تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796964113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيروزآبادي: نقش زنان نيروهاي مسلح در مقابله با تهديدات انكار ناپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: فيروزآبادي: نقش زنان نيروهاي مسلح در مقابله با تهديدات انكار ناپذير است


تهران - حيات

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: نقش خواهران بسيجي و شاغل در نيروهاي مسلح، در عرصه مقابله با تهديدات دشمنان انكار ناپذير و تعيين كننده است.
به گزارش حيات به نقل از ستادكل نيروهاي مسلح، سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي در آستانه هفته زن و در جمع تعدادي از مسوولان وكاركنان نيروهاي مسلح و بسيج ضمن تجليل از نقش زنان و دختران ايراني در دفاع مقدس ودوران بازسازي ميهن اسلامي ايران اظهار داشت: زنان متعهد و انقلابي ايران اسلامي،‌ در طول تاريخ انقلاب با الگو قرار دادن سيره وشخصيت برجسته و نوراني حضرت زهرا (س)، ايمان،‌عفت و پاكدامني را سر لوحه زندگي قرار داده و به عنوان محور خانواده و جامعه به وي‍ژه در عرصه هاي مختلف انقلابي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي،‌ كاربردهاي فاخر و منحصر به فردي را ايفاكرده اند.
وي افزود:‌ تلاقي ميلاد حضرت فاطمه (س) و امام خميني (ره) براي زنان رشيد و مومن ايران اسلامي الهام بخش و داراي بار معنايي بسيار بالايي بوده و شجاعت مثال زدني وكم نظيري كه امام راحل (ره) به زنان ما بخشيد در حقيقت زن ايراني را محور توجه جهانيان به ويژه جهان اسلام قرار داد وآنچه كه امروز دركشورهاي مسلمان و حتي غير مسلمان در زمينه گرايش و باور عميق و پاي بندي دختران وبانوان مسلمان به حجاب اسلامي بروز پيدا كرده است، مرهون الگويي است كه زن ايراني به جهانيان عرضه كرده است.
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح، در ادامه با تبيين و تجليل از نقش آفريني زنان مجاهد و فداكار ايراني در طول هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ حماسه آفريني رزمندگان و بسيجيان در دوران دفاع مقدس مرهون صبوري وتشويق و همراهي مادران و همسران و فرزندان فداكار بوده است.
وي افزود:‌خواهران بسيجي و زنان شاغل در نيروهاي مسلح پس از دوران جنگ تحميلي با بهره گيري از تجارب و استعداهاي قابل تحسين درچار چوب برنامه هاي سازماني،‌ آگاهي و دانش همه جانبه خود را در حوزه هاي گوناگون ماموريتي ارتقا بخشيده و امروز جايگاه اثر بخش و تعيين كننده‌اشان در ساختار اداري و سازماني نيروهاي مسلح از جمله نيروي انتظامي، وزارت دفاع و ارتش بيست و ميليوني بسيج غير قابل انكار مي باشد.
فيروزآبادي پيرامون ارج گذاري انقلاب اسلامي به زنان گفت:‌ نگاه ويژه انقلاب به حضور زنان متعهد در عرصه جامعه و تلاش در حل مشكلات و چالش هاي فرا روي نظام و مقابله هوشمندانه با تهديدات دشمنان ازجمله در تلاش علمي و پژوهشي در سنگر توليد علم و نيز در محيط تهاجم فرهنگي و جنگ نرم، امكان رشد شخصيت و حضور توانمند اين قشر مهم در صحنه را فراهم ساخته و نقش خلاق ونوآور آنان مايه مباهات و افتخار جامعه اسلامي شده است. به طوري كه زنان ايراني همانگونه كه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش موثرشان با كلام حضرت امام خميني(ره) در تاريخ ثبت شد. امروز پيشرو و صحنه هاي علمي و فرهنگي شده اند.
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان با اشاره به اقدامات نيروهاي مسلح در رفع مشكلات و نيازمندي‌هاي خدمتي خواهران و پيش بيني بسترهاي قانوني براي فعاليت موثرتر بانوان درسازمان‌هاي نظامي وانتظامي و بسيج اظهار اميدواري كرد:‌ زنان متعهد و متخصص در بخش هاي مختلف ضمن تلاش در افزايش سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي حرفه‌اي در صحنه‌هاي خدمات نظامي، انتظامي، بسيجي، انقلابي و فرهنگي، امنيتي،‌ مشاوره اي و غير بيش از پيش اثر بخشي خود در عرصه سازمان ها ونهادهاي دولتي و مردمي به نمايش گذارند.
پايان پيام
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 402]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن