تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793506154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاب عکس پارچه اي


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
 قاب عکس پارچه اي
قاب عکس پارچه اي     لوازم مورد نياز: - پارچه از جنس کتان يا نخي - کاتر - خط کش فلزي - گونيا - مداد - مقواي 3 ميلي متري - چسب چوب - قلم مو - قيچي - طلق بيشتر بدانيد : براي اين کار پارچه هاي ساتن يا جير، به دليل ريشه ريشه شدن پارچه و يا نفوذ چسب چوب به روي پارچه قابل استفاده نيستند .
 قاب عکس پارچه اي
1- ابتدا ابعاد مورد نظر را روي مقواي 3ميلي متري با مداد و گونيا، به دقت تمام رسم کنيد . سپس با کاتر و خط کش فلزي ابعاد مورد نظر را برش دهيد . ضخامت مقوا باعث مي شود که قاب عکس تغيير فرم نداده و کاملاً محکم باشد. اندازه هاي قاب مورد نظر بايد از ابعاد عکس 4 يا 5 سانتي متر بيشتر باشد ، مثلاً چنانچه اندازه عکس 18*13 باشد از هر سمت عکس اندازه ها را 4 يا 5 سانتي متر اضافه تر در نظر بگيريد و بعد با مدادي روي مقوا بکشيد، سپس براي جدا کردن قسمت داخلي قاب عکس اندازه ي عکس را به اندازه ي يک سانتي متر بزرگ تر در نظر بگيريد . قمست داخلي آن را نيز به کمک خط کش فلزي و کاتر ببريد . 2- براي برش پارچه، قاب را روي پارچه قرار داده و آن را کمي کوچکتر از ضخامت ابعاد قاب ، برش بزنيد .
 قاب عکس پارچه اي

 قاب عکس پارچه اي
3-4- قاب مقوايي را چسب زده و به پارچه بچسبانيد . هنگام چسباندن دقت کنيد به هيچ وجه روي پارچه چين خوردگي يا اصطلاحاً کيس ايجاد نشود که در اين صورت قاب انسجام خود را از دست خواهد داد، در ضمن لبه ترکي پارچه را که ضخيم تر از ساير نقاط پارچه مي باشد قبلاً ببريد و جدا کنيد سپس عمل پارچه کشي را انجام دهيد . بگذاريد تا کاملاً خشک شود .
 قاب عکس پارچه اي
5- گوشه هاي قاب را که پارچه اضافه دارد با قيچي تيز برش بزنيد و آن را جدا کنيد و به طرف داخل با چسب محکم چسبانده و بگذاريد تا خشک شود . 6-پارچه داخل قاب عکس را نيز با قيچي تيز برش دهيد و لبه ها را به سمت داخل قاب برگردانيد و چسب بزنيد .
 قاب عکس پارچه اي

 قاب عکس پارچه اي
طلق را بزرگتر از ابعاد داخلي قاب عکس برش بزنيد و پشت آن گذاشته و کاملاً با چسب چوب بچسبانيد . براي از بين نرفتن فرم قاب، جسم سنگيني روي آن بگذاريد تا پرس شود .
 قاب عکس پارچه اي
7- پشت قاب عکس را هم به ابعاد قاب ببريد ولي قسمت داخلي را برش نزنيد و آن را مجدداً به همان روش قبلي پارچه کشي کنيد . دقت کنيد پشت و روي مقوا کاملاً با پارچه پوشانده شود . مجدداً روي آن را جسمي سنگين بگذاريد تا کاملاً پرس شود.
 قاب عکس پارچه اي
8-9- قاب عکس اول را از پشت در 3 ضلع چسب چوب زده و به پشت قاب عکس دوم بچسبانيد . يکي از اضلاع را آزاد بگذاريد تا بتوانيد عکس را از اين قسمت داخل قاب کنيد . 10-11- براي پايه قاب عکس نصف اندازه ي قاب به علاوه 2 سانتي متر در نظر گرفته و روي مقوا برش دهيد . نصف اندازه قاب را مانند عکس برش دهيد و 2 سانت بعدي را با فاصله ي بسيار کمي از برش قبلي قرار دهيد سپس چسب زده و به پارچه بچسبانيد اطراف پارچه را جمع کرده و کاملاً روي آن را پارچه کشي کنيد . مجدداً جسمي سنگين روي آن بگذاريد تا کاملاً ثابت شود. گذاشتن فاصله و دو قطعه اي کردن پايه قاب به اين علت است که قطعه 2 سانتي متري کوچک به قاب وصل شده و قسمت بزرگ تر به عنوان پايه براي نگه داشتن قاب مي باشد . فاصله ي ميان دو قطعه بدين علت است که پايه، قابليت حرکت داشته باشد.
 قاب عکس پارچه اي

 قاب عکس پارچه اي
12- پايه قاب عکس را به وسيله چسب چوب چسبانده و بگذاريد تا کاملاً خشک شود . منبع:نشريه ي بانو، شماره ي 3. /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9387]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن