تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793361529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
قيمت واقعي آب معلوم نيست

دولت ابتدا بايد قيمت واقعي آب را با اعمال مديريت مناسب محاسبه كند و به يك قيمت منطقي برسد تا يارانه آن نيز به شكل واقعي درآيد و سپس خود اين يارانه را به جاي مردم پرداخت كند.
مجيد نامجو مديرعامل شركت آب و فاضلاب كشور در گفت وگو با برنا اظهارداشت: از يارانه كل 350 ميليارد توماني 200 ميليارد تومان آن به بخش آب شهري و 150 ميليارد تومان آن در بخش آب روستايي پرداخت مي شود. وي قيمت تمام شده آب را 350 تومان ذكر كرد و گفت: قيمتي كه در دفاتر ثبت مي شود 140 تومان است كه با نرخ 80 تومان به مشتركان فروخته مي شود.

سازمان تنظيم مقررات سرويس mms را تعطيل نكرده!

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاكيد كرد: سازمان تنظيم مقررات ارائه سرويس mms را تعطيل نكرده است. به گزارش فارس، لطف الله سبوحي تاكيد كرد: سازمان تنظيم مقررات اين سرويس را تعطيل نكرده است و اين امر از سال گذشته به سازمان تكليف شده است و اكنون در تلاش براي برطرف كردن اين مشكل هستيم. وي گفت: اپراتور دوم تلفن همراه بايد تجهيزات خود را آماده كرده و آمادگي اش را براي MMS اعلام كند و ما نيز منتظر اعلام آن ها هستيم.

پيامك انگليسي اعتباري "همراه اول" گران شد

نرخ ارسال پيامك انگليسي سيم كارتهاي اعتباري همراه اول از روز گذشته افزايش يافته است. به گزارش فارس، براساس اين تصميم نرخ ارسال پيامك انگليسي از طريق سيم كارت اعتباري شركت ارتباطات سيار ايران از 160 ريال به 264 ريال افزايش يافته است. بهاي ارسال پيامك فارسي نيز از رقم 160 به 108 ريال كاهش يافته است. نرخ پيامك انگليسي سيم كارت دائمي همراه اول نيز از تير ماه سال جاري گران شده است. نرخ پيامك فارسي نيز از زمستان سال گذشته از 134 ريال به 89 ريال كاهش يافته است.

قيمت "سي.ان.جي" 40 درصد افزايش يافت

معاون وزير نفت خبر داد: ستاد مديريت حمل و نقل سوخت كشور با افزايش 40 درصدي قيمت سي.ان.جي موافقت كرد. به گزارش برنا، محمدرضا نعمت زاده مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي در اختتاميه اولين كنفرانس ملي سي.ان.جي گفت: وزارت نفت پيشنهاد افزايش 50 درصدي قيمت سي.ان.جي را به ستاد مديريت حمل و نقل سوخت ارايه كرده بود.

شهريور راه اندازي مي شود;
سرويس اينترنت تلفن همراه تهراني ها

مديرعامل شركت ارتباطات سيار از قطعي شدن راه اندازي شبكه GPRS (اينترنت) تلفن همراه در شهريورماه سال جاري براي تعدادي از مشتركان تهراني خبر داد. وحيد صدوقي در گفت وگو با مهر گفت: در شهريورماه امسال به تعدادي از مشتركان تهراني به صورت رندوم داده مي شود تا پس از مشخص شدن نتايج مطالعه اين طرح به صورت سراسري اجرا شود.مديرعامل شركت ارتباطات سيار افزود: تعداد مشتركان تهراني كه در مرحله آزمايشي از اينترنت بهره مند مي شوند حدود 2 ميليون نفر است كه رقم آن هنوز قطعي نشده است.وي ادامه داد: مدت زمان مطالعه اين طرح نيز 6 ماه است و هنوز سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تعرفه مشتركين GPRS را مشخص نكرده است.

افزايش 15 درصدي قيمت گوشت مرغ

بنابر گزارش بانك مركزي در هفته منتهي به 11 مراد ماه سال جاري نسبت به ماه گذشته قيمت خرده فروشي برخي اقلام از كالاهاي اساسي به ويژه گوشت مرغ با 15 درصد افزايش روبه رو بود. به گزارش فارس و بنا بر گزارش بانك مركزي در هفته مورد گزارش، قيمت تمام اقلام گروه لبنيات بدون تغيير بود. بهاي تخم مرغ كاهش يافت و شانه اي 25 هزار تا 32 هزار ريال فروش مي رفت. در گروه برنج قيمت برنج وارداتي تايلندي و برنج داخله درجه دو افزايش و بهاي ساير اقلام اين گروه ثابت بود. در گروه حبوب، قيمت نخود افزايش جزيي يافت و بهاي ساير اقلام اين گروه بدون تغيير بود.

راه اندازي سرويس خدمات غيرحضوري
تا يك ماه آينده

مديركل روابط بين اپراتورهاي شركت ارتباطات سيار ايران از راه اندازي سرويس خدمات غيرحضوري تا يك ماه آينده خبر داد. عباس لطفعليان در گفت وگو با ايسنا، با بيان اين كه رومينگ بين المللي لوكس محسوب شده و ممكن است از آن سو» استفاده شود اظهار كرد: شركت ارتباطات سيار تا يك ماه آينده سرويسي راه اندازي مي كند كه به ويژه مشتركاني كه در خارج از كشور از سرويس رومينگ استفاده مي كنند در زمان مفقودي سيم كارت و يا سرقت آن بتوانند وارد پرتال اين شركت شده و با استفاده از اين سيستم به قطع و سوختن سيم كارت خود اقدام كنند.

از هفته آينده در تهران;
جايگاه هاي نيمه سيار توزيع بنزين راه اندازي مي شود

مديرشركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تهران گفت: تعداد جايگاه هاي توزيع بنزين در تهران كافي نيست و بايد 100 درصد افزايش يابد. به گزارش شبكه خبر، مرتضي زاغي با تاكيد بر نظارت بر عملكرد پمپ بنزين ها، گفت: تراكم سفرهاي تابستاني به دليل در پيش بودن ماه مبارك رمضان و اعمال قطع برق باعث شده است كه جايگاه هاي عرضه بنزين نسبتا شلوغ شود. زاغي افزايش قابل توجه تقاضا را علت اصلي شلوغي پمپ بنزين ذكر كرد و افزود: در مرداد ماه مصرف بنزين حدود سه ميليون ليتر افزايش يافته در حالي كه برخي نازل ها نيز به دليل نياز به تعميرات بدون استفاده مانده است. مديرشركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تهران گفت: بايد توسعه پمپ بنزين ها و جايگاه هاي توزيع سوخت در تهران مورد توجه برنامه ريزان شهري قرار گيرد. و افزود: از هفته آينده جايگاه هاي نيمه سيار توزيع بنزين در 5 نقطه تهران راه اندازي مي شود كه تا 22 جايگاه نيز افزايش مي يابد.

كاهش قيمت نفت

پس از افزايش 77 سنتي، قيمت نفت در بازارهاي جهاني اندكي كاهش يافت و به كمتر از 125 دلار در هر بشكه رسيد. به نقل از بلومبرگ، قيمت جهاني نفت با كاهش به كمتر از 125 دلار در هر بشكه رسيد.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن