تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797929749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانلود مشروح مناظره تلويزيوني احمدي‌نژاد و موسوي


واضح آرشیو وب فارسی:آسان دانلود:


دانلود مشروح مناظره تلويزيوني احمدي‌نژاد و موسوي



مناظره موسوي و احمدي‌نژاد:
موسوي: آمده‌ام جريان پرونده‌سازي عليه مردم را تغيير دهم
احمدي‌نژاد: در زمان هاشمي تنها يك روزنامه منتقد بود و در زمان خاتمي نيز كسي جرات نقد را نداشت/موسوي: اينكه رأي خود را به رأي تشخيص مصلحت ارجحيت دهيد قطعاَ به ديكتاتوري مي‌انجامد.

نخستين مناظره انتخابات رياست جمهوري بين ميرحسين موسوي و محمود احمدي‌نژاد برگزار شد.
در اين مناظره، محمود احمدي نژاد، كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم رياست جمهوري گفت: امروز آقاي موسوي در مقابل من نيست. سه دولت گذشته در مقابل من است. اين سه درگذشته هم از يكديگر حمايت كردند در واقع اينها با هم بودند.زماني كه دولت تشكيل شد اينها هدفشان ضربه زدن به دولت بود.
به گزارش خبرنگار ايلنا، احمدي‌نژاد در مناظره تلويزيوني با موسوي ضمن گراميداشت ياد امام و سالگرد ارتحال ملكوتي ايشان اظهار داشت: انتخابات فرصتي براي طرح مباحث به صورت منطقي با هدف هم‌افزايي و تقويت تمام ظرفيت‌ها است.
وي ضمن گلايه از تخريب‌هاي بي‌سابقه نسبت به دولت اظهار داشت: من بايد نسبت به سطح هجمه‌هاي بي‌سابقه نسبت به دولت گله بكنم.
وي افزود: در طول تاريخ بعد از انقلاب چنين هجمه سنگيني عليه هيچ‌كدام از دولت‌ها وجود نداشته است به گونه‌اي كه عده‌اي تصميم گرفتند به طور هماهنگ و سازمان يافته وارد ميدان شده و نسبت به تخريب دولت اقدام كنند و چون در هيچ عرصه‌اي توانايي رقابت با دولت را نداشته‌اند دست به اين تخريب‌هاي گسترده زدند.
وي افزود: كارنامه دولت به اندازه چند دولت قبل بوده بالاخص در عرصه بين‌المللي، كه در هجمه‌ها خدمات دولت را منكر شدند و منتقدين به جاي ارائه برنامه به تخريب دولت دامن زدند.در اين انتخابات به ملت ايران توهين شدو من از اين توهين متاثر شدم.
وي افزود: اين دولت در خدمت به مردم افتخارات بزرگي را به وجود آورده است.بالاخص در حوزه سياست خارجي كه توانست ملت ايران را عزيز كند.
احمدي‌نژاد افزود: اتفاقي كه در خصوص اين انتقادها براي دولت رخ داد براي من قابل توجيه نيست. اگر قرار است بفهميم اعتياد دراين كشور وجود دارد لازم نيست با بهره‌گيري از بازيگران تئاتر اين مساله را بيان كنيم. چگونه است كه بعد از 24 سال با وجوداينكه بسياري از دوستان در عرصه اجرايي بودند امروز متوجه موضوع بيكاري. فقر و ركود در كارخانه‌‌ها شده‌اند. طبيعتاَ مشكلات كشور زياد است اگر قرار است از مشكلات مردم صحبت شود قطعاَ تمام وقت مناظره براي بيان اين مشكلات كفايت نمي‌كند. به گونه‌اي در انتقادها صحبت مي‌شود كه گويا در گذشته اصلاَ نشاني از بيكاري، اعتياد و... وجود نداشته است.
وي افزود: من به شوخي گفتم كه خوب شد من داوطلب كانديداتوري رياست جمهوري هستم و گرنه اين سه عزيز چه مي‌خواستند بگويند حتي مناظره ديشب مناظره نبود بلكه عليه يك نفر بود. ريشه همه اينها را بايستي در قدرت جستجو كرد.چهار سال تحمل كردم و از همه توهين‌ها گذشتم و مي‌گذرم اما از توهين به فهم و شعور مردم نمي‌توانم بگذرم.
وي افزود: در ديدارهايي كه با مردم دارم آنها از من مي‌خواهند كه از حق آنها و مواضع آنها دفاع كنم. من بايد ريشه اين فسادها را بگويم. امروز آقاي موسوي در مقابل من نيست. سه دولت گذشته در مقابل من است. اين سه درگذشته هم از يكديگر حمايت كردند در واقع اينها با هم بودند.زماني كه دولت تشكيل شد اينها هدفشان ضربه زدن به دولت بود. علت اين فشار سنگين به بنده و فشارهاي سنگين‌‌تر به يك مساله برمي‌گردد كه دراين سه دوره نظام اداري شكل گرفته كه از ارزش‌هاي انقلاب فاصله گرفت. آرام آرام جرياني شكل گرفت كه خود را حاكم بر ملت مي‌دانست. در انتخابات قبل اينها در مقابل اينجانب صف‌آرايي كردند و در طول اين چهار سال تلاش كردند تا دولت را به زمين بزنند. اما خداي متعال كمك كرد تامابه اينجا بياييم. حتي آقاي هاشمي پيامي به يكي از پادشاهان كشورهاي همسايه فرستاد كه ظرف شش ماه دولت را ساقط خواهد كرد.
نخست وزير دوران دفاع مقدس نيز در مقابل يكي از مشكلات كشور را عدم تناسب شعارها باعمل عنوان كرد و اظهار داشت: شعارهايي كه داده شد بيشتر جنبه اسطوره ‌پردازي و خيال‌پردازي دارد و از پشتوانه علمي برخوردار نيست.
موسوي در مناظره تلويزيوني با محمود احمدي‌نژاد در ابتداي سخنان خود با بيان اينكه به صورت روش‌مند با ادعاهاي احمدي‌نژاد برخورد خواهد كرد، اظهار داشت: بنده دوست داشتم احمدي‌نژاد در كارهاي خود موفق شود تا وارد عرصه نشوم. يقيناَ اگر چنين اعتقادي پيدا مي‌كردم ترجيح مي‌دادم در كار خود باقي مانده و وارد عرصه نشوم.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري با اشاره به سخنان احمدي‌‌نژاد در خصوص خاتمي و هاشمي گفت: خاتمي و هاشمي اشخاص بزرگي هستندكه بايد احمدي‌نژاد با خود آنها مناظره كند و آنها پاسخ بدهند.
وي عنوان كرد: هميشه ايران را دوست داشتم. ما دوست داشتيم ايران قدرت اول منطقه در عرصه‌هاي مختلف و الگويي براي جهان باشد چرا كه به همين دليل انقلاب كرديم.
موسوي با بيان اينكه در حل مسائل كشور و اينكه ايران را به جايگاه واقعي برسانيم دونوع مديريت مي‌توان داشت، ادامه داد: اولين نوع مديريت به سبك ماجراجويي و رفتارهاي نمايشي، خيال‌بافي، خرافه‌گويي، قانون‌گريزي، پنها‌ن‌كاري و سطحي‌نگري است اما روش دوم اين است كه بر اساس متانت و روش كارشناسي، شفافيت، صداقت، قانون گرايي، دورانديشي و اعتدال‌گرايي كار كنيم. اگر مي‌خواهيم ايران نيرومند و پيشرفته داشته باشيم، مديريت نوع دوم بسيار بهتر است.
وي در خصوص انگيزه اصلي خود براي حضور در عرصه انتخابات رياست جمهوري گفت: من در مورد آينده كشور با اين مديريت حاكم در كشور احساس خطر كردم و در صحنه حاضر شدم.
موسوي يكي از مشكلات كشور را عدم تناسب شعارها باعمل عنوان كرد و اظهار داشت: شعارهايي كه داده شد بيشتر جنبه اسطوره ‌پردازي و خيال‌پردازي دارد و از پشتوانه علمي برخوردار نيست.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم به بيان برخي ازمصاديق پرداخت و به آزادسازي ملوانان انگليسي اشاره كرد و گفت: ملوانان انگليسي به حوزه آبي ما وارد شده و دخالت كرده‌‌اند كه در قبال عمل آنان، نيروهاي ما آنها را دستگير كردند. در ابتدا اعلام كرديم كه بايد اين ملوانان اعدام شوند كه بازتاب گسترده‌اي داشت. اما بعد تصميم گرفتيم تن آنها كت وشلوار كنيم و رئيس‌جمهور كه نماينده همه ملت است مانند بدرقه مسوولان خارجي با آنها رفتار و خداحافظي كرد. آيا اين عزت ملت ايران را حفظ كرد؟ خير. عزت ما را مخدوش و سياست خارجي ما را دچار فراز ونشيب‌هاي بسياري كرد.
موسوي به سفر احمدي‌نژاد به عراق اشاره كرد و گفت: در آن سفر اعلام شد كه قرار بوده هواپيما را بربايند. اين حرف هزينه ايجاد مي‌كند؛ چرا كه اگر قرار بر ربايش بود بايد اين كار توسط آمريكايي‌ها مي‌شد، در حالي كه همين آمريكايي‌ها بنزين هواپيماي ما را تامين كردند و ما نيز به منطقه خضراء كه تحت نظارت آنان بود، رفتيم بعد با سربازان آمريكايي هم عكس گرفتيم.
وي گفت: با واسطه شنيديم كه براي سفر به عربستان پيام داديم كه ما را دعوت كنند بعد آمديم از زبان رئيس‌جمهور عليه وزير خارجه آن صحبت كرديم. ما باحساب چه كسي اين كار رامي‌كنيم.
وي به سياست خارجي احمدي‌نژاد اشاره كرد و گفت: سياست خارجي دولت نهم عزت ملت را مخدوش و به آن لطمه زد و تنش وسيعي را ايجاد كرد.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري به مساله هولوكاست اشاره كرد وگفت: آمديم اين موضوع را مطرح كرديم و بعداز آن شاهد هزينه‌ها و خسارت‌هاي بسياري بوديم تا جايي كه مصوبه‌اي مبني بر اينكه سخن گفتن از اين موضوع جرم است،صادر شد.
موسوي به سفر ونامه‌هاي احمدي‌نژاد به رئيس‌جمهور آمريكا اشاره كرد و گفت: چرا به آنها نامه مي‌نويسيم و از طريق رئيس‌جمهور سوئيس قبل از انتخابات آمريكا به اوباما نامه مي‌دهيم كه مي‌خواهيم با آمريكا مذاكره و مسائل راحل كنيم.
محموداحمدي‌نژاد در واكنش به انتقاد ميرحسين موسوي در خصوص نحوه آزادي ملوانان انگليسي گفت: آقاي بلر در اين خصوص رسماَ نامه داد و از ما عذرخواهي كرد و قول داد سياست‌هاي ما عوض خواهد شد و آزادي ملوان‌هاي انگليسي يكي از زيباترين كارهاي جمهوري اسلامي بود.

وي همچنين درخصوص مساله عربستان كه مورد اشاره ميرحسين موسوي بود نيز گفت:‌ سفر مورد اشاره يك سفر سياسي نبود و خوب بود شما از جريان آن سفر اطلاعات كافي مي‌داشتيد.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم همچنين در خصوص مساله هولوكاست نيز گفت: آقاي موسوي مطالبي درخصوص هولوكاست مطرح مي‌كند كه منطبق با واقعيت نيست و جالب آنكه رابطه ايران با عربستان در دوران آقاي موسوي قطع شد و در زمينه فلسطين بهتر است ايشان ذهنشان را به مواضع خودشان در زمان تصدي نخست‌وزيري ببرند كه مي‌گفتند بايد نيروي نظامي براي فلسطيني‌ها بفرستيم تا درمقابل اسرائيل بايستد وايشان اعلام كردند كه بايد اسرائيل از صحنه روزگار محو شود.
وي بابيان اينكه امام هيچ‌گاه قبول نداشت كه در مقابل زورگويان كوتاه بياييم در زمينه مساله هسته‌اي گفت: در دوره‌هاي پيشين تمام فعاليت‌هاي هسته‌اي تعطيل شد و پروتكل الحاقي بدون مصوبه مجلس و خارج از قانون اساسي تصويب شد به گونه‌اي كه ماموران آژانس مي‌توانستند آزادانه از هر نقطه‌اي از فعاليت‌هاي هسته‌اي بازديد كنند. درحالي كه اين موضوع حتي مغاير با npt نيز بوده است.
احمدي‌نژاد مدعي شد: قطعنامه‌هاي شوراي حكام بسيار مهم‌تر از قطعنامه شوراي امنيت است و در دولت قبل، هفت قطعنامه شوراي حكام عليه ايران صادر شد و قطعنامه شوراي حكام بار حقوقي بيشتري نسبت به قطعنامه شوراي امنيت دارد.
وي خطاب به موسوي گفت: در سعد‌آباد و پاريس چه گذشت؟ درحالي كه ما امروز هسته‌اي شده‌ايم و 70 هزار سانتريفيوژ در حال گردش است.
احمدي‌نژاد بابيان اينكه جورج بوش در دولت آقاي خاتمي گفته است كه به دنبال براندازي ايران است، گفت: اما وي در اواخر دوران خود گفت ديگر به دنبال براندازي نظام نيست ودر همان زمان نيز ايران را محور شرارت قرار داد.
وي با مخاطب قرار دادن موسوي گفت: شما مي‌گوئيد آبروي ايران در اين دولت رفت. من تعجب مي‌كنم و بهتر است شما به سفر خارج از كشور برويد و ببينيد چطور ملت‌ها از شما استقبال مي‌كند. شمادردوره خودتان چه مقدار سفر خارجي رفته‌ايد البته نمي‌گويم كه دوره شما در سياست خارجي دوره ذلت بوده است.
احمدي‌نژاد همچنين مدعي شد: در زمان آقاي هاشمي 5/49 درصد استقراض خارجي داشتيم و بحران‌هاي اجتماعي بسياري در آن زمان شهرهاي ما را در برگرفته بود. و افراد زيادي نيز كشته شدند. در آن زمان شما احساس شرمساري نمي‌كرديد. در 18 تير جريان برانداز شروع كرد براي گرفتن شهر تهران و مي‌خواستند انقلاب را به زمين بزنند و انقلاب مخملي راه بياندازند و شما در آن زمان نگران نشديد. در مجلس ششم عده‌اي تحصن كرده‌ و در همان زمان با كنگره آمريكا تماس گرفتند آيا شما درآن زمان نگران نشديد. ولي امروز مي‌گوييد هولوكاست موجب آبرو ريزي ما شده است در حالي كه سياست خارجي دولت از متن مردم و در خط امام و عزت‌‌آفرين بوده است.
احمدي‌نژاد خطاب به موسوي يادآور شد: در دولت قبل فردي مقاله‌اي نوشت و مدعي شد دوران امام تمام شده است و دولت وقت نيز از آن مقاله‌نويس حمايت كرد و شما سكوت كرديد ولي الان مي‌گوئيددولت فعلي از خط امام منحرف شده است.
احمدي‌نژاد در واكنش به ادعاي ميرحسين موسوي اظهار داشت: آقاي موسوي اطلاعاتي را بيان مي‌كنيد كه از آن بي‌اطلاع هستيد. دانشجويان ستاره‌دار از كجا درآمد كه آن را به اين دولت منتسب مي‌كنيد. دانشجويان ستاره‌دار از زمان معين و از سال 80 آغاز شد. آنها آمدند و به دانشجويان كارشناسي ارشد يك ستاره و دوستاره دادند. يك ستاره براي دانشجوياني بود كه پرونده‌هايشان ناقص بود و دو ستاره‌ها مربوط به دانشجوياني بود كه در كميته انضباطي پرونده داشتند. اين موضوع در زمان وزارت معين وضع و در سال اول اين دولت نسخ شد. به جايي كه شما به دوستان خود انتقاد كنيد به ما انتقاد مي‌كنيد.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم به وضعيت نشر كتاب اشاره كرد وگفت: در مورد كتاب بنده هم با شما هم‌نظرم و در همين رابطه به وزير ارشاد خود نيز تذكر دادم. آمارها نشان مي‌دهد كه دردوره ما تعداد كتاب‌هاي منتشر شده كمتر از دوره‌هاي گذشته بوده است.
وي اظهار كرد: در دوره شما تنها يك روزنامه منتقد بود كه هفته‌اي يكي دو روز نقد اقتصادي مي‌نوشت. آيا يادتان است چه فضايي برايش ايجاد كرديد. خود شما چند بار عليه آن روزنامه صحبت كرديد و گفتيد كه آنان درخط دشمن هستند در خط دشمن بوده و ضد انقلاب كار مي‌كنند، در حالي كه گزارش آن روزنامه بر اساس گزارش برنامه و بودجه بود.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه موسوي در سخنراني‌هايش وي را به ديكتاتوري متهم كرده است، گفت: كجاي اين دولت ديكتاتوري است. در زمان هاشمي تنها يك روزنامه منتقد بود و در زمان خاتمي نيز كسي جرات نقد را نداشت.
وي به سخنراني فائزه هاشمي در همايش دوم خرداد اشاره كرد و گفت: دختر هاشمي در جلسه‌اي كه همسر شما به همراه خاتمي درآن حضور داشت اعلام كردكه دوره اصلاحات ادامه راه سازندگي است كه با روي كار آمدن اين دولت بامشكل مواجه شده است گويا اشرافيتي كه پايه‌گذاري كرده قرار است، موسوي ادامه دهد. حالا شما نيز به حمايت از هاشمي افتخار مي‌كنيد.به نظر‌ مي‌رسد صحنه‌گردان اصلي اين ماجرا هاشمي است.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه در طول دولت نهم 320 هزار تيتر توهين‌آميز نسبت به دولت منتشر شده است،ادامه داد: شما دولت را به بي‌قانوني و ديكتاتوري متهم كرديد. دوره خودتان يادتان است. برخلاف قانون اساسي حداقل اختيارات رياست جمهوري رانيز گرفتيد و به دليل اختلاف‌نظري كه بر سر وزرا داشتيد از امام كمك گرفتيد. يك بار نمايندگان به شما راي منفي به صورت مخفي دادند.
موسوي: در آن زمان امام در داخل كشور اجماعي ايجاد شد تا به جنوب لبنان نيرو بفرستيم و شهيد همت مسووليت را به عهده گرفت اما وقتي امام متوجه شد اعلام كرد، راه قدس از كربلا مي‌گذرد اين يعني ابتدا به جنگ خود بپردازيم.
بحث ما با دولت اين است كه نظام تصميم مي‌گرد كه خود را با هنجارهاي بين‌المللي سازگار كند و درمورد مساله فلسطين اعلام مي‌كند تمامي مردم فلسطين بايد در مورد سرنوشت خود تصميم بگيرند. اين تصميم با هنجارهاي بين‌المللي سازگار است اما وقتي فردي به افراط و تفريط مي‌آفتد، مردم در اين مصيبت مي‌افتند. عرض من اين است كه در اجلاس دوربان سوئيس هنگامي كه اروپا به خاطر كشتار غزه رابطه‌اش با اسرائيل رو به وخامت بود، به خاطر اشتباه پشت سر اسرائيل قرار گرفت و موسسه آي‌پك را نيز اين سياست را به نفع اسرائيل ارزيابي كرد. ما نبايد خيال‌بافي كنيم آيا وزارت خارجه و كارشناسان آن اين رفتار را تائيد مي‌كند كه من دراين زمينه نمونه زياد دارم. در مورد هولوكاست موضع مي‌گيريم اما معاون رئيس‌جمهور ملت اسرائيل رادوست خود مي‌دارد اين اظهارنظرها موجب اينگونه تفريط‌ها مي‌شود. اين اظهارنظرها تفريط است كه شبيه آن را داريم.
مردم نتيجه اين سياست‌هاي شما را در زندگي روزمره مي‌چشند و ما شاهد بي‌اعتبار شدن گذرنامه‌ها هستيم. آيا يك دولت نبايد در اين رابطه در اين مورد مسووليت داشته باشد، متاسفانه دولت بسيار بي‌اعتنا است و مردم از اين افراط‌كاري‌ها مي‌سوزند.
آقاي هاشمي مرد بزرگي است كه نقاط ضعف و قوت دارد پس انقدر اين را به ما نگوئيد و سه فكر را در مقابل هم قرار ندهيم. خاتمي آدم كمي نيست. در سطح داخل و جهان مطرح است و مي‌توانند با شما صحبت كنند و الحمدالله صدا و سيما در اختيار دوستان است. پس آنها به من ربطي ندارد پس سياست شما باعث لطمه‌دار شدن حيثت شير غرآن ايران شد و آن را در بند كرد. در مورد همبستگي ملي چه كار كرديد؟ چه بلايي سر محيط دانشگاه آورديد؟ آنها را ستاره‌دار كرديد؟ دولت بايد به تعهدات خود مقيد شده باشد؟ تيراژ كتاب‌ها را اعلام كنيم؟ متاسفانه اقدامات دولت دردناك است. يك انتشاراتي چند جلد كتاب منتشر مي‌كند اما شما با جلوگيري از نشر كتاب‌ها، آنها را ورشكست مي‌كنيد. علت مقابله هنرمندان با دولت چيست؟ به رابطه دولت و روحانيت نگاه كنيد؟ چرا اين رابطه بد شده؟ چرا در سوالات آموزش و پرورش شما به پيامبر توهين شده؟ آيا دولت در اين رابطه فكر كرده است؟ تمامي اين اقدامات برخلاف فرمان هشت ماده امام است و شما مردم را خودي را غير خودي مي‌كنيد.
شما دولت من را به بي‌قانوني متهم كرديد، اما بدانيد كه 303 تا از مصوبات دولت قبل در ديوان عدالت اداري باطل شد اما 157 مصوبه دولت ما باطل شد. 3/3 درصد مصوبات ما باطل شده است،‌ درحالي كه 5/6 درصد مصوبات دولت قبل در ديوان عدالت اداري باطل شد. اگر شما اعتراضي داريد كه دولت قانون را رعايت نمي‌كند مي‌توانيد يك نامه به ديوان عدالت اداري بنويسيد، ما داريم عين قانون مجمع رارعايت مي‌كنيم با دو تا حقوقدان صحبت كنيد تا شما را توجيه كند.در دوره شما مگر كم از اين اتفاقات افتاد ما دنبال پرونده‌سازي هستيم. ماجراي كردان به اين ترتيب است كه در دهه 80 در دوره هاشمي كه حامي موسوي است، يك موجي در مديران ايجاد شد كه همه مي‌خواستند مدرك بگيرند. دانشگاه آزاد هم پشت اينها بود و موج ايجاد مي‌كرد. آقاي كردان هم يكي از اين مديران بود. من در مجلس گفتم اين جور مدارك را برايش ارزش قائل نيستم و آن را كاغذ پاره مي‌دانم مي‌شود فهرست را بياوريم كه چقدر از مديران دوره هاشمي و موسوي رفته‌اند مدرك قلابي گرفته‌اند.
آقاي كردان هم يكي از همان است حالا يكي از آنها را پيدا كردند و روي آن انگشت گذاشتند من در مجلس گفتم مدرك را بگذاريد كنار وعملكرد را بياوريد. راجع به كسي كه مي‌گويد صدها ميليارد تومان پول دارند. وي در دوره هاشمي وخاتمي پولدار شده است. در همان دوره زماني كه پول دار بود من به او گفتم بگذار كنار آمد.
آقای صفایی فراهانی هم در دولت شما پول دار شدند. پسران آقای هاشمی چه می کنند؟ آقاي ناطق چطور زندگي مي‌كند؟ پسرش چطور ميلياردر شد؟ كارخانه رشت الكتريك را يكجا به برخي دادند. دادند به آقای کرباسچی و همسرشان و آقای قبه با کارخانه‌ای در مزایده نبوده، صاحب شدند، زمین را از بیخ کندند و صاحب زمین شدند. پرونده استات اویل که پشت پرده‌اش پسر آقای هاشمی است، یک نفر در اين قضيه دادگاهی شد،‌ حامي او شدند و فراري‌اش دادند به خارج از كشور. بسياري از مديران در دوره خاتمي زمين‌هاي چند صد هكتاري به نام خودشان زدند. همان مديراني كه زمين مفتي گرفتند‌،‌ الان از شما حمايت مي‌كنند. ما مي‌دانيم كه چه كساني پول ستاد شما را مي‌دهند؟ پرونده همسر خودتان را ديده‌ايد؟‌ مدركش غيرقانوني است؟ به طور همزمان در دو رشته فوق‌ليسانس گرفته است و بعد مدرك دكتراي غير‌مرتبط گرفت.
موسوي گفت: يكي از مشكلاتي كه در صحبت كردن با احمدي‌نژاد مشخص است، غيرعادي بودن سخنان وي است كه به طور مثال از ديوان عدالت اداري مي‌خواهد يك مصوبه‌اي را لغو كند.
در واكنش به اين سخن، احمدي‌نژاد گفت كه "غيرقانوني بوده است" و موسوي به وي گفت: شما نبايد در وقت من وارد شويد، همين روحيه شما كه در حال حاضر پيداست و در صدا وسيما و رجانيوز مي‌‌دانيم چه كساني هستند و چگونه عمل مي‌كنند.
وي گفت:‌ آيا اين راه برخورد با ديوان عدالت اداري، مجلس و مجمع تشخيص مصلحت نظام است؛ جائي كه ريش‌سفيدهاي نظام در آنجا نشسته‌اند، جايي كه مشروعيت خود را از قانون اساسي و رهبري مي‌گيرد. آيا به اين ترتيب مي‌توان مسأله كشور را اداره كرد، در مواردي كه روشن است بايد به گونه‌اي عمل كنيم كه اولاَ بگوييم به سمت اين برويم كه اشتباه كرده‌ايم.
موسوي اظهار كرد: ايشان مي‌گويند كه چرا مي‌گوئيد من ديكتاتور هستم، من اين را نگفتم؛ اما اين روش قطعاَ به ديكتاتوري مي‌انجامد و اينكه رأي خود را به رأي تشخيص مصلحت ارجحيت دهيد.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم به اعلام اسامي افراد از سوي احمدي‌نژاد اشاره كرد وگفت: شايسته يك مسؤول دولت نيست كه كساني كه در قوه قضائيه را محكوم نشده‌اند نام ببرد؛ چرا كه مطرح شدن نام آنها جرم است. ما از آنها نام مي‌بريم در حالي كه آنها قدرت دفاع از خودشان داشته باشند. شما افكاري را مورد حمله و هجوم قرار مي‌دهيد كه در اين صحنه حضور ندارند و آن را قاطي سرنوشت من مي‌كنيد. گويا موردي از من نداشتيد كه آمده‌ايد مرا وصل به دو دولت قبل كرديد. اگر نخواهم از آنها دفاع كنم واقعاَ به آنها حق مي‌دهم كه از دست شما عصباني باشند. مردمي كه اين صحنه را مي‌بينند، اين صحنه را از رئيس‌جمهور خود نمي‌پذيرند.
وي ادامه داد: شما فكر نمي‌كنيد كه هاشمي يا خاتمي در اين مملكت چه كارهايي انجام دادند؟ شما حداقل به عنوان يك شهروند بايد به آنها حق دهيد در جايي كه نمي‌توانند از خود دفاع كنند، در جمع 50 ميليوني كه حداقل امروز مردم اين صحنه را مي‌كنند شما آنها رامتهم و اسم خانواده آنها را نام مي‌بريد.
موسوي گفت: قوه قضائيه در جهان معنايش اين است كه وقتي كسي را محكوم مي‌كند، به معناي اين است كه بقيه ملت بري هستند. اين يك اصل اسلامي است.
وي با بيان اينكه شما از ابتداي كار خود اعلام كرده‌ايد كه در كشور هزاران مفسد وجود دارد كه پرونده آنها را باز و نامشان را اعلام خواهيد كرد، گفت:‌ رئيس بانك پارسيان را اينگونه لجن‌‌مال كرديد و بعد آن رامشاور خود كرديد. اينها گناه دارند و ما مسلمان هستيم و نمي‌توانيم همينطور نام افراد را اعلام و متهم كنيم.
وي درواكنش به ادعاي احمدي‌نژاد مبني بر واگذاري زمين‌هاي هكتاري گفت: اين كار غلطي است، چه ربطي به من دارد؟ شما اعلام مي‌كنيد كه چرا آنها از من حمايت مي‌كنند. من اعلام كرده‌ام هر شهروند يك ستاد. مثل بعضي دوستان كه بنرهايشان سطح جهان را پوشانده و از تمام امكانات و ادارات دولتي، وزارت كشور و صدا و سيما استفاده مي‌كنند، من استفاده نكردم. ما در آنجا را به روي هسته بسيار سالمي باز كرده‌ايم كه يك نفر هم نمي‌تواند در مورد آن هسته حرف بزند، چرا كه افراد بسيار وارسته، معتقد و مؤمن وجود دارند كه اگر موردي در آنجا بود، به دليل روحيه‌تان نام آنها را برده و آنها را محكوم مي‌كرديد.
موسوي با بيان اينكه هر كسي از ما حمايت ‌كند، از آن استقبال مي كنيم، ادامه داد: دليلي بر عدم استقبال وجود ندارد، ما از همه ملت استقبال مي‌كنيم كه از من حمايت كنند تا رأي بالا بياوريم و تغيير ايجاد كنيم.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم در واكنش به اقدام احمدي‌نژاد مبني بر نشان دادن مدرك تحصيلي دكتر زهرا رهنورد گفت: ايشان عكس خانم بنده را مي‌گيرد كه اين كار را كرده است، اين كار را كرده. ايشان مهم‌ترين روشنفكر زن اين كشور است و 10سال براي دكتراي علوم سياسي زحمت كشيده كه مدارك و اسناد آن موجود است اما سايت‌هاي مرتبط با شما عليه وي جوسازي كردند. افتخارش اين است كه هم فوق‌ليسانس رشته هنر و هم ‌فوق‌ليسانس و دكتراي علوم سياسي دارد.
موسوي تصريح كرد: يكي از مشكلات كنوني كشور اين است كه معاون اجرايي رئيس‌جمهور به جاي اينكه مشغول حل مشكلات مردم باشد، مشغول رفتن و سر كشيدن به اين پرونده و آن پرونده و از اين مكان تا آن مكان است تا پرونده‌اي ساخته و به درد امشب بخورد و ما را اذيت كند.
وي با بيان اينكه آمده‌ام تا اين روحيه را عوض كنم، گفت: اين موضوع برخلاف فرمان هشت ماده‌اي امام است و اين حالت پرونده‌سازي و سياه كردن پرونده‌ها را محكوم مي‌كنم.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم با اشاره به سخنان احمدي‌نژاد مبني بر اينكه ستاره‌دار شدن دانشجويان مربوط به زمان معين است، گفت: به ستاره‌‌دار كردن دانشجويان در زمان وزارت معين كاري نداريم اما فكر نمي‌كنم در آن موقع اين‌گونه دانشجويان دستگير و كتك زده مي‌شدند.
احمدي‌نژاد در واكنش به اين سخنان ميرحسين گفت كه اين چه حرفي است كه مي‌زنيد كه موسوي پاسخ داد: شما نبايد در وقت من دخالت كنيد. ما مي‌خواهيم عادلانه برخورد كنيم. بنده 4 سال در مورد شما صحبت نكردم. وقتي از نظر وظيفه، كارد به استخوانم رسيد و ديدم كه شما كشور را به خطر مي‌اندازيد، وارد عرصه شدم.
وي ادامه داد: بنده در برنامه‌هاي آينده مسائل اقتصادي را مطرح مي‌كنم كه شما با چه روشي كشور را اداره مي‌كنيد. همان انحلال شوراي پول واعتبار عملاَ بانك‌ها را به حياط خلوت شما تبديل كرده است.
موسوي اينگونه سياست‌ها را سياست دوران قجري عنوان كرد و گفت: ميرزا آقاسي دست خود را به خزانه مي‌كرد و آن را به اين و آن اختصاص مي‌داد. شوراي پول و اعتبار براي اين است كه من و شما را محدود كند. سازمان مديريت و برنامه‌ريزي براي اين است كه اجازه ندهد شما هر كاري خواستيد بكنيد.
وي مديريت هيجاني، بي‌ثبات، نمايشي، شعاري و خرافه‌گرايي را از سياست‌هاي مديريتي دولت نهم عنوان كرد و گفت: بنده 4 سال است كه مي‌شنوم اسرائيل، فرانسه و آمريكا در حال فروپاشي است. بر اساس همين سياست خارجي را تدوين مي‌كنيم كه بي‌شك به بيراهه مي‌رويم.
موسوي يكي ديگر از سياست‌هاي مديريت اين دولت را خودمحوري و قانون‌گريزي عنوان كرد و گفت: اگر انسان خودمحور نباشد قانون‌گريزي نمي‌كند و از راه قانوني مشكلات را حل مي‌كند. بنده اعتقاد دارم خسارت‌هايي كه در اين 4 سال ديده‌ايم خسارت‌هاي بسيار سنگيني است كه همه اينها توجيه‌گر حضور من هستند.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دوره دهم در پايان سخنان خود مردم را به عميق‌بودن و بازگشت به ارزش‌ها دعوت كرد وگفت: مردم را خوار كردن، با يك نامه آنها را به دنبال ماشين خود كشيدن، روش كار نيست و بايد براي مردم توليد و كار ايجاد كنيم وصنعت خود را تقويت كنيم نه اينكه برنج باسماتي، رشت را فراگيرد. ما بايد حداقل عرق ايراني داشته باشيم كه بگوييم تحقير‌آميز است كه صنعت كشاورزي و فرهنگ‌ ما در كنار اين همه نابساماني‌ها قرار گيرد.






نرم افزار را دانلود

دانلود -  41.3 مگابايت - ویدیو (به فرمت FLV )

لينک كمكي
دانلود -  20 مگابايت - صوتي (به فرمت mp3 )

لينک كمكي
رمز:





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آسان دانلود]
[مشاهده در: www.asandownload.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1691]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن