تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797171789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذوب آهن حریف ازبك را در هم كوبید


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: با جام باشگاه‌های آسیا؛ذوب آهن اصفهان نیز حریف ازبكستانی خود را درهم كوبیدتیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی یك بر صفر از سد پاختاكور ازبكستان گذشت.به گزارشتبیان، از سری مسابقات سوپر جام باشگاه‌های آسیا،جهارشنبه دو تیم ذوب آهن و پاختاكور به میزبانی ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند كه این دیدار در پایان 90 دقیقه با حساب 1 بر صفر به سود نماینده‌ كشورمان به پایان رسید.  گل ذوب آهن را در دقیقه 76 امانوئل ایزوكام بازیكن نیجریه ای به ثمر رساند .** گفتنی است به زودی سفرنامه اختصاصی تبیان از اصفهان ، شامل تصاویری زیبا از بازیها وحاشیه آن، مصاحبه با مسئولان برگزاری مسابقات ، نمایش گلها و ... تقدیم می گردد .

مصاحبه با كربكندی پس از بازیرسول كربكندی سرمربی تیم ذوب آهن در ارزیابی خود از دیدار مقابل تیم پاختاكور گفت: با بضاعتی كه داشتیم، عملكرد بازیكنان بسیار خوب بود. واقعیت این است كه به علت دیر اعلام كردن آیین‌نامه‌ی جذب بازیكن از سوی، تیم ما در خط حمله با ضعف روبه‌روست و نیاز به مهاجم قوی‌تر احساس می‌شود.وی با رضایت از بازی خوب بازیكنانش افزود: شاید بازیكنان مقداری احساسی بازی می‌كردند ولی این كه استرس داشته باشند را قبول ندارم. البته تا آخرین لحظات، بازیكنان از مشكل پیدا كردنكارت آرمناك پطروسیان دروازه‌بان تیم، اطلاعی نداشتند چرا كه ممكن بود وی نتواند در این بازی تیم را همراهی كند. ولی به هر حال مشكل وی نیز برطرف شد. البته بسیاری از بازیكنان تیم اولین تجربه‌ی بین‌المللی خود را پشت سر گذاشتند و همانند بازی‌هایی كه در لیگ ارایه داده بودند، مقابل تیم پاختاكور قرار گرفتند.وی در ادامه با مقایسه‌ی تیم‌های پاختاكور و نفتچی، خاطرنشان كرد: این دو تیم ازبك به هیچ وجه قابل قیاس با هم نیستند چرا كه تیم پاختاكور با در اختیار داشتن 8 ملی‌پوش و جوان‌گرایی، نسبت به نفتچی تیم قدرت‌مندی بود.كربكندی در مورد تعویض‌هایش گفت: با تعویض‌هایی كه در نیمه‌ی دوم انجام گرفت، امانوئل و طهماسبی را به خط حمله اضافه كردیم كه همین تعویض كارساز شد و امانوئل تنها گل بازی را به ثمر رساند. البته انتظارم از تیم خیلی بیشتر از این بود و چون در این بازی با سیستم 2ـ5-3 بازی می‌كردیم، سعی كردیم با مهار كردن بازیكنان نفوذی این تیم از كناره‌ها، بازی تخریبی را در كناره‌ها ارایه دهیم. تیم پاختاكور ضعف فاحشی در سانتر‌های كنار زمین داشت و متأسفانه در نیمه‌ی نخست، بازیكنان‌مان انتظاراتم را برآورده نكردند و با ارایه‌ی بازی هوایی، عملكرد مثبت تیم را كاهش دادند. در مجموع از روند بازی راضی نیستم، چرا كه معتقدم بازیكنان احساسی بازی كردند.

سرمربی تیم ذوب آهن بهترین بازیكنانش را نفرات خط دفاعی دانست و افزود: وحید رضایی و رجب زاده با ارایه‌ی بازی سرعتی و مناسب از بازیكنان خوب ما در مقابل پاختاكور بودند.وی در مورد داوری این دیدار گفت: داوری دیدار به علت حساس نبودن بازی، مشكل خاصی نداشت، ولی اگر بازی پر برخورد‌تری از سوی هر دو تیم ارایه می‌شد، مطمئنا داوری این دیدار در حد آن مسابقه نبود و دچار مشكل می‌شدیم. چرا كه یك صحنه‌ی مشكوك به پنالتی در محوطه‌ی جریمه‌ی تیم پاختاكور و نیز صحنه‌های آفساید گیری كمك‌داور این دیدار، مشكل داشت و از دید داور به دور ماند.كربكندی با اشاره به برد پرگل تیم سپاهان گفت: 4 گلی كه تیم سپاهان وارد دروازه‌ی حریفش كرد، توقعات تماشاگران را از تیم ذوب آهن بالا برده بود و همه انتظار داشتند كه تیم ذوب آهن نیز گل‌های بیشتری وارد دروازه‌ی حریف كند، در حالی كه تیم پاختاكور در بسیاری موارد قوی‌تر از تیم نفتچی بود. البته حسنی كه برد تیم سپاهان داشت، كاهش توان روحی بازیكنان پاختاكور بود. بر همین اساس و با توجه به نتایج كسب شده در این دو بازی، معتقدم این تیم‌ها به میزانی دچار غرور شده بودند كه حتی نخواسته بودند كه حریف‌شان را بهتر بشناسند و هیچ شناختی از تیمذوب آهن و سپاهان نداشتند.

كربكندی در ادامه با تأكید بر تقویت خط حمله‌ی تیمش از ورود چهار بازیكن خارجی (برزیل و كامرون) به اصفهان خبر داد و اضافه كرد: هیچ تیم باشگاهی در داخل كشورمان حاضر نیست در 6 هفته‌ی باقی مانده از لیگ بازیكنش را از دست بدهد، ستار همدانی و فراز فاطمی از جمله مهره‌هایی هستند كه مورد توجه مسؤولان باشگاه ذوب آهن قرار دارند. البته باشگاه استقلال تنها با جذب ستار همدانی موافقت كرده است. البته در حال بررسی شرایط آمادگی بازیكنانی از پرسپولیس (برزگر، اسدی) هستیم.وی در پایان با اشاره به عدم حضور نمایندگان فدراسیون در این بازی‌ها، گفت: اصفهان نیازی به هیچ كجا ندارد و به اندازه‌ی كافی از حمایت مسؤولان استان اصفهان برخوردار است. البته حضور نمایندگان فدراسیون نشان‌گر میزان اهمیت تیم‌های شهرستانی است. امیدوارم در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا لیاقت و شایستگی‌های تیم‌های شهرستانی را بیشتر ثابت كنیم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن