تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797027008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دانشگاه آزاد اسلامي اراك برگزاري مراسم اختتاميه نمايشگاه زيبايي بي پايان با عنوان حجاب ، عفاف ، آگاهي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در دانشگاه آزاد اسلامي اراك برگزاري مراسم اختتاميه نمايشگاه "زيبايي بي پايان" با عنوان حجاب ، عفاف ، آگاهي


اراك-خبرگزاري ايسكانيوز: مراسم اختتاميه نمايشگاه "زيبايي بي پايان" با عنوان حجاب ، عفاف ، آگاهي در دانشگاه آزاد اسلامي اراك برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران(ايسكانيوز)، مراسم اختتاميه نمايشگاه "زيبايي بي پايان" با عنوان حجاب ، عفاف ، آگاهي با حضور دكتر داود نوري شرق ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اراك ، حجت السلام و المسلمين ايماني مقدم رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان مركزي ، سردار سليم آبادي، فرمانده سپاه منطقه مركزي ، اشرف جواهري ، مشاور استاندار مركزي و مدير كل امور بانوان و خانواده استان مركزي ، معصومه اسعد ، بانوي تازه مسلمان از كشور آرژانتين، محمد رحيم بيرقي ، معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي اراك و جمعي از مسوولين استان مركزي، اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي اراك در تالار ولايت اين دانشگاه برگزار شد.
در اين مراسم دكتر نوري شرق ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اراك ضمن تسليت به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنين گراميداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازي خرمشهرگفت: دانشگاه يك نهاد فرهنگي و علمي است كه بايد در راستاي انجام فعاليت هاي اثباتي و ايجابي بر روي باورهاي دانشجويان حركت كند و در اين زمينه بايد در جهت تقويت ارزش هاي اسلامي تلاش نماييم.
وي اضافه كرد: اگر در نظام مقدس جمهوري اسلامي بر حفظ حجاب و عفاف تاكيد مي شود، براي مصون ماندن جامعه از ناهنجاري ها و توطئه هاي دشمن است.
وي افزود: هدف از برپايي اين نمايشگاه آشنايي بيشتر دانشجويان با فرهنگ ناب اسلامي است ، بنابراين بالا بردن سطح آگاهي دانشجويان و حركت در مسير ارتقا امنيت اجتماعي ، از مهم ترين وظايف دانشگاه ها است.
دكتر نوري شرق گفت: در همه اديان الهي به حفظ حجاب اشاره شده است ، حفظ حجاب سبب حراست و امنيت افراد مي شود و فقط مختص بانوان نيست، بلكه مردان نيز بايد حجاب خود را رعايت كنند تا جامعه سالم و مصون و به دور از هر گونه ناملايمات اجتماعي شود.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اراك ، ظهور مدرنسيم را سبب كمرنگ شدن حجاب در دنيا عنوان نمود و افزود: ظهور اين مكتب سبب ايجاد مشكلات در همه اديان و مذاهب شده است بنابر اين بايد در جهت هر چه بالاتر بردن امنيت اجتماعي گام برداريم.
وي در پايان اظهار داشت: اميدواريم با برپايي چنين برنامه هايي دردانشگاه بتوانيم در راستاي خدمت به دانشجويان بر روي باورها و انديشه هاي آنان با انجام فعاليت هاي ايجابي و اثباتي در جهت ارتقاء و تقويت
ارزش هاي ديني و مذهبي حركت نماييم.
در ادامه اين مراسم حجت السلام و المسلمين ايماني مقدم رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان مركزي گفت: حجاب بيانگر وقار و افتخار زن در جوامع به ويژه جامعه اسلامي است.
وي با اشاره به اين كه زييايي يك صفت است افزود: اگر انسانيت، انسان جاويد بماند تا ابد زيبايي وي همانند يك موصوف براي آن صفت باقي خواهد ماند.
حجت الاسلام ايماني مقدم ، بر پايي نمايشگاه زيبايي بي پايان را نقطه شروعي براي حركت هاي مثبت در دانشگاه عنوان نمود و گفت: همگان بايد تلاش كنند تا به زيبايي هاي خود رنگ و بوي خدايي دهند كه اين زيبايي به واسطه بقاي پروردگار باقي بماند.
وي اضافه كرد: عفاف و حجاب ريشه همه خوبي ها است و اگر افراد عفت خود را حفظ كنند همه خوبي ها را به دست مي آورند.
در ادامه سردار سليم آبادي، فرمانده سپاه منطقه مركزي گفت: تصرف انديشه هاي ناب اسلامي از توطئه هاي جديد دشمنان است.
وي افزود: دشمنان اسلام به دنبال تصرف انديشه ها و فرهنگ اسلامي هستند كه وظيفه مسوولان فرهنگي جامعه جلوگيري از اين توطئه ها است.
سردار سليم آبادي با اشاره به سالروز فتح خرمشهر به دست رزمندگان دلير اسلام گفت: رزمندگان غيور ايران اسلامي براي دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي جان خود را فدا كردند و هم اكنون همه وظيفه پاسداري از آرمان هاي والاي آن بزرگواران را دارند.
وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي در دورترين نقاط جهان نفوذ كرده افزود: استكبار جهاني به دنبال خدشه دار كردن اصول اعتقادي و ارزش هاي والاي انساني است.
فرمانده سپاه منطقه مركزي وظيفه مسلمانان را شناسايي نقاط آسيب پذير جامعه و تلاش براي تقويت آن عنوان كرد و افزود: بايد با شناسايي نقاط ضعف دشمن، در راستايي پيشبرد اهداف نظام تلاش شود.
وي تصريح نمود: يكي از آثار و بركات انقلاب اسلامي و صدور آن در سراسر جهان ، بيداري انسان ها و ملل آزاد انديش ، آشنايي آن ها با دين و ارزش هاي اسلامي و گرويدن به رسالت آخرين پيامبر الهي است.
در ادامه اين مراسم معصومه اسعد ، بانوي تازه مسلمان كه اصالتا لبناني و اهل كشور آرژانتيني است در سخناني با توجه به اين كه براي كسب اطلاعات علمي و مذهبي و همچنين ادامه تحصيل در رشته جامعه شناسي در شهر قم ، به ايران آمده است گفت: پس از آشنايي با دين اسلام نام خود را از ركسانا اليزابت به معصومه اسعد تغيير داده ام و پس از مطالعه كتاب هاي مختلف اسلامي ، حجاب اسلامي را به عنوان پوشش خود برگزيده ام.
وي افزود: زنان در كشور هاي غربي ، بي هويت و فاقد آزادي واقعي هستند ، در حالي كه زنان اسلامي با حفظ حجاب ، هويت ملي و مذهبي دارند و حجاب عامل احترام به زن ، ارزش و حافظ آنان است و زنان مسلمان آزادانه در عرصه هاي سياسي ، علمي و فرهنگي حضور فعال دارند.
محمد رحيم بيرقي ، معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي اراك با ارائه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در راستاي برپايي اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه زيبايي بي پايان با هدف مطلوب تر شدن فضاي دانشگاه به معنويات برپا شده است.
وي افزود: برپايي اين نمايشگاه سبب آگاهي هر چه بيشتر دانشجويان با آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي گرديده و آنان را با آثار بدحجابي آشنا نموده است.
وي اضافه كرد: در نمايشگاه زيبايي بي پايان كه پيشينه حجاب در اسلام و اديان مختلف به تصوير كشيده شده بود، دانشجويان پي بردند كه حجاب مختص اسلام و ايران نيست و متعلق به همه اديان است.
شايان ذكر است از ديگر برنامه هاي اين مراسم مداحي توسط يكي از مداحان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و قرائت شعر بود و همچنين يكي از دانشجويان به نمايندگي از طرف دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي اراك با اهداء لوح سپاس ، از تلاش هاي بي دريغ دكتر نوري شرق و اهتمام و توجه ويژه ايشان به دانشجويان تشكر نمود و از دكتر نوري شرق به عنوان يك الگوي موفق علمي و پژوهشي براي دانشجويان نام برد .
لازم به توضيح است در طول دو هفته برپايي نمايشگاه "زيبايي بي پايان" با عنوان حجاب ، عفاف ، آگاهي كه شامل 18 غرفه كتاب ، عكس ، آثار تجسمي و گرافيكي، طراحي لباس و دوخت ، پوشش اسلامي و پوشش در
ساير اديان ، تاريخچه حجاب در ايران و جهان و ارائه خدمات مشاوره و راهنمايي به دانشجويان و
بازديد كنندگان ، عرضه محصولات فرهنگي و لوح فشرده و ... بود ، بيش از 7500 نفر از دانشجويان، مسوولان فرهنگي و افراد علاقه مند از اين نمايشگاه بازديد كردند.
همچنين در پايان اين مراسم از 45 نفر از دانشجويان برگزيده در مسابقه حجاب و عفاف ، تقدير به عمل آمد.120
زهره مقدسي
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 547]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن