محبوبترینها
بهترین دوره آموزش سئو محتوا در سال 1403 با نام طوفان ۱۴۰۳ در فروردین ماه شروع می شود
یک صرافی ارز دیجیتال چه امکاناتی باید داشته باشد؟
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران
جراحی و درمان ریشه دندان عفونی با خانم دکتر صفوراامامی
چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟
تفاوت ها و شباهت های بالابر ، وینج و جرثقیل زنجیری کدامند ؟
سامانه نوبل فارم مرجع تخصصی آنلاین در صنایع دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1793532479
نقد و بررسی Dynasty Warriors 9
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
نقد و بررسی Dynasty Warriors 9 "به قلم رضا لیاقت" Sangokumusō (بخوانید سان گُکو موسُ) یا Dynasty Warriors نخستین بار در سال 1997 توسط استودیو Omega Force به عنوان یک بازی فایتینگ عرضه شد. 3 سال بعد، در سال 2000 دنباله آن با نام ژاپنی Shin Sangokumusou و غربی Dynasty Warriors 2 به عنوان یک بازی Hack and Slash عرضه شد و باعث تفاوت یک شمارهای نسخهی غربی و شرقی این فرنچایز شد. پس از آن، این فرنچایز همواره در حال پیشرفت و تغییر بوده و Omega Force تلاش کرده که با هر نسخه چیز جدیدی به بازی اضافه کند و نسخهای متفاوت با نسخههای قبل ارائه دهد، تلاشی که از بعضی جهات موفق و از جهاتی دیگر کاملا شکست خورده. اکنون (Dynasty Warriors 9 (Shin Sangokumusou 8 متفاوتترین نسخه این سری (صرف نظر از اولین نسخه) است. سیستم جنگ متفاوت و ارتقا یافته در کنار جهانباز بودن، شخصیتهای فراوان قابل بازی، و داستان کامل و فراتر از محدوده نسخههای اولیه از ویژگیهایی هستند که Dynasty Warriors 9 را از بقیه نسخههای این سری متمایز کرده و Omega Force را بر آن داشته که Dynasty Warriors 9 را استانداردی جدید در این فرنچایز معرفی کند. در ادامه به بررسی موفقیت و یا شکست احتمالی Omega Force و Dynasty Warriors 9 (از این پس DW) میپردازیم. از نظر داستانی تمام نسخههای سری DW در دوره "سه امپراطوری" (Three Kingdoms) و بر اساس رمان تاریخی Romance of the Three Kingdoms رخ میدهد. داستان بازی از اواخر حکومت خاندان "هان" (Han) شروع میشود. در حالی که چین در جنگ و ناآرامی به سر میبرد و مردم مورد ظلم واقع میشوند، اتحادها و گروههای مختلفی گرد هم میآیند و پس از نبردهای متعدد با یکدیگر، در نهایت چین به سه امپراطوری تقسیم میشود: Shu Han (شو هان) به رهبری Liu Bei و Cao Wei (سائو وِی) به رهبری Cao Cao و Sun Wu (سون وو) به رهبری Sun Quan (به طور خلاصه به این 3 امپراطوری Wu، Wei و Shu گفته میشود). داستان DW9 از قبل از تشکیل 3 امپراطوری تا سقوط آنها را در بر میگیرد و از نظر محتوایی با داستانی زیبا و تاریخی رو به رو هستیم که کاملا ارزش تجربه را دارد. نکته منفی اما این است که داستان این سری برای کسانی که نسخههای قبلی را بازی کردهاند کاملا تکراری است و فاجعه بزرگتر این است که Omega Force حالت What if در نسخههای قبلی که در آن دست در تاریخ برده بود و پیروزیهای احتمالی سه امپراطوری را مورد بررسی قرار داده بود حدف کرده و فقط حوادث واقعی دوره 3 امپراطوری را مورد بررسی قرار داده است، یعنی عملا DW9 از نظر داستانی هیچ محتوای جدیدی برای ارائه ندارد. چهار امپراطوری در داستان سه امپراطوری در نسخههای اخیر DW علاوه بر سه امپراطوری اشاره شده، امپراطوری چهارمی هم وجود دارد.در این صورت یکی از سوالهایی که پیش میآید این است که اگر داستان DW داستان 3 امپراطوری است پس امپراطوری Jin این وسط چه کاره است؟ بی اسپویلترین جواب ممکن این است که Jin بخشی از همان Wei است، اما بزرگترین فرق آن با Wei این است که داستان 3 امپراطوری توسط آنها تمام میشود. پیشنهاد میکنم حتما داستان آنها را دنبال کنید، برای من یکی از بخشهای جداب بازی داستان این گروه بود.
Sima Yi و پسرهایش Sima Shi و Sima Zhao در یک قاب. خانواده Sima در راس Jin قرار دارد. از نکات منفی دیگر بخش داستانی، ضعیف بودن لحظات احساسی بازی است، مرگ افسرها یا دیدارهای سرنوشت ساز آنها واقعا ضعیف کار شده و لحظات اندکی در بازی هستند که واقعا آن حسی را که باید، به بیننده منتقل میکنند.
مکالمه Zhuge Liang و Liu Bei یکی از مهمترین اتفاقات دوره سه امپراطوری است که خیلی ضعیف کار شده. در تاریخ گفته شده Liu Bei سه بار از Zhuge Liang خواهش میکند تا او موافقت خود را برای ملحق شدن به Liu Bei اعلام کند، اما در بازی با چند دیالوگ ساده این اتفاق میافتد.
لحظهای که مسیر Diaochan و Lu bu از هم جدا میشود. از معدود لحظههای احساسی که درست کار شده. مبارزات هسته مبارزات بازی دچار تغییر زیادی نشده، شما هنوز هم یک ماشین آدم کشی با فرمول "یک مرد علیه هزار" هستید که با یک دکمه دهها نفر را میکشید، با این تفاوت که این بار یک دکمه زدن به آن خسته کنندگی که به نظر میرسد نیست. مبارزات عادی دیگر "وقت پر کردن" نیستند، بلکه این بار از آنها لذت میبرید و بعد از تمام کردن یک جنگ به دنبال جنگ بعدی در میدان نبرد تاخت و تاز خواهید کرد. یکی از قابلیتهای جدید در این نسخه، اضافه شدن کمان به بازی است، میتوانید با کمان از راه دور به دشمنان شلیک کرده و تعدادی از دشمنان را هدشات کرده و با یک ضربه بکشید، البته این کار روی افسرها جواب نمیدهد اما روی بقیه دشمنان جواب میدهد. این نسخه از بازی از مخفیکاری نیز پشتیبانی میکند، شما میتوانید مخفیانه از پشت به دشمن حمله کرده و به افسر مورد نظر شبیخون بزنید و او را Stun کنید، یا از همان دور با کمان سربازان عادی را با یک ضربه بکشید.
تنوع تیرهای موجود یکی از نکات مثبت سیستم تیراندازی است.(به پایین و چپ دقت کنید) جهانِ باز در ابتدا تصور میشد که جهان باز بودن بازی به معنی آزادی عمل است، به این صورت که شما هر زمانی که دوست داشته باشید بتوانید به انجام ماموریتهای فرعی بپردازید و در سایر زمانها به پیش بردن داستان بازی. اما جهانِ بازِ بازی بیشتر از آنکه به شما آزادی عمل بدهد، آزادی جنگ میدهد. منظور از آزادی جنگ چیست؟ در نسخههای گذشته محیطهای جنگها به شدت محدود بود اما در این نسخه با یک محیط باز و بزرگ رو به رو هستید و در نحوه پیشرفت مبارزات آزادی عمل دارید. در این محیط باز یک ماموریت اصلی دارید (که از اینجا به بعد به آنها Scroll میگوییم) و تعدادی Scroll فرعی. انجام Scrollهای فرعی باعث آسانتر شدن Scroll اصلی و بعضی از Scrollهای فرعی دیگر میشود. از طرفی تعدادی ماموریت کاملا فرعی نیز داریم که هدف از انجام آنها صرفا بدست آوردن EXP یا آیتمهای خاص است.
Scroll قرمز زنگ ماموریت اصلی، زرد رنگ ماموریت فرعی مهم، سفید رنگ ماموریت فرعی کم اهمیتتر، و سه Quest آخر کاملا فرعی هستند و تاثیری در Scrollها ندارند. انجام Scroll اصلی باعث تمام شدن هر سناریو و رفتن به سناریو بعدی میشود. هر مرحله تعدادی سناریو مشخص دارد که تعداد آنها بسته به افسر حاضر در جنگ فرق میکند. برای مثال در مرحله 9، اگر از امپراطوری Shu شخصیت Liu Bei را بردارید، سناریوهای شما تنها در پایتخت Shu و تعداد آنها نیز کم خواهد بود، اما اگر Guan Yu را بردارید، سناریوهای شما در منطقه Jing و کاملا متفاوتتر خواهد بود. در DW9 شما و دشمن تعدادی Base و قلعه مشخص دارید. درون هر کدام از این Baseها نیروهای دفاعی قرار دارند و هر ارتش افسران متعددی دارد که در بخشهای مختلف نقشه حضور دارند. در نسخههای قبلی DW شما میتوانستید به هر Base در هرجایی حمله کنید و آنرا فتح کنید اما در DW9 فتح Baseها به این راحتی نیست، برای اینکه بتوانید یک Base یا قلعه را فتح کنید ابتدا باید Baseهای مجاور آنرا فتح کنید. هر ارتشی صرف نظر از سربازان عادی از تعدادی افسر و کاپیتان تشکیل شده، کشتن این افسرها و کاپیتانها روحیه دشمن را ضعیف کرده و وضعیت نبرد را به سود شما تغییر میدهد. در جنگهای بزرگتر (مثلا یک Scroll قرمز) انجام بعضی Scrollهای فرعی باعث میشود که روحیه دشمن ضعیف شده، و به طور مشابه انجام ندادن آنها روحیه دشمن را قویتر میکند. در بعضی رخدادهای خاص یا در مواقعی که Scrollهای فرعی را انجام نمیدهید با افسرهایی رو به رو میشوید که Enrage هستند، اینگونه افسرها به جز در مواقع خاص Stun نمیشوند و از طرف دیگر قدرت آنها به شدت بالا میرود.
"فتح یک Base. زیر نقشه روحیه سربازهای طرفین نشان داده شده، اگر روحیه ارتش شما(رنگ آبی) به میزان مشخصی برسد Base را فتح خواهید کرد. Baseهای قابل فتح در نقشه با علامت دو شمشیر زرد رنگ نشان داده شدهاند." ماهیگیری از ویژگیهای جالبی است که در این نسخه اضافه شده، اما کمی اغراق شده است. در 6 ساعت ابتدایی بازی کل پولی که توانسته بودم جمع بکنم 22k بود اما با 5 دقیقه ماهی گیری و صید تاجهای زمردین از آب! همین مقدار پول را از 22K به 60K رساندم که نشان از اغراق شدید در ماهی گیری دارد، واقعا چند رودخانه در دنیا وجود دارد که به جای ماهی از آنها جواهرات بتوان صید کرد؟ شکار کردن اما یکی از بخشهای جذاب بازی است. در طبیعت بازی همیشه امکان دارد به دستهای گوزن، گرگ یا خرس برخورد کرده و بخواهید آنها را شکار کنید. برای شکار میتوانید از کمان استفاده کرده و مخفیانه شکار خود را بکشید یا اگر با حیوانات قویتری مثل خرسها رو به رو شدید با سلاحتان به جان آنها بیافتید. با شکار حیوانات به شما Hunting Point تعلق میگیرد که در قهوه خانهها میتوانید آنها را آیتمهای جالبی عوض کنید. وقتی داستان یکی از افسرها را تمام کنید، حالتی در بازی با نام Free Mode باز میشود، در Free Mode میتوانید هر داستانی که خواستید را با هرکدام از افسرهایی که باز کردهاید بروید. اما وقتی تمام سناریوها را در Story Mode یک بار رفتهاید چه دلیلی دارد بخواهید باز هم آنها را بروید؟ در DW8 بازی حالتی به نام Ambition Mode داشت که در آن یک افسر را برداشته و در سناریوهایی غیر تکراری مقر خود را ارتقا میدادید. حالتی مشابه در دنیایِ باز DW9 به شدت وسوسه برانگیز است اما متاسفانه Omega Force به این سمت نرفته و بازی واقعا بعد از تمام کردن داستان دلیلی به شما برای ادامه نمیدهد. در بخش گرافیک سعی میکنم زیاد صحبت نکنم و بیشتر بگذارم با عکسها خودتان قضاوت کنید. اما چند تا از نکات مهم و قابل توجه:
در بازی مناظر بسیار زیبایی وجود دارد.
در زمینه کیفیت بافتها و Draw Distance کماکان بازی نواقص زیادی دارد
باران در بازی واقعا افتضاح کار شده، قطرات باران قابل دیدن نیستند و به جای آنکه زمین خیس شود، بافتهای آن خراب میشود.
طبیعتهای متنوعی در دنیای بازی وجود دارند.
نورپردازی در بازی عالی است صداگذاری انگلیسی بازی نسبت به نسخههای قبلی بسیار پیشرفت کرده است. احساسات خیلی بهتر در صدای شخصیتهای مختلف نمایان میشود. اما یکی از ضعفهای صداگذاری انگلیسی این نسخه لهجهی بد افراد مختلف بود. یکی دیگر از نکات قابل توجه اکو کردن صداهای مختلف درون محیطهای بسته بود. از نظر موسیقی نیز همانطور که قبلا در پیشنمایش گفته بودم با موسیقی کاملا متوسطی رو به رو هستیم که گاهی اوقات به جای هیجان آور بودن صرفا آزار دهنده است. از این نظر DW9 نسبت به نسخههای قبلی هیچ پیشرفتی نداشته است. نکات فنی: برای اولین بار یک نسخه PC از Dynasty Warriors از ماوس پشتیبانی میکند. Layout (طرح) دکمهها نیز بسیار عالی است. بازی باگهای فراوانی دارد. بعضی از این باگها باعث میشود بعضی از Scrollها تمام نشوند. بازی با Alt + Tab و Steam Overlay مشکل داشته و در صورتی که بعد از Alt + Tab یا از Steam Overlay به بازی برگردید، بازی گاها به Desktop میپرد. این موضوع با یک کلیک در صفحه ی بازی درست میشود. گاهی اوقات بازی بلافاصله بعد از اجرا کرش میکند. اما هنگام بازی تا الان به کرشی بر نخوردهام. لودینگ های بازی کمی طولانی هستند. نبود حالت Co-Op در نسخهی جدید یکی از بزرگترین ایرادات DW9 است. بازبینی تصویری
Hook به شما اجازه میدهد که از هر بلندی که خواستید به راحتی بالا بروید.
قابلیت Auto Run به شما اجازه میدهد که هنگام اسب سواری از طبیعت اطراف لدت ببرید
برای ساختن یک آیتم در ابتدا باید Scroll آن را بدست بیاورید
میتوانید سایر افسرها را به خانه خود دعوت کنید و با دوستی خود با آنان را افزایش دهید.
غذاها در DW9 به شما Buffهای موقت میدهند. نکات مثبت نبردهای باز در محیطهای وسیع پشتیبانی مناسب از کیبورد و ماوس گرافیک نسل هشتمی در کنار نورپردازی عالی سیستم مبارزات جذاب دنیای بزرگ و غیر تکراری نکات منفی داستان تکراری و نبود حالت What If نبود حالتی مشابه Ambition Mode نبود Co-Op مشکلات فنی جهانِ باز اما بیکاربرد سخن آخر Dynasty Warriors 9 تلاش میکند که یک بازسازی بین تمامی بازیهایی باشد که از فرمول "یک مرد علیه هزار" استفاده میکنند، اما در نهایت بیشتر از آنکه یک بازسازی باشد یک پیشرفت و ارتقای رو به جلو محسوب میشود. Dynasty Warriors 9 برای کسانی که با این سری بازی آشنایی ندارند و یا سالهاست که آن را بازی نکردهاند، یک عنوان جذاب و متفاوت و یک خرید عالی است. اما برای طرفداران این سری و یا کسانی که تجربه بازی کردن Dynasty Warriorsهای اخیر را داشتهاند، یک نسخه معمولی دیگر در سری محسوب میشود که الزاما ارزش خاصی ندارد. Verdict Dynasty Warriors 9 tries to be an overhaul among all of the games that share the “one man against thousand” formula. But it is more of a major upgrade than an overhaul. Dynasty Warriors 9 is an exciting and definitive buy for those who are new to the series or are returning to it after a long absence. But for its loyal fans and those who had their fair share of the “one man against thousand” formula, Dynasty Warriors 9 is just another game in the series without any significant value Score : 8 – PC Version
25 بهمن 1396
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]
صفحات پیشنهادی
نقد و بررسی FIFA 18
نقد و بررسی FIFA 18 به قلم سینا ربیعی به عنوان کسی که هزاران ساعت از زندگیام صرف تجربه مجموعه FIFA شده و تمامی تلخی و شیرینیها و بالا و پایینهای این بازیها را با پوست و گوشتم لمس کردهام باید اعتراف کنم که نباید از FIFA به مانند تقریبا تمامیلغو نشست نقد و بررسی یک فیلم به دلیل بارش برف
لغو نشست نقد و بررسی یک فیلم به دلیل بارش برف برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "دختر پدر دختر" به کارگردانی پناه برخدا رضایی لغو شد به گزارش ایلنا قرار بود نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "دختر پدر دختر" امروز هشتم بهمن ماه ساعت ١٦ در خانه هنرمندانسید احمد رهنمایی نقد و بررسی فلسفه تربیتی جان دیویی
سید احمد رهنمایینقد و بررسی فلسفه تربیتی جان دیویی به دلیل اختلاف برداشت ها و دیدگاه های دیویی در سه دوره متوالی زندگانی خویش بدیهی است باید با صرفنظر از دوره های اول و دوم زندگانی وی بر دوره سوم تمرکز یافت و آن را دیدگاه نهایی و اصلی دیویی برشمرد چکیده در این نوشتار تلاش شدهآیین بزرگداشت بیژن نجدی به همراه نقد و بررسی «یوزپلنگانی که با من دویده اند»
گیل نگاه آیین بزرگداشت زنده یاد بیژن نجدی نویسنده به نام گیلانی به مناسبت ۲۴ آبان زادروز این نویسنده فقید با حضور و نقد اثر ماندگار وی یوزپلنگانی که با من دویده اند توسط کیهان خانجانی در دانشگاه گیلان برگزار شد به گزارش ایرنا این نویسنده گیلانی در این آیین به سطح زبانی آثار بنقد و بررسی Dishonored: Death of the Outsider
نقد و بررسی Dishonored Death of the Outsider به قلم علیرضا رزمجویی مرگ محدودیتها ماهیگیری خسته و تنها که چشم به رودخانهای متروکه دوخته است و از گنجهای نهفته در اعماق آن بیخبر است منظرهای سحرآمیز از غروب آفتاب شهر Karnaca که بدون تماشاچی ماناکران فیلم سینماییِ «رگ خواب» همراه با نقد و بررسی در تماشاخانه هامون
گیل نگاه فیلم سینماییِ رگ خواب همراه با نقد و بررسی در تماشاخانه هامون رشت اکران می شود به گزارش روابطعمومی تماشاخانه هامون اولین اکران عمومی و یک روزه این طرح روز سهشنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۹ به رگ خواب تازهترین ساخته حمید نعمتالله با حضور حافظ روحانی به عنوان منتقد انقد و بررسی Call of Duty: WWII
نقد و بررسی Call of Duty WWII به قلم سینا ربیعی در اوایل آبانماه خرید نسخه جدید Call of Duty برنامه سالانه بسیاری از گیمرهای علاقهمند به ژانر شوتر است و این تجربه و این حس هر سال تکرار شده است برخی از سالها نتیجهاش برایمان به طور وصفناشدنی خاطره&دستگاه دیپلماسی در بوته نقد و بررسی کارشناسی/7 هانیزاده: انفعال دستگاه دیپلماسی در منطقه/ ایجاد فضای تعامل قا
دستگاه دیپلماسی در بوته نقد و بررسی کارشناسی 7هانیزاده انفعال دستگاه دیپلماسی در منطقه ایجاد فضای تعامل قابل قبول با اروپا ناتوی عبری و عربی علیه ایران و محور مقاومت کارشناس مسائل خاورمیانه گفت دستگاه دیپلماسی پس از برجام فضای تعامل قابل قبولی با اروپا ایجاد کرد ولی در منطقهقدرت اله قربانی نقد و بررسی دیدگاه های ویتگنشتاین و بریث ویت درباره زبان دین
قدرت اله قربانینقد و بررسی دیدگاه های ویتگنشتاین و بریث ویت درباره زبان دین ویتگنشتاین به کارکردهای زبان دین در زندگی دینداران و تفکیک ساحت های دینی از علمی و بریث ویت با تحویل گزاره های دینی به گزاره های اخلاقی برای آنها کارکردهای خاصی را تعریف می کنند چکیده هدف نقد دیدگاه هایمحمدباقر کجباف بررسی و نقد نظریه انسانگرایی مزلو با رویکرد اسلامی
محمدباقر کجبافبررسی و نقد نظریه انسانگرایی مزلو با رویکرد اسلامی مزلو در نظریه انسان گرایی خود انسان را به حد خودشکوفایی تحلیل و تبیین کرده اما اسلام انسان را با مفاهیم اخلاقی اجتماعی در رابطه با خدا معرفی می کند چکیده هدف این پژوهش ارائه نظریه انسان گرایی مزلو در مفاهیم اصلی-
علم و فناوری
پربازدیدترینها