تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793514712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم معارفه فرماندهان نيروي زميني سپاه، نيروي مقاومت بسيج و قرارگاه ثارا... برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مراسم معارفه فرماندهان نيروي زميني سپاه، نيروي مقاومت بسيج و قرارگاه ثارا... برگزار شد
تهران/ واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/04/23
با حضور رييس ستاد كل نيروهاي مسلح و فرمانده كل سپاه مراسم معارفه فرماندهان نيروي زميني سپاه ، نيروي مقاومت بسيج و قرارگاه ثارالله برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي،در اين مراسم كه جمعي از فرماندهان عاليرتبه سپاه نيز حضور داشتند در احكام صادرشده، سردار سرتيپ محمدجعفر اسدي به سمت معاون فرمانده كل سپاه و فرمانده نيروي زميني سپاه و نيز حجت الاسلام والمسلمين حسين طائب به سمت معاون فرمانده كل سپاه و فرمانده نيروي مقاومت بسيج منصوب شدند.
همچنين با حكم فرمانده كل سپاه، سردار سرتيپ پاسدار محمد حجازي با حفظ سمت جانشيني، به فرماندهي قرارگاه ثارا... منصوب شد.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در اين مراسم در سخناني گفت: سپاه پاسداران امروز در اوج اقتدار تجهيزاتي و تشكيلاتي است و سازماندهي جديد 31 سپاه استاني براي دفاع در برابر تهديدهاي جديد دشمنان برنامه ريزي شده است.
سردار سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي افزود: سپاه پاسداران امروز از نظر ساختار و تجهيزات و نيرو و آمادگي در وضع قابل توجهي قرار دارد و از نظر معنوي نيز نيروي عظيم و پيروزمند است.
وي در ادامه گفت: ما فرزندان مكتب انتظار هستيم. انتظار موعود عدالت گستر الهي كه خواهد آمد و همه جهان را با عطر عدالت و ولايت پر خواهد كرد امروز اولين و مهمترين تهديد ما اينست كه مكتب انتظار را فراموش و از حضرت ولي عصر (عج) غفلت كنيم.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران اضافه كرد: دشمنان ما جز به دنيا و جانشان دلبستگي ندارند و آنچه مومنان به آن ايمان دارند دشمنان به آن اميد ندارند. بنا بر اين وقتي دشمن تهديد مي كند سپاه و بسيج و نيروي مسلح پرتوان ما ايمانش افزوده مي شود و مي گويد خدا براي ما كافي است.
سردار سرلشكر فيروزآبادي يادآور شد: همانگونه كه قرآن مي فرمايد اگر دشمن با شما روبرو شد بايد از شما احساس شدت و سختگيري كند ما هم رزمايش اجرا مي كنيم تا دشمنان از ما شدت عمل و ثبات قدم ببينند ، اين تكليف ديني ماست.
وي تصريح كرد: امروز سپاه مجموعه ايست كه دل ملت و رهبر عظيم الشأن ما را شاد مي كند اين نعمت است كه ملت به پاسداران اميدوارند.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح اظهار داشت: دشمن سناريوي حمله و تعرض به ايران را پيگيري
مي كرد اما وقتي ديد كه ملت ايران يكپارچه ، متحد و حزب اللهي است و نيروهاي مسلح آن با تجربه و كارآزموده با فرماندهان مجرب آماده دفاع همه جانبه هستند و دشمن را بخوبي مي شناسند، پشيمان شد.
وي در ادامه گفت: دشمنان ما اثربخشي و كارايي دين و معنويت را نمي شناسند به همين دليل قادر به درك قدرت و اقتدار ما نيستند. بر همين اساس است كه دشمنان ما در برابر رزمايش ما دستپاچه شدند و با ترس به تكاپو افتادند و گفتند ما با ايران جنگ نداريم.
در اين مراسم همچنين سردار سرتيپ اسدي در سخناني زمان حاضر را بسيار حساس توصيف و تاكيد كرد: اجرايي كردن تغييرات صورت گرفته در ساختار سپاه مرحله حساس و مهمي است كه امروز بر دوش ما گذاشته شده است و ما بايد با حفظ روحيه انقلابي و توكل به خدا اين امر خطير را به پيش ببريم.
در ادامه نيز حجت الاسلام والمسلمين طائب فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به انتظار مقام معظم رهبري از اين نيرو، كار در نيروي مقاومت بسيج را مشكل توصيف كرد و اظهار داشت: از خدا مي خواهم كه با ايمان و توكل به خدا بتوانم خدمتگزار صالحي براي بسيجيان باشم.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد: نيروي مقاومت هم از جهت كيفي و هم از جهت كمي بتواند زمينه ساز حركت ملت بزرگ ايران به سمت قله هاي پيشرفت و تعالي باشد.
در اين مراسم همچنين از تلاشهاي سردار سرتيپ علي زاهدي در طول تصدي مسئوليت فرماندهي نيروي زميني سپاه تقدير شد.
كد0001/10107
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 441]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن