تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796430103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجسمه فانتزي با خمير


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
 مجسمه فانتزي با خمير
مجسمه فانتزي با خمير     لوازم مورد نياز : 1 ـ زير پايه 2 ـ خلال دندان 3ـ چوبک فلزي 4 ـ قيچي 5 ـ خمير گل سازي 6 ـ ابزار گل سازي شماره 11 7 ـ رنگ روغن صورتي 20 ، اکر 44 ، آبي 10 ، قرمز 6 ، زرد 13 ، سفيد 40 8 ـ وردنه 1 ـ ابتدا گلوله اي از خمير به اندازه ي گردو برداشته و کاملا ورز دهيد . سپس خمير را بعه شکل اشک در آوريد و حدود دو سوم خمير را براي نشان دادن پنجه ي کفش عروسک در نظر بگيريد و قسمت کم حجم تر ( يک سوم ) باقيمانده را براي قسمت داخلي کفش که پا داخل آن قرار مي گيرد در نظر بگيريد و فاصله ي ميان اين دو قسمت را کمي با انگشت شست گود کنيد . ( 2 عدد از اين خمير درست کنيد ) روي پايه چوبي با چسب چوب بچسبانيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
2 ـ قطعه ي از خمير رال به شکل گلوله برداريد و توسط چوبک از وسط نصف کنيد . 3 ـ سپس اين دو قطعه خمير را دور چوبک بپيچيد ( طول چوبک را به اندازه ي دلخواه پا در نظر بگيريد ) طوري که کاملا چوبک با خمير روکش شود و فقط قسمت تيز چوبک باقي بماند . بگذاريد کاملا خشک شود . 4 ـ خمير بنفش رال به شکل اشک درآوريد و با زير پايه آن را تخت کنيد . قطر اين خمير حدود 1 سانتيمتر باشد . 5 ـ استوانه اي از خمير را از اشک تخت جدا کنيد و دور چوبک هايي که به عنوان پا در نظر گرفته بوديد بپيچيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
6 ـ توسط ابزار گل سازي شماره 11 خطوطي روي اين خمير ايجاد کنيد که نشان دهنده ي چين و چروک لبه هاي جوراب باشد . مي توانيد اين جوراب ها را روي پا بلند و کوتاه در نظر بگيريد . 7 ـ سپس اين پاها را روي کفش ها نصب کنيد . دقت کنيد پاها فرم دار و در زواياي مختلف باشد . 8 ـ خمير قرمز به شکل استوانه درست کنيد و توسط چاقو اين استوانه را که کمي تخت کرده ايد از وسط به دو قسمت کنيد طوري که دو سوم آن برش خورده و يک سوم آن باقي بماند ، با انگشتان کاملا فرم دهيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
9 ـ توس طچوبک لبه هاي شلوارک را کم يچين و چروک ايجاد کنيد و محلي که قرار است پا داخل آن باشد گود کنيد . 10 ـ توسط چوبک ها در محل اتصال دو قسمت شلوار ، چين و چروک عادي لباس را با خطوط نشان دهيد و روي پاها چسب چوب زده و شلوارک را روي آن سوار کنيد . 11 ـ براي ساخت لباس بدن عروسک اشکي بزرگ درست کرده و توس طابزار گل سازي شماره 11 ميان اين اشک را کاملا حفره اي ايجاد کنيد . لبه هاي آن را کمي نازک تر کنيد . 12 ـ لباس را چسب چوب زده و روي شلوارک نصب کنيد . طوري که کمي روي کمر شلوارک را بپوشاند .
 مجسمه فانتزي با خمير
13 ـ گلوله اي از خمير کرم را روي خلال دندان گذاشته و آن را روکش کنيد و روي لباس به عنوان گردن نصب کنيد . 14 ـ گلوله اي به اندازه ي فندق از خمير جدا کرده و سپس کمي تخت کنيد و روي گردن عروسک با چسب چوب نصب کنيد . 15 ـ براي ساختن تابلو خمير دو رنگي از زرد و صورتي را کنار هم گذاشته و آن را پهن کرده و تکه اي از آن را به دلخواه برش بزنيد و لبه هاي ان را کمي چين دهيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
16 ـ توسط خودکار يا روان نويس مي توانيد لغات مناسب و زيبا را روي آ« بنويسيد . 17 ـ براي درست کردن انگشتان دست خمير کرم را به شکل اشک درست کنيد . سپس آن را کمي پهن کنيد و از طرف شست يک برش به شکل 7 بزنيد و اضافه ي خمير را جدا کنيد و براي انگشتان ديگر برش هاي مستقيم بزنيد و کمي انگشتان را فرم دهيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
18 ـ براي درست کردن آستين ها اشک بلندي از خمير زرد درست کرده و توس طابزار گل سازي شماره 11 محل قرارگيري دست به آستين را کم گود کنيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
19 ـ آستين دست را مانند شکل خم کنيد و انگشتان دست را با چسب چوب در محل حفره اي تکه ايجاد کرده بوديد قرار دهيد . 20 ـ توس طچسب چوب استين ها را به لباس وصل کرده و محل اتصال ن را کاملا يکنواخت کنيد که جزئي از لباس باشد .
 مجسمه فانتزي با خمير

 مجسمه فانتزي با خمير
21 ـ تابلو را که قبلا ساخته بوديد و خشک شده بود به دست مجسمه بدهيد و با چسب چوب بچسبنيد . 22 ـ براي ساختن کلاه اشک خميري بنفش بزرگ ساخته و از قسمت حجيم تر کمي گود کنيد و سر آن را فرم دهيد و روي سر نصب کنيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
23 ـ بريا ساختن چشم ها بيضي هاي بسيار کوچکي با خمير سفيد رنگ درست کرده و روي صورت با چسب چوب نصب کنيد . 24 ـ بقيه قسمت هاي صورت را با قلم مو نقاش يکنيد . گلوله اي از خمير را به سر کلاه با چسب چوب نصب کرده و توسط ابزار سر آن را مثل منگوله بافتني درست کنيد .
 مجسمه فانتزي با خمير
منبع:مجله بانو ش 19 /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن