تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819133014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همگام با ورزشكاران در ماه رمضان ( علیرضا منصوریان)


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: منصوریان: پروین برای من، یك قهرمان ملی است

 منصوریان در مكانی چشم به جهان گشود كه فوتبال در پوست و گوشت جوانان آن درهم آمیخته و كودكان آن به عشق توپ فوتبال شب را به روز می رسانند." جوادیه" با آن كوچه های تنگ و باریك، مأمنی بود برای او تا آرزوهای بزرگ خود را با هنر فوتبال به منصه ظهور برساند. خاطرات شیرین جوانی به همراه تیم آتش نشانی و رسیدن به اوج فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه مسیری است كه منصوریان به سختی آن را پیموده و از این سالها حرفهای زیادی در دل دارد.او بچه محله ای است، كه هنوز هم كه هنوز است بوی معرفت آن استشمام می شود. سحرهای جوادیه، هنوز برایش خاطره انگیزهستند، همان سحرهایی كه همسایه ها با روشن كردن چراغ و زنگ زدن به همدیگر از خواب بیدار و مشغول خوردن سحری می شوند، تا خود را با خدا در خلوت بهتر ببینند.

علیرضا از بچگی علاقه بسیاری به برنامه های محمدرضا شجریان كه از تلویزیون پخش می شد داشت و روزی نبود كه هنگام افطار او پای تلویزیون و سفره افطاری ننشیند، خودش اینها را با آب و تاب تعریف می كند و هنوز هم  از علاقه اش به این سنت های خوب می گوید.علی می گوید:" افطاری های ماه مبارك رمضان را بیشتر از سحرهایش دوست داشته و دارم، چرا كه انسان پس از ساعتها گرسنگی و تشنگی می تواند دل سیری از عزا در بیاورد.منصوریان می گوید: ماه مبارك رمضان ماه خداست و در این ماه شخص روزه دار اگر هر خواسته ای از خداوند داشته باشد، او اجابت خواهد كرد و من امسال نیز مانند گذشته از خداوند، برای خود ، خانواده و همه مردم ایران آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم.

علیرضا می گوید: اگر از افطار می گویم، فكرنكنید، آدم شكمویی هستم، باور كنید سفره افطار ما با نان، پنیر، گردو، شله زرد و آش و ... رنگین می شود، درست مثل سفره دیگر خانواده های ایرانی.علی می گوید: زمانی كه در اروپا بازی می كردم، در ایام ماه مبارك رمضان روزه می گرفتم، اما آنها از این كار من تعجب می كردند و می گفتند: علی تو با این كارت به تیم لطمه می زنی، اما من به آنها می گفتم كه با گرفتن روزه انگیزه و قدرتم برای بازی چند برابر می شود و آنها از این حرفهای من تعجب می كردند.منصوریان در ادامه می گوید: هر وقت دلم می گیرد، به یك جای خلوت می روم تا هیچكس جز من و خدا نباشد، تا راحت تر با او درد و دل كنم و این احساس دلتنگی در ماه رمضان بیشتر از سایر ایام است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن