تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791828584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه های نوروز 88 سیما


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:

از فیلم های سینمایی روز دنیا و تله فیلم های ایرانی گرفته تا برنامه های مستند و ترکیبی. توی لیست این برنامه ها کارتون هایی برای کودکان هم به چشم می خورد. در اینجا به شرح کامل این برنامه ها به تفکیک شبکه ای می پردازیم. شبکه اول:  1. ميليونر زاغه‌نشين اين فيلم به کارگردانی دنی بویل و بازیگرانی نظیر دوپاتل، فريدا پينتو و آنيل كاپور به تازگي موفق شده در جشنواره اسكار 8 جايزه را در بخش هاي موسيقي متن، بهترين ترانه، بهترين ميكس صدا، بهترين فيلم‌برداري، بهترين تدوين و بهترين فيلم‌نامه اقتباسي از آن خود كند. ميليونر زاغه نشين پيش از مراسم اسكار نيز جوايز بسيار ديگري را از آن خود كند .  

2.  اشك‌ها و لبخندها         این سريال داستانی به کارگردانی  «حسن فتحي» در 13 قسمت 45 دقیقه ای براي پخش در ايام نوروز در خانه‌اي قديمي در منطقه دركه تهران در حال آماده شدن است. در این سريال بازیگرانی چون مهدي هاشمي، گوهر خيرانديش و شهره لرستاني، برزو ارجمند، ليلا اوتادي، هومن برق‌نورد، كيانوش گرامي، مهشاد مخبري و محسن نقيبيان به ايفاي نقش خواهند پرداخت. فيلمنامه «اشك‌ها و لبخندها» را که عليرضا كاظمي‌پور به نگارش در ‌آورده درباره زني به نام شمسي است كه براي سرو سامان دادن به زندگي پسر خلافكارش، 15 روز از زندان مرخصي مي‌گيرد. او پس از آزادي، به خواستگاري دختر برادرش مي‌رود و برادرش، حشمت كه يك سينمادار قديمي است، جرات نه گفتن به خواهرش را ندارد؛ بنابراين براي دست به سر كردن او يك دروغ تازه مي‌گويد، غافل از اين كه اين دروغ به ظاهركوچك همه چيز را به هم مي‌ريزد.

 ساير عوامل اين سريال عبارتند از: مدير نور و تصوير: جواد صفا صدابردار: صالح حبيبي طراح صحنه و لباس: پيام فروتن طراح گريم: مهري شيرازي دستيار يك كارگردان: محمدرضا رستمي برنامه‌ريز: سعيد عباسي مدير تداركات: مهدي پيله‌وريان تصويربردار: خسرو دادگر عكاس: محمد فوقاني مدير توليد: عزيز عليزاده تهیه کننده: اسماعيل عفيفه 3. مستند آینه فرهنگ این مستند با محوریت شخصیت‌های ادبی و فرهنگی و اثر گزاری این شخصیت‌ها در جامعه برای پخش در ایام نوروز در حال تولید است. سیما این مجموعه با نگاهی تازه به شخصیت‌های ادبی و فرهنگی همچون حافظ، سعدی، فردوسی، سهراب سپهری، ملک الشعراء و ... تهیه ‌شده و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد. هر یک از قسمت‌های «آینه فرهنگ»  را که به تهیه‌کنندگی سعید رشتیان در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای تولید می شود یکی از کارگردانان از جمله جواد توانا، مجید عاشقی، سحر سلحشور، اعلا محسنی، پژمان مظاهری‌پور، سعید تارازی، شهروز توکل، لقمان خالدی و خاطره حناچی ساختند و منوچهر مشیری، پیروز کلانتری و مهرداد اسکویی مشاوران پروژه هستند.   شبکه دوم: شبكه دو سيما در ايام نوروز فيلم‌هاي خود را ساعت 17:30 به روي آنتن مي‌فرستد و تكرار آنها نيز روز بعد ساعت 23 پخش خواهد شد. از فيلم‌هاي خارجي كه قرار است در ايام نوروز از شبكه دو پخش شود مي‌توان به «راه حل نهايي»، «توطئه 1»، «توطئه 2»، «ميهمان»، «دنياي بدون دزد»، «كلاه چرمي‌ها»، «شكست»، «گرگ آبي»، «آقاي 3000»، «رستگاري»، «لونا روح يك وال» و «ماجراي دسپرو» اشاره كرد. «حول حالنا»، «اينجا بودن» و «حلقه» نيز از تله فيلم‌هاي ايراني است كه در اين مدت از شبكه دو پخش مي‌شوند .همچنین اداره کل تولید پویا نمایی که بزرگترین موسسه تولید انیمیشن در کشور است برای نوروز 88 کارتونهای جذاب و فراوانی را تدارک دیده است.1. حول حالنا گروه فیلم و سریال شبکه دو برای لحظه تحویل سال تله فیلمی به کارگردانی ابراهیم شیبانی را پخش می کند. این فیلم نود دقیقه ای در سه اپیزود، زندگی سه خانواده را در لحظات تحویل سال نشان می دهد، زندگی یک مادر بزرگ و نوه اش، زندگی یک شیرینی فروش و لحظات از آغاز سال نو با عروس و دامادی جوان.

این فیلم که به تهیه کنندگی حسن کلامی است با بازی بازیگرانی چون: گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، میلاد کی مرام و نیره فراهانی همراه است و نوشته محمود و سیاوش طالبیان است.سایر عوامل این فیلم عبارتند از:تصویربردار: سهیل نوروزیگریم: فرید کشن فلاحصدابردار: آرش برومندمدیر تولید: محمد علی محمودیتدوین: مهدی حسینی وندصداگذار: محسن روشن2. برای کودکان و نوجوانانسریال بیست و شش قسمتی آژی دهاک به نویسندگی و کارگردانی کساوندی و «دوستان جنگل» به کارگردانی بادکوبه به همراه «ماجراهای کج و کوله» شاخص ترین کارتون هایی جذاب تدارک دیده شده با حال و هوای نوروزی و شاد است.کارتون های دیگر نیز مانند: «خاطرات کوچک یک مرد بزرگ»، سریال سیزده قسمتی «حفره»، فیلم تلویزیونی «رستم و برزو» و مجموعه «زبرو زرنگ» ، «شیطنت های کودکانه»، سریال13 قسمتی «قصه های تقی» و مجموعه 13 قسمتی «کوکو قصه امروز کو»، «لی لی حوضک»، مجموعه «شاغل قرآنی» و فیلم «ملکه مورچه ها» تنها بخشی از برنامه های جدیدی است که در قالب برنامه های کودک و نوجوان در نوروز 88 از شبکه دو پخش می شود. 18 فیلم سینمایی نیز برای کودکان و نوجوانان در این ایام پخش خواهد شد.

در ضمن در ایام نوروز در برنامه پر طرفدار فیتیله، 70 آهنگ جدید با مضامین سنن و آیین‌های نوروزی، مراسم دید و بازدید و ... با اشعار مصطفی رحمان دوست و اسدا... شعبانی پخش می‌شود. همچنین برای تیتراژ پایانی برنامه هر روز شعری از امامان خوانده می شود که از حضرت علی (ع)شروع می‌‌شود. در هر برنامه پنج نمایش و در مجموع 80 نمایش پخش می‌شود. زمان هر برنامه 60 دقیقه است. کودکان و نوجوانان از 29 اسفند متنظر برنامه های جذاب و دیدنی فیتیله ویژه عید نوروز باشند. همچنین شبکه دو بعد از گذشت سالهای متمادی بار دیگر میزبان عروسک محبوب بچه ها «کلاه قرمزی» در تلویزیون است. سریال «کلاه قرمزی 3» در ایام عید هر روز در ساعت 16 پخش می شود. در این سریال دو عروسک جدید به نام های «گی گی لی» و «پسر عمه زا» «کلاه قرمزی» و «پسرخاله» را همراهی می کنند. همچنین بازیگرانی همچون ایرج طهماسب، حمید جبلی، باران کوثری، امین حیایی، علیرضا خمسه، شهرام قائدی، رضا شفیع جم، منوچهر آذری، پانته آ بهرام، آتیلا پسیانی، و ... بازی می کنند.



«خاله شادونه» در برنامه ای ویژه خردسالان با عنوان «شکوفه های بهاری» ظاهر می شود و پخش «خاله سارا همیشه بهار» در سبک و فرمی جدید به صورت زنده و انیمیشن در ایام عید آغاز می شود.برنامه عروسکی«چهل تکه» و انیمیشن «دانشمندان» که برای اولین بار روایت گر زندگی دانشمندان ایرانی برای کودکان است، نیز از دیگر برنامه های گروه کودک و نوجوان است برنامه کودک و نوجوان در ایام عید هر روز از ساعت 8 تا  13و شب ها ساعت 22 برنامه جدید «شب بخیر بچه ها» که برای بچه ها قصه گویی می کند پخش خواهد شد.3. ماه عسلاین سریال هر شب ساعت 10/21 پخش می شود. «ماه عسل» به کارگردانی شاهد احمدلو درباره زندگی «امیر و شیرین» دختر و پسر جوانی است که قصد دارند با هم ازدواج کنند اما برای آنها موانعی به وجود می آید که لحظات تلخ و شیرین را رقم می زند. دراین سریال سعید پور صمیمی، محمد مطیع، پروانه معصومی، افسر اسدی، امیرحسین صدیق و ... بازی می کنند. این سریال در 15 قسمت ساخته شده است.

شبکه سوم:شبکه سوم سیما نیز با برنامه های متنوعی در نوروز حاضر خواهد شد. از مهمترین برنامه های این شبکه پخش سری دوم مرد هزار چهره با عنوان «مرد دو هزار چهره» به کارگردانی مهران مدیری است.مرد دو هزار چهرهگزارشی از این سریال به نقل از خبرگزاری فارس: بيشتر مخاطبان آثار «مهران مديري» او را كارگرداني صاحب سبك در توليد آثار طنز مي‌دانند و معمولا آثار اين كارگردان با توجه به ذوق و سليقه‌اي كه در ساخت از خود به‌خرج مي‌دهد، معمولا گوي سبقت را از ساير رقباي خود در حوزه طنز مي‌ربايد... با توجه به اينكه معمولا ساخت سري‌هاي دوم و سوم از يك كار موفق هميشه جواب نمي‌دهد و از سوي مخاطبان با استقبال روبه‌رو نمي‌شود، مهران مديري اين بار در ساخت «مرد دوهزار چهره» دست به ريسك بزرگي زده است. بنابراين گزارش، او اين روزها در خانه‌اي وسيع واقع در يكي از كوچه‌هاي خلوت ولنجك بي‌سرو صدا مشغول ساخت «مرد دوهزار چهره» است.

اين ساختمان كه در حياطي پر درخت واقع شده، سه طبقه دارد و در هرطبقه گروهي مشغول كارند. در حقيقت طبقه اول و دوم جزو لوكيشن‌هاي تصويربرداري است و يكي از اتاق‌هاي طبقه سوم به تدوين و ديگري نيز به نويسندگان اختصاص دارد... ميانه تصويربرداري موقعيت دوم به لوكيشن رسيده‌ايم. صدرالدين حجازي و بيوك ميرزايي به همراه مهران مديري در يكي از اتاق‌هاي طبقه دوم مشغول ايفاي نقش هستند و فضا براي كار به قدري كم است كه جايي براي ايستادن و تهيه گزارش نيست. از ويژگي‌هاي اين ساختمان اين است كه طبقات و اتاق‌ها از كاغذ ديواري‌هاي متفاوتي پوشيده شده‌اند و طبقه دوم كتابخانه بزرگي دارد كه پر از كتاب است. البته هر گوشه‌اي پر از وسايل صحنه است و هرچه كه بخواهيد در ميان آنها ديده مي‌شود.افراد پشت صحنه هم كه هركدام مشغول كاري هستند و از درون اتاق صداي مديري و ميرزايي مي‌آيد كه بلند بلند حرف مي‌زنند اما اينكه اين سكانس متعلق به كدام صحنه است، مشخص نيست... فرصت را مغتم مي‌شمارم تا در اين فاصله سري به نويسندگان بزنم. اما هيچ كدام از نويسندگان در اتاق نيستند. البته برگه‌هاي نامرتب آنها كه روي ميز پخش شده حكايت از اين دارد كه آنها به تازگي اتاق را ترك كرده‌اند و به‌زودي برمي‌گردند.براي پيداكردنشان سري به اتاق تدوين مي‌زنم. احسان مظفري در اتاقي كه ديوارهاي آن همه سياه شده‌اند و پنجره‌ها هم رنگ زده شده‌اند با جديت مشغول تدوين است. حتي ظرف غذاي ناهارش كه ديگر سرد شده كنارش هست و او به‌قدري مشغول كار است كه حتي با گذشتن ساعت‌ها از ظهر هنوز موفق به خوردن غذا نشده است. او كه در حين صحبت كردن نيز مدام خيره به مانيتورهاي روبه‌رويش است، درباره تدوين كار مي‌گويد: تا به حال حدود 8 قسمت از سريال را آماده كرده‌ايم و گروه در تلاش است تا با كمبود زمان مواجه نشويم و بتوانيم كاري خوب مثل كار قبلي به مخاطبان ارائه بدهيم. خشايار الوند به اتاق نويسندگان برگشته و در ميانه گفت‌وگو با او امير مهدي ژوله نيز سر مي‌رسد. اما به قدري در رساندن متن‌ها به مديري عجله دارد كه قيد گفت‌وگو را مي‌زند و مي‌گويد الان فقط به داستان و آنچه كه بايد بنويسم فكر مي‌كنم و روان نويسش را برمي‌دارد و تند تند شروع به نوشتن مي‌كند. اما الوند درباره داستان مرد دوهزار چهره حرف‌هاي بيشتري براي گفتن دارد. او معتقد است گروه نويسندگان اين سريال با كارگردان و تهيه كنندگان عقل‌هايشان را سر هم گذاشته‌اند و به موقعيت‌هايي فكر كرده‌اند كه مي‌توان روي آنها دست گذاشت و با آنها شوخي كرد.

او بر اين نكته هم تاكيد مي‌كند كه ما اهل رساندن پيام و آموزش به مخاطب و ... نيستيم و دوست داريم فارغ از زندگي روزمره مخاطب خود را بخندانيم و براي ساعتي هم كه شده او را از دغدغه‌هايش دور كنيم. الوند درباره نبود پيمان قاسم‌خاني به‌عنوان سرپرست گروه نويسندگان در اين كار مي‌گويد: پيمان قاسم‌خاني درگيري‌هايي مختص خود مانند فيلم سينمايي سن پترزبورگ را داشت و به همين دليل نتوانست با ما همكاري كند. او در كارهاي قبلي اوج و فرود داستان‌ها و نقاط وصلشان را هماهنگ مي‌كرد و در كار نگارش مراقب بود تا ما جايي عقب نمانيم و يا خيلي جلو نزنيم. به هرجهت او در كار جديد نتوانست با مديري همكاري كند و ما بدون حضور او تلاش كرديم تا داستان ها را بدون لطمه بنويسيم.         اين فيلمنامه نويس در ادامه سخنان خود درحاليكه تلاش مي‌كرد تا موقعيت‌ها لو نروند گفت: اين بار مسعود شصت‌چي ناخواسته اشتباهي نمي‌شود و اين بار آگاهانه اقدام به چنين كارهايي مي‌كند.  عبدالرضا شهباز زاده مدير توليد سريال نيز اتاقي در طبقه دوم ساختمان به خود اختصاص داده بود و مشغول ساماندهي و تهيه و كيشن‌هايي بود كه مهران مديري در ادامه كار به آنها احتياج داشت. او معتقد است «مهران مديري» شيوه كار خود را به خوبي بلد است و در ساخت سريال جديد خود به سمت حاشيه نمي‌رود. وي درباره احتياط مهران مديري در ساخت «مرد دوهزار چهره» با وجود شايعات و سؤتفاهم‌هايي كه پيرامون «مرد هزار چهره» پيش آمد،تصريح كرد: در مملكت ما هر كار طنزي كه ساخته شود، حرف و حديث‌هاي خود را دارد و ما هرقدر هم كه مواظبت كنيم كه خطايي نداشته باشيم، باز هم عده‌اي هستند كه براي مضامين كار حاشيه درست كنند. مدير توليد مجموعه تلويزيوني «مرد دوهزار چهره» در ادامه گفت: ما در ساخت سريال در چارچوب قوانين، مقررات و اهداف صدا و سيما پيش مي رويم و تلاش مي‌كنيم تا حرف و حديثي در كار پيش نيايد . وي درباره خطوط قرمز در موقعيت‌ها و ميزان نزديك شدن سريال به اين خطوط نيز اظهار داشت: مهران مديري خطوط قرمز را مي‌شناسد و اين نكات را به خوبي رعايت كرده و تلاش مي‌كند تا از اين لحاظ مشكلي در كار پيش نيايد. البته شهباز‌زاده در طول صحبت‌هاي خود مدام از علي رضايي جانشين توليد ياد و تشكر مي‌كرد و بر اين باور بود كه اگر تمام گروه هماهنگ و يكدست تلاش نكنند، كار به نتيجه مطلوب نخواهد رسيد .

گروه تصويربرداري از آن اتاق كوچك بيرون آمده‌اند و در طبقه همكف كنار راهروي عريضي پوشيده از سنگ مرمر سفيد و در سالني كه كنار اين راهرو قرار دارد مستقر شده‌اند. مديري لباس ورزشي به تن دارد و برزو ارجمند و علي لك‌پوريان نيز با پوشيدن لباس‌هاي ورزشي آماده‌اند تا در اين سكانس بازي كنند. البته سيامك انصاريان نيز آنجاست و يوسف صيادي نيز به جمع حاضران اضافه شد. پس زمينه پرده‌اي پر از تبليغات به ديوار زده شده و مديري پشت ميز كنفرانسي نشسته كه روي آن ميكروفن‌هاي بسياري چيده شده است . اين سكانس مربوط به كنفرانس مطبوعاتي در يكي از داستانهاست كه امير مهدي ژوله آن را نوشته است. مديري مشغول بررسي دكورهاست. ژوله از راه مي‌رسد و متن‌ها را به قول معروف داغ داغ به مديري مي‌دهد. مديري شروع به خواندن مي‌كند و با خواندن آنچه كه ژوله نوشته، از خنده روده‌بر مي‌شود . با هم مشورتي مي‌كنند و مديري با تمرين كوتاهي براي ضبط آماده مي‌شود... سه، دو، يك ... ضبط ميشه... اين صداي آلاله هاشمي دستيار كارگردان است كه همه را به سكوت فرامي‌خواند و ضبط آغاز مي‌شود... اما هربار يا با خنده مديري و يا با خنده حضار كار متوقف مي‌شود... و در پس هر ديالوگ‌گويي، تغييراتي در ديالوگ به وجود مي‌آيد تا مديري به آنچه كه مي‌خواهد برسد ... از نكته‌هاي قابل توجه در اين سريال سكوت عوامل پشت صحنه و نظم و ترتيبي است كه دارند. آنها با توجه به اينكه صحنه‌ها و ديالوگ‌هاي خنده‌دار و طنزي را مي‌بينند و مي‌شنوند، تلاش مي‌كنند تا لطمه‌اي به كار وارد نكنند و همزمان با كار تصويربرداري در بخشي، گروه ديگري در بخش ديگري مشغول ساخت دكور هستند تا كار تصويربرداري عقب نيافتد. تصويربرداري در اين دكور حدود يكساعت طول كشيد و وقتي كار آنجا تمام شد، با مغازه كله پزي در همان راهروي عريض مواجه شديم . دكور يك مغازه كله‌پزي به معناي واقعي!!! جلوي در ورودي مغازه كله پزي يك مهتابي سبز روشن كرده‌ بودند و پشت شيشه برچسب كله‌پزي، زبان و پاچه خودنمايي مي‌كرد. داخل مغازه هم به سبك همه كله پزي‌ها كاسه‌ها روي هم چيده شده‌بودند و كله‌ها و پاچه‌ها روي يك سيني خودنمايي مي‌كردند و بخار داغ روي آنها بلند بود... روي ديوارها هم چند تابلو با محتواي جنگ‌هاي رستم و سهراب چسبانده بودند و پيرمردي سبيل كلفت با كلاه و پيش بندي سفيد مشغول چيدن و مرتب كردن كله و پاچه‌ها بود. ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي زرد رنگي هم كنار هم چيده شده بودند و روي آنها تمام مخلفاتي كه روي ميز طباخي‌ها ديده مي‌شود، به چشم مي خورد ...

در اين سكانس مهران مديري، برزو ارجمند و علي لك پوريان به همراه سه هنرور بازي داشتند و سكانسي بود كه با توجه به خنديدن‌هاي مكرر مديري، ارجمند و لك پوريان پس ار 19 بار به بار نشست... و از آنجاييكه هر بار قار بود مديري فرياد بلندي بكشد... از بقيه خواهش مي‌كرد تا نخندند اما هربار يا خودش و يا برزو ارجمند خنده‌شان مي‌گرفت و كار به جايي مي رسيد كه گريم ارجمند دوباره ترميم مي‌شد و دوباره و دوباره ... ضبط سكانس مربوط به بخش كله‌پزي كه بوي آن در راهروي سفيد پوشي كه حالا يك مغازه بود پيچيده بود و هوش از سر عوامل پشت صحنه پرانده بود، زمان زيادي به خود اختصاص داد و ساعت حدود 21 بود... اما مهران مديري و گروهش با دقت و وسواس به كار خود مشغول بودند و مديري پس از گرفتن هر سكانس با حضور عوامل به تماشاي آن مي‌نشست و گاهي هم با ديدن آن دسته جمعي مي‌خنديدند... در اين ميان نيز سيد عباس اصفهاني يكي از تصويربرداران گروه از لحظه‌هاي جذاب عكس و گاهي اوقات هم فيلم پشت صحنه مي‌گرفت...

در اين ميان وفا ملك‌زاده مدير روابط عمومي نيز مدام كارهاي مربوط به شبكه سه، تهيه كننده و كارگردان را سامان‌دهي مي‌كرد و دائم به تلفن‌هاي خبرنگاران سمجي پاسخ مي‌گفت كه مانند من مي‌خواستند هرچه زودتر خود را به پشت صحنه اين سريال كه يكي از شانس‌هاي جشنواره نوروزي امسال محسوب مي‌شود، برسانند و صد البته كه بدون همكاري‌ها و صبوري‌هاي خانم ملك‌زاده تهيه اين گزارش ممكن نبود. ساعت حدود 22 است و مهران مديري و يارانش در كله‌پزي همچنان با بگو و بخند و وسواس مشغول تصويربرداري هستند تا يكي ديگر از آثار شاخص در حوزه طنز، ايام نوروز از تلويزيون به روي آنتن برود ...   شبکه چهار: 1. غـار این فیلم ترسناک و افسانه‌ای علمی   27 اسفند از این شبکه پخش می‌شود. غــار به کارگردانی بروس هانت تولید سال 2005 آلمان و آمریکا است و در آن کول هاوزر، ادی سبریان، ماریس چستنات، لینا هدی و پایپر پرابو نقش‌آفرینی کرده‌اند. در خلاصه داستان این فیلم 97 دقیقه‌ای آمده است: عده‌ای پژوهشگر هنگام حفاری در جنگلی در رومانی به یک دیر بزرگ برمی‌خورند که قدمتش به قرن سیزدهم میلادی برمی‌گردد و... فروش جهانی فیلم "غار" 33 میلیون دلار بوده. این فیلم اولین تجربه کارگردانی بروس هانت است که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان در مجموعه سینمایی "ماتریکس" ساخته برادران واچووسکی حضور داشته است . 2. مکس پین فیلم حادثه‌ای جنایی"مکس پین" به کارگردانی جان مور بر مبنای یک بازی رایانه‌ای معروف به همین نام ساخته شده که سال 2001 به بازار آمد. مارک والرگ در این فیلم نقش پلیسی به نام مکس ‌پین را بازی می‌کند که وقتی اعضا خانواده او به شکلی وحشیانه به قتل می‌رسند، برای انتقام از قاتلان وارد عمل شده و به این شکل به درون دنیای تبهکاران کشیده می‌شود .

            مکس پین سال 2008 با بودجه‌ای 35 میلیون دلاری ساخته شد و فروش جهانی آن 85میلیون دلار بود. بو بریجز، میلا کانیس، کریس اودانل و نلی فورتادو دیگر بازیگران این فیلم 100 دقیقه‌ای آمریکایی هستند که با واکنش عمدتاً منفی منتقدان رو به رو شد. جان مور کارگردان "مکس پین" سازنده فیلم‌هایی چون "پشت خطوط دشمن"، "پرواز ققنوس" و بازسازی "طالع نحس" است. 3. نه ملکه تریلر جنایی 9ملکه را فابین بیلینسکی سال 2000 کارگردانی کرد و گاستون پولز، ریکاردو دارین و لتیشیا بردیس در آن نقش‌آفرینی کردند. داستان این فیلم 114 دقیقه آرژانتینی درباره دو کلاهبردار حرفه‌ای است که به طور تصادفی با هم آشنا می‌شنوند و تصمیم می‌گیرند در یک پروژه با هم همکاری کنند. این فیلم در جشنواره‌های سینمایی مختلف از جمله تلوراید و تورنتو به نمایش درآمد و جوایز بسیار دریافت کرد، ضمن اینکه در هفت بخش برنده جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم آرژانتین شد. "9 ملکه" اولین فیلم بلند بیلینسکی بود که سال 2006 بر اثر حمله قلبی در 47 سالگی در سائوپولو درگذشت. 4. در آینه تریلر ترسناک در آینه با عنوان اصلی آینه‌ها ساخته الکساندر آژا فیلمساز فرانسوی است و کیفر ساترلند، پولا باتن و ایمی اسمارت در آن بازی می‌کنند. این فیلم داستان یک پلیس سابق (ساترلند) و خانواده اوست. آنها هدف یک نیروی اهریمنی قرار می‌گیرند که از آینه‌ به عنوان راهی برای ورود به خانه آنها استفاده می‌کند. در آینه تولید مشترک سال 2008 آمریکا و رومانی و مدت زمان آن 110 دقیقه است. این فیلم اقتباسی آزاد از یک فیلم کره‌ای به همین نام تولید سال 2003 است و فروش جهانی فیلم 77 میلیون دلار بود . 5. قطب‌نمای طلایی فیلم‌های سینمایی قطب‌نمای طلایی نوروز از شبکه چهار پخش می‌شود. حماسه فانتزی و 180 میلیون دلاری قطب‌نمای طلایی به کارگردانی کریس وایتز تولید مشترک سال 2007 آمریکا و بریتانیاست. این فیلم بر مبنای کتاب «سپیده شمالی» نخستین جلد از سه‌گانه برنده جایزه « نیروهای اهریمنی او» نوشته فیلیپ پولمن ساخته شده که اساسا نسبت به مذهب نگاهی تردیدآمیز دارد . قطب‌نمای طلایی با بازی نیکول کیدمن و دانیل کریگ داستان دختری 12 ساله به نام لایرا (داکوتا بلو ریچاردز) اهل آکسفورد انگلستان و سفر او به قطب شمال و دنیایی دیگر است، جایی که در نبردی میان خیر و شر گیر می‌افتد. کاتولیک‌های محافظه‌کار و پروتستان‌های انجیلی از مدت‌ها پیش از اکران فیلم در اوایل دسامبر 2007 آن را محکوم کردند. آنها اعتقاد داشتند نمایش این فیلم می‌تواند بچه‌ها را به خواندن کتاب‌های پولمن و دنیای تاریک و فردگرایانه آن ترغیب کند. اوایل اکتبر همان سال مجمع کاتولیک حقوق مذهبی و مدنی در نیویورک با تحریم " قطب‌نمای طلایی" آن را فیلمی دانست که به شکلی مخفیانه "الحاد را به بچه‌ها می‌فروشد." واتیکان نیز با محکوم کردن این فیلم آن را فیلمی توصیف کرد که دنیایی سرد و عاری از خدا را تبلیغ می‌کند. به عقیده اوسرواتوره رومانو روزنامه رسمی واتیکان، تماشاگران صادق جز سرمای بزرگ حس دیگری در این فیلم پیدا نمی‌کنند. در دنیای خلق شده پولمن، کلیسا و سازمان پرقدرت و مخوف Magisterium با آزمایش‌ها و تحقیقاتی بی‌رحمانه در ارتباط هستند که با هدف کشف ماهیت گناه صورت می‌گیرد و تلاش می‌کنند بر واقعیاتی که مشروعیت و قدرت کلیسا را زیر سوال می‌برد، سرپوش بگذارند. در فیلم ساخته شده از روی کتاب تمام ارجاعات به کلیسا حذف شده و کریس وایتز کارگردان فیلم سعی کرده از هر چیز که ممکن است توهین به کلیساروها تلقی شود، پرهیز کند. او تاکید کرد با حذف مضامین مذهبی جنجال‌برانگیز کتاب پولمن سعی کرده آن را به لحاظ تجاری ماندنی‌تر کند. قطب‌نمای طلایی با 70 میلیون دلار فروش در آمریکا عملکردی نه چندان موفق داشت، اما در سطح بین‌المللی 302 میلیون دلار فروخت. این فیلم با واکنش متفاوت منتقدان روبرو شد. ایان مکلن، ایان مک‌شین، سام الیوت و ایوا گرین دیگر بازیگران فیلم 113 دقیقه‌ای قطب‌نمای طلایی هستند. این فیلم در دو رشته نامزد اسکار بود و جایزه بهترین جلوه‌های ویژه تصویری را برد. دانیل کریگ بازیگر اصلی این فیلم بیشتر برای بازی در نقش جیمز باند در فیلم‌های "کازینو رویال" و "مایه آرامش" شهرت دارد. 6. گومورا درام مافیایی گومورا به کارگردانی ماتیو گارونه بر مبنای رمان پرفروش روبرتو ساویانو ساخته شده و درباره مافیای کامورا در ناپل است. گومورا با بازی نیکولو مانتا، جانفلیس ایمپاراتو و تونی سرویلو اولین بار ماه مه 2008 در بخش مسابقه جشنواره کن به نمایش درآمد و جایزه بزرگ هیئت داوران را برد. گارونه 39 ساله در فیلم 137 دقیقه‌ای گومورا زندگی پنج شخصیت را که مسیرشان با گروه مافیایی کامورا یکی می‌شود، مورد توجه قرار داده است . او فیلم را با بازیگران غیرحرفه‌ای و مخفیانه در ناپل ساخت و سرویلو تنها بازیگر حرفه‌ای آن است. کتاب ساویانو که مبنای فیلم گارونه بوده از زمان انتشار در 2006 تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است . این کتاب به 42 زبان نیز ترجمه شده است. ساویانو در کتاب خود با پرده برداشتن از دخالت گروه مافیایی کامورا در خرید و فروش اسلحه، ساختمان‌سازی و قاچاق مواد مخدر تصویری هولناک از این سندیکای جنایتکار ترسیم کرده و به همین دلیل سران مافیا دستور مرگ ساویانو را صادر کرده‌اند. گومورا سال 2008 به نمایندگی از ایتالیا برای حضور در بخش اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان معرفی شد، اما از راه یافتن به فهرست نامزدهای نهایی بازماند. این فیلم در عین حال برنده پنج جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردان از بیست و یکمین دوره جوایز آکادمی فیلم اروپا شد. "مهمانان " ، " مومیاگر" و "عشق اول" از دیگر ساخته‌های گارونه است . 7. ماجراجویی بزرگ موتادلو و فیلمون فیلم اسپانیایی ماجراجویی بزرگ موتادلو و فیلمون تولید سال 2008  و اقتباسی از یک مجموعه قصه‌های مصور اسپانیایی درباره دو جاسوس است. ادو سوتو، پپه ویوئلا، کارلوس سانتوس و جانفری توپرا در این 94 دقیقه‌ای بازی می‌کنند که در پنجاهمین سال خلق دو شخصیت موتادلو و فیلمون به نمایش درآمد . 8. مسافران زمان کمدی حادثه‌ای مسافران زمان تولید سال 2000 ژاپن است. این فیلم را کاتسویوکی موتوهیرو کارگردانی کرده و تاکشی کانشیرو، اری فوکاتسو، ماسانوبو آندو و هیرویوکی ایکیوچی در آن بازی می‌کنند. داستان مسافران زمان درباره سه مرد جوان یتیم است که برای تحقق آرزوی دوران کودکی خود و سفر به یک بهشت استوایی، تصمیم می‌گیرند از یک بانک سرقت کنند، اما ... 9. عیار 88 شبكه چهار سيما براي اولين بار، امسال دست به تهيه و توليد مجموعه‌اي به نام «عيار 88» زده كه به كارگرداني «مسعود رسام» ساخته خواهد شد. عيار 88 در حقيقت يك برنامه تركيبي است و يكي از بخش‌هاي آن، بخش نمايش است. در این مجموعه برنامه، به تحليل روانشناسي پرداخته مي‌شود و برنامه‌اي است كه قسمت‌هاي نخست آن در ايام نوروز به‌روي آنتن خواهد رفت و پس از آن به‌طور هفتگي در روزهاي جمعه از شبكه چهار سيما پخش خواهد شد. شبکه تهران: گروه فرهنگ و معارف ويژه برنامه هاي بهارستان ، تا نيايش و عطر عاشقي را براي ايام نوروز در نظر گرفته است، ویژه برنامه بهارستان دردو بخش صبح وشب ، صبح به مدت 30 دقیقه با حضور کارشناسانی چون حجج اسلام  نقویان ، صالحی خوانساری، رنجبر، معرفت، دکتر میر باقری، خانم فرهمند پور به موضوعاتی متنوعی چون آداب معاشرت، صله رحم، دید و بازدید، اخلاق درخانواده، خوشرویی و ... می پردازد، همچنين در ميان برنامه هايي كوتاه قبل و بعد از سریال نوروز  به مدت 3 دقیقه با کارشناسی استاد نقویان به آداب نوروز در اسلام پرداخته مي شود، برنامه تا نیایش  نيز با حضور کارشناسانی چون حجج اسلام  میر لوحی ،ابوالقاسمی،رییسی،خانم ها محمودزاده،فیاض بخش ،مهدوی کنی و... درلحظات اذان گاهي ظهر تهيه و پخش ميشود .  برنامه عطر عاشقی نيز در سه جمعه نوروز  به مدت  40 دقیقه بصورت ویژه به موضوع تخصصي انتظار و حضرت حجت (عج) مي پردازد. گروه سیاسی شبكه تهران نيز ویژه برنامه جهان نما  در 14قسمت به صورت روزانه  پخش می نماید، محورهای اين برنامه عبارتند از: رویکردهای اقتصادی وسیاسی ایران در سال گذشته، سیاست خارجی جمهوری اسلامی، پرونده هسته ای جمهوری اسلامی، بحران اقتصادی، سی امین سالگرد انقلاب اسلامی، ایران وآمریکای لاتین، تحولات آفریقا، تحولات سازمانهای بین المللی ومنطقه ای، بررسی تحولات شرق آسیا، آمریکا، روسیه وقفقاز، تحولات حوزه خلیج فارس در سال گذشته، تحولات شبه قاره وافغانستان وپاکستان، بحران فلسطین ولبنان. چاوش بهار عنوان برنامه جديدي از گروه فرهنگی اجتماعی است كه  در15 قسمت  20 دقیقه ای به صورت مستند نمایشی تهیه و پخش مي شود. در این برنامه علاوه بر بخش نمایشی، مکان های سیاحتی، زیارتی، بازارها، مساجد ،امامزاده ها، روستاها، موزه هاو.... به مخاطبان معرفی می شوند. ازاين گروه، همچون سال گذشته، برنامه در شهر نيز  هرروز در دو باکس با محوريت  موضوعات جاري شهر تهران د رایام تعطيلات  نوروز تهیه و پخش مي شود.  ویژه برنامه لحظات سال تحویل با  بخشهای جالب ومتنوع، کاری از گروه ورزش وتفریحات سا لم است كه اجرای آن را آقايان محمد سلوکی، محمود شهریاری و سعید ابوطالب به عهده دارند، اين برنامه به صورت زنده از 9 صبح الی 5 بعد از ظهر روز جمعه 30 اسفند  پخش می شود،مسابقه پيامك، گزار ش زنده  از چهار نقطه کشور (خرمشهر،کیش،مشهد،شیراز)، گزارش توليدي  از منطقه ارس و دو نقطه شهر تهران از جمله  مجلس شورای اسلامی و برج میلاد، حضور هنرمندان و چهره های عرصه بازیگری و همچنين شعرا، شخصيت هاي اجتماعي و سياسي از مهمترين بخش های  اين برنامه زنده است. ویژه برنامه لحظه های دیدنی به مدت 40 دقیقه هر روز با پخش تصاویر دیدنی دوربین های خانگی، دوربین مخفی با تلاش یک تیم 25 نفره به تهیه کنندگی محمد روغنی ها وکارگردانی امیر حسین قهرایی چند روز مانده به نوروز میهمان خانه ها  می شود.گروه کودک و نوجوان شبكه تهران نيز 14 فیلم سینمایی ویژه کودک ونوجوان را در قالب تماشاخانه پخش می کند، همچنين برنامه جدید تصادف ممنوع از 16 اسفند تا پایان تعطیلات تهيه و پخش می شود، برنامه گروه امداد حشرات که  مجموعه عروسکی جذابی است  نیز در ادامه مجموعه تصادف ممنوع به همراه کارتون های متنوع ديگر مانند  داستان اردکها هرروز به مدت 20 دقیفه از شبكه تهران  پخش می شود.واحد تامین و پخش نیز برنامه های ویژه ای در  ایام نوروز تدارک دیده است:سری دوم برنامه هنر دوبله با حضور اساتيد دوبله ايران در 26قسمت 45دقيقه اي در ايام نوروز پخش مي شود.در برنامه سه نسل از دوبلور ها از جمله  استاد ان کسمایی ،بهرام، رسول زاده،نظامی ،مدقالچیی ،امیر زند،خانم کسمایی به نقل خاطرات و چگونگي ورود خود به هنر دوبله را بيان مي نمايند،اين برنامه كه هرروز از شبكه تهران پخش مي شود با اجراي استاد چنگیز جلیلوند و تهيه كنندگي سعيد احمد زاده ارايه مي شوددراين برنامه عباس مطمئن زاده کارشناس دوبله ومحقق برنامه  اطلاعات جامع وکاملی از از هنر دوبله در ایران ارائه مي نمايد. مستند خلیج فارس  عنوان برنامه ديگري از گروه تامين برنامه است كه در 13قسمت به بررسی حیات آبی ومنابع طبیعی خلیج فارس می پردازد.اين برنامه هرروز پخش مي شود .1. عید امسالمجموعه تلویزیونی عید امسال به کارگردانی سعید آقاخانی نوروز 88 از گروه فیلم وسریال پخش می شود.«عيد امسال» در 15 قسمت 35 دقيقه‌اي تهیه  شده و از روز 30 اسفند ماه تا 14 فروردين از شبكه تهران به روي آنتن خواهد رفت.

داستان‌هاي اين سريال را«سعيد فرهادي» نوشته است  و بازيگراني نظير مجيد صالحي، مهران غفوريان، علي صادقي، محسن قاضي مرادي، بهنوش بختياري، امیر غفارمنش ،شهرام قائدی ،علی صالحی ، بيتا سحرخيز، شايسته ايراني، فاطمه شكري و نيما جعفري بازيگر نقش كودك در آن ايفاي نقش مي‌كنند. داستان مجموعه تلويزيوني «عيد امسال» كه از مضمون طنز برخوردار است و درباره اتفاقاتي است كه در ايام نوروز براي يك خانواده رخ مي‌دهد، محمود رضوي به همراه محمد مهدي عسگرپور تهيه كنندگي مجموعه تلويزيوني «عيد امسال» را بر عهده دارند.

فیلم های سینمایی: مارهای آناکوندا2، الواح زرین، سرزمین ستمدیده عراق، چند روز مهربانی ، تحت تعقیب، به نام پادشاه، هالک شگفت انگیز، مادرزن سلام، جنگ سالاران، چاپلین، مامور انتقال3، قیام اژدها، تماس تصادفی، قتل  عادلانه، به  شمال  خوش  آمدید، تله  فیلم آب وآینه، از بچه ها اجازه بگیرید،کلاهبراران، ده هزار سال قبل از میلاد، عنکبوتهای یخی،کوسه های خشمگین در ایام نوروز پخش می شوند.2. مارهای آناکوندا 2مارهای آناکوندا 2 به کارگردانی دوآیت اچ لیتل محصول 2004 کشور آمريكا است. بازیگران این فیلم جان مسنر، کادی استرایک لند، متیو مارسدن و نیکلاس گنزالس هستند. این فیلم قرار است سه شنبه 27/12/87 ساعت 22:30 از شبکه تهران پخش گردد. خلاصه داستان: یک گروه علمی تحقیقاتی برای یافتن گیاه نادری به اسم ارکیده خونی عازم کشور آسیایی برونئی می شوند . این گیاه دارای یک ماده شیمیایی است که باعث افزایش طول عمر انسانها می شود . گیاه در جنگلهای دور افتاده و خطرناکی می روید که دستیابی به آنجا به راحتی امکان پذیر نیست . اعضای گروه برای رسیدن به منطقه فردی به اسم بیل جانسن که به آنجا آشنایی دارد را استخدام می کنند . بیل بایستی اعضای گروه را از خطرات موجود بر سر راه دور نگه دارد و بزرگترین خطری که آنها را تهدید می کند مارهای آدمخوار و غول پیکر آناکوندا است که ارکیده ها روی آنها اثر گذاشته و آنها را بزرگتر، سریعتر و باهوش تر کرده است . 3. الواح زرینالواح زرین عنوان فیلم سینمایی است که چهارشنبه 28 اسفندماه 1387 ساعت 22:30 از شبکه تهران پخش خواهد گردید. این فیلم به کارگردانی کانگ چنگ محصول 1970هنگ کنگ است. بازیگران این فیلم پینگ چین، هووا یوه، چیائو چیائو و میائو چینگ هستند.خلاصه داستان: 12 لوح زرین نشانه قدرت امپراطوری است. هر کس صاحب این لوح باشد میتواند هر کاری انجام دهد. با ربوده شدن لوح ها توسط مردان بدسرشت، لونگ ( چین پینگ ) قهرمان ورزشهای رزمی تصمیم به بازگرداندن آنها می گیرد.لونگ مجبور می گردد تا با استادش نیز که با ربایندگان لوح ها همدست شده مبارزه کند. سرانجام با شکست آنها، لونگ موفق به پس گرفتن لوح ها می شود.4. سرزمین ستم دیده عراقسرزمین ستمدیده عراق عنوان فیلم سینمایی ای به کارگردانی سردار آکار است که شبکه تهران پنجشنبه 29 اسفندماه 1387 ساعت 13:30 پخش خواهد کرد. این فیلم محصول 2006 ترکیه است. بازیگران این فیلم نکاتی شاشماز، بیلی زین، غسان مسعود و گورکان اویگون هستند.خلاصه داستان: در ٤ جولای ٢٠٠٣ قرارگاه نیمه رسمی و مخفی نظامیان ترکیه در شمال عراق توسط نیروهای آمریکایی- متفقین شان- به رهبری سام ویلیام مارشال مورد حمله قرار گرفته و تمامی ١١ نفر نظامی ترک دستگیر و با گونی هایی که بر سرشان کشیده شده اند، از قرارگاه تخلیه و به طرف خاک ترکیه اخراج می شوند. سلیمان یکی از افسران ارشد ترک که این کار را توهین به غرور نظامی خود و سربازان ترک می داند، خودکشی می کند. او قبل از مرگ نامه ای خطاب به دوستش پولات عالمدار نوشته و از او می خواهد تا انتقام این بی حرمتی را از نیروهای آمریکایی و شخص سام ویلیام مارشال بگیرد.5. چند روز مهربانی جمعه سی اسفند ماه 1387 شبکه تهران در ساعت 13 فیلمی با عنوان چند روز مهربانی به کارگردانی سعید اسدی پخش خواهد کرد. بازیگران این فیلم محمود عزیزی، زهره حمیدی، رحیم نوروزی، نعیمه نظام دوست، بهاره حسینی، آزاده مهدی زاده و فاطمه شکری است.خلاصه داستان: داستان مردی است (با بازی محمود عزیری) که عاشق فیلمهای هندی و سفر به هند است. او ضمناً مردی است خسیس که به خاطر ولخرجی کم و کمک نکردن به بچه هایش، مورد شماتت و اختلاف فرزندانش می باشد. روزی وکیلی از هند به او زنگ می زند که او صاحب فرزند پسری است. همین باعث ایجاد اختلاف بیشتر در بین خانواده و خصوصاً همسرش که به او اتهام خیانت می زند. درحالیکه خودش نیز از این ماجرا خیردار نیست. او پیش مادرش می رود و ماجرا را جویا می شود و مادرش به او می گوید که زمانیکه خانواده آنها در سالهای دور در هند زندگی می کرده اند، پدرش در سن جوانی برای او از هند یک همسری اختیار کرده، و زمانیکه در حال سفر با قطار بوده اند برایشان تصادفی پیش می آید و آنها به ایران منتقل می شوند و او حافظه اش را نیز از دست می دهد.6. تحت تعقیبتحت تعقیب به کارگردانی تیموربکمامبتوف محصول 2008 آمریکا- آلمان، روز اول عید نوروز ساعت 13:30 از این شبکه پخش خواهد شد. بازیگران این فیلم جیمز مک اَووی،  مورگان فریمن، آنجلینا جولی و ترنس استمپ هستند.خلاصه داستان: وسلی پسرجوان افسرده ای با اضطراب شدید است که به خاطرآنها قرص می خورد. اوکارمند حسابداری یک شرکت بزرگ با یک رئیس زن چاق و خشن به نام جنیس است وهمکاری به نام بری که با شوخی های بی مزه اش، وسلی را عصبی می کند. وسلی آرزو دارد که روزی بتواند از این زندگی کسالت با روبی روح نجات یابد ودرمانی بر درد اضطراب هایش بیابد. تا اینکه یک روز در دارروخانه ای که همیشه ازآن قرص اعصاب تهیه می کند با زنی ملاقات می کند که از او میخواهد به تشکیلات آنها بپیوندد. این زن که نامش فاکس است به وسلی میگوید، پدر وسلی هم که درکودکی وسلی و خانواده اش را ترک کرده عضو این گروه بوده و همان روزکشته شده است.7. به نام پادشاهيكشنبه 2/1/88   به نام پادشاه محصول کشور 2007 آمریکا، کانادا و آلمان است که یکشنبه 2 فروردین ماه 1388 از ساعت 13:30 پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی اوبول و بازی جیسون استتام، لی لی سوبیسکی، جان رایز دیویس و ران پرلمن است.خلاصه داستان: داستان فیلم مربوط به مردکشاورزی است که به همراه همسر و فرزندش در مزرعه اش زندگی می کند و زندگی بسیار ساده ای دارد او درکودکی در این دهکده رها شده و توسط مرد دهقانی بزرگ شده است. روزی همسرش به همراه پسرشان  برای فروش محصول و دیدن خانواده اش به شهر میرود و درست در همان لحظات  اولیه ورودشان، گروهی یاغی به آنجا حمله ور شده و پسرش را می کشند و زن را نیز به اسیری میبرند. این ارتش وحشی موجوداتی فاقد شعورانسانی و درحقیقت افرادی شبیه انسان اند که ماسکهایی به صورت دارند و بی چون و چرا از اربابشان که مردی سنگدل است و قصد تصرف فرمانروایی را دارد پیروی می نمایند.8. هالک شگفت انگیزهالک شگفت انگیز دوشنبه سوم فروردین ماه 1388 از ساعت 13:30 در شبکه تهران پخش خواهد گردید. این فیلم به کارگردانی لوییس لتریر و بازی ادوارد نورتون، لیوتیلور، تیم روث و ویلیام هرت، محصول کشور2008 آمریکا است.  خلاصه داستان: بروس بنر( ادوارد نورتن ) دانشمندی است که بر روی پروژه استفاده از اشعه گاما برای درمان سربازان کار می کند. بروس که در قسمت قبل فیلم هالک از دست ارتش آمریکا فرارکرده بود به یک کشورآمریکای لاتین پناه آورده است و درآنجا زندگی پنهانی به عنوان یک کارگر کارخانه دارد. اما ارتش آمریکا موفق میشود بروس را از طریق ارتباط اینترنتی که وی بایک دانشمند به نام دکتر ساموئل استرنز دارد، بیابد ویک گروه را برای کشتن او اعزام می کند که سرکردگی آن با مردی جنگجو و خشن به نام بلانسکی است که یک روسی الاصل است که در انگستان آموزش نظامی دیده است. آنها پس از رسیدن به محل اختفای  بروس با او درگیرمیشوند، بروس در اثر عصبانیت تبدیل به غول عظیمی میشود که گروه نظامی در مقابل اوکاری از دستشان بر نمی آید.9. مادر زن سلاممادر زن سلام محصول 1385 کشورمان به کارگردانی خسرو ملکان و بازی فتحعلی اویسی، فرزانه کابلی، مریم امیرجلالی، محسن قاضی مرادی، نفیسه روشن، کتایون اویسی و سمیرا گودرزی، سه شنبه چهارم فروردین 1388 پخش خواهد شد.خلاصه داستان: دختر يك مرد سنتي، پس از ازدواج زندگي زناشويي ناموفقي دارد. پدرش كه از اين موضوع آگاه است تصميم مي گيرد براي ازدواج دو دختر ديگرش شرايطي قائل شود. به همين منظور شرايط خود را به صورت يك بخش نامه بر روي كاغذ مي آورد و از خواستگارها مي خواهد طبق مفاد مندرج شده، پا پيش بگذارند!

10. جنگ سالارانجنگ سالاران محصول کشور 2007 هنگ کنگ و چین به كارگردانی پیتر چان و بازی جت لی، اندی لاو، تاکشی کانشیرو و جینگلی زائو چهارشنبه ساعت 21 بر روی صفحه تلویزیون و شبکه تهران خواهد آمد.خلاصه داستان: براساس این فیلم که در دهه هفتادقرن نوزده میلادی یعنی در اواخر دوران حکومت سلسله چینگ می گذرد، مناطق مختلف کشور چین دچار قحطی وجنگ میشوند. یکی از افسران نظامی به نام تانگ چینگ یون که درجنگ شکست میخورد اسیر راهزنهای کوهستان شده و با دونفر از فرماندهان آنها به نام اویانگ و جائوآرخو پیمان برادری می بندد تا به اتفاق هم به مردم خدمت کنند و ضمن تهیه آذوقه برای آنها، با ظلم و جور نیز مقابله نمایند.11. چاپلینچاپلین محصول کشور 1992انگستان و فرانسه به كارگردانی ریچارد آتنبورو و بازی رابرت دانی جی آر، جرالدین چاپلین، پائول رایس و جان تاو پنجشنبه 6/1/88 از ساعت 13:30 پخش خواهد شد.         خلاصه داستان: براساس کتاب زندگی من نوشته چارلزچاپلین وکتاب «چارلی، زندگی وهنرش» نوشته دیوید رابینسون. فیلم درباره دوران های مختلف زندگی وکاری چارلز اسپنسر چاپلین نابغه هنرسینما وسلطان سینمای کمدی جهان از دوران کودکی تا زمان مرگش است. اینکه چگونه درکودکی مادرش که یک بازیگر تئاتر درجه دو است، تئاترهایش مورد توجه مردم قرار نمی گیرد و همین باعث بیکاری وی می شود و سپس دچاربیماری جنون می گردد و کارش به تیمارستان کشیده می شود و چارلی و برادرش را مجبوربه زندگی در نوانخانه می کنند.12. مأمور انتقال 3مأمور انتقال 3 محصول کشور 2008 فرانسه است. این فیلم به کارگردانی الیویه مگاتون و بازی جیسون استتام، ناتالیا راداکووا، فرانسیس برلند و رابرت نپر، جمعه 7/1/88 ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد.                         خلاصه داستان: گروهی تبهکارقصد دارند هشت کشتی حامل زباله های صنعتی را وارد فرانسه نمایند. جانسون رئیس این گروه با وزیرتماس میگیرد و از او میخواهد که اجازه گذشتن این کشتی ها را از مرز به آنها بدهد، وزیرکه متوجه میشود آنها  والنتینا دخترش را گروگان گرفته اند تا وی را مجبور به انجام این کار نمایند به صورت ظاهری با این درخواست موافقت می نماید. از سوی دیگر راننده ماشینی که والنتینا با آن گروگان گرفته شده، مردی به نام مالکوم است که به سراغ دوست صمیمی اش فرانک مارتین می آید تا از وی کمک بگیرد، اما گروه تبهکار وقتی می فهمند که مالکوم قصد داردکه از همکاری با آنها سر باز بزند او را تعقیب و به شدت زخمی می کنند و مالکوم درحالیکه نزدیک به مرگ است میتواند خود را به فرانک برساند. 13. قیام اژدهاقیام اژدها محصول 2008 کشور چین، هنگ گنک و کره جنوبی به کارگردانی دانیل لی و بازی اندی لائو، ساموهونگ کم بو، مگی کیو، وانس وو، شنبه 8/1/88 ساعت 13:30 پخش خواهد شد.خلاصه داستان: سال 228 میلادی، زمانی است که کشور چین بین سه حکمران تقسیم شده است که عبارتند از: « وی»، « شو»، « وو» . کشور به واسطه جنگ های دائمی بین آنها دچارگرفتاری شده است و به واسطه رنج و قحطی درعذاب است . در این وضعیت نابسامان است که یک قهرمان به نام جائوزی لونگ، از قلمرو پادشاهی شو ظهورمی کند.  زی لونگ از مرتبه سربازی شروع می کند و به خاطر شجاعت هایی که نشان میدهد به تدریج ارتقای درجه پیدا می کند و به مرتبه ژنرالی می رسد.14. تماس تصادفیتماس تصادفی يكشنبه 9/1/88 از ساعت 13:30 پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی بنی چان و بازی لوئیس کو، باربی سو، نیک چئونگ و یی لیو، محصول کشور 2008 هنگ کنگ است.خلاصه داستان: گریس دونگ زنی که متخصص طراحی روبات است و مدتی است که شوهرش فوت کرده و او با دخترخرد سالش  فانگ روتینگ زندگی می کند، یک روز در حین رفتن به محل کارش به طور ناگهانی توسط یک گروه تبهکار و قاچاقچی مواد مخدر ربوده می شود و با خشونت دریک خانه متروک زندانی می شود. تبهکاران به اشتباه گریس را به جای فرد دیگری





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن