گونه ای نصب شوند که حتما بالاتر از سطح دید افراد باشند. اگر نصب تابلو، تزئینات هنری یا قاب عکس روی دیوار به درستی انجام شود می تواند توجه هر فردی را که وارد آن فضا می شود به خود جلب کند. در حقیقت طراحی چگونگی نصب مجموعه ای از تابلوهای مختلف روی دیوار بسیار ساده است و تنها نکته مهم رعایت توازن و هماهنگی بین قاب ها است.
برای مثال اگر یک قاب عکس بزرگ را در قسمت میانی دیوار نصب می کنید بهتر است در یک طرف آن دو قاب عکس دیگر را نصب کنید که مجموع مساحت آنها با قاب عکس میانی برابر باشد. در این حالت می توانید در طرف دیگر چهار قاب عکس کوچک تر که مجموع مساحت آنها با قاب میانی برابر باشد نصب کنید. اگر روی این دیوار سه قاب عکس هم اندازه یا سه قاب عکس با اندازه های متفاوت نصب کنید تصویر زیبایی را ایجاد نخواهد کرد. اگر تعدادی عکس یا پوستر با موضوع مشترک یا اندازه یکسان داشته باشید بهتر است به جای این که هریک از آنها را به طور جداگانه روی دیوار نصب کنید، به صورت یک مجموعه و در فواصل مشخص و مناسب نسبت به همدیگر در یک قاب بزرگ تر قرار داده و این قاب را روی دیوار نصب کنید. با وجود این که به نظر می رسد بهتر است در هر یک از تقسیمات دیوارهای موجود در یک فضای داخلی تابلوهایی را نصب کنیم. باید توجه داشته باشیم که اگر یک دیوار را خالی از هر گونه تزئینات نگه داشته و در مقابل روی سطح دیوار دیگر مجموعه ای از تابلوها، قاب های عکس و دیگر تزئینات را نصب کنیم. علاوه بر این که با این کار بیش از پیش جذابیت فضا را افزایش می دهیم روحیه صمیمی تری را نیز در افراد ایجاد خواهیم کرد. اگر بتوانید در فضای اتاق نشیمن خود یک دیوار را به نصب قاب هایی از عکس های خانوادگی اختصاص دهید بسیار بهتر است از این که این تابلوها را به طور پراکنده و در قسمت های مختلف خانه نصب کنید. توجه داشته باشید که معمولا بهتر است تابلوهای بسیار بزرگ را روی دیوار نصب نکنید و آنها را به طور مستقیم روی سه پایه نقاشی گذاشته و در گوشه ای از اتاق قرار دهید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 548]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن