تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791820244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندني هاي دور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندني هاي دور دنيا زنبورهای عسل به کمک نظامیان آمریکا می آیند/ کمبود پاپانوئل" در آلمان/ تدوین کامل ترین لغتنامه آلمانی - انگلیسی/ ثروتمندان چینی به فضا می روند/ 20 هزار کارگر زیمنس بی کار می شوند/ خودسوزی تبتی ها در هند/ رکورد شکنی یک موتورسوار بنگلادشی   زنبورهای عسل به کمک نظامیان آمریکا می آیند یک کارشناس آمریکایی از تربیت زنبور عسل برای جلوگیری از بروز حملات انتحاری و انفجار مین در عراق خبر داد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، خبرگزاری " آسوشیتدپرس" به نقل از این حشره شناس اعلام کرد: تاکنون بیش از 100 هزار زنبور عسل برای شناسایی محموله های مواد منفجره و مین های مدفون شده در عراق آموزش دیده اند و به زودی تمامی آن ها برای کمک به نظامیان آمریکا اعزام خواهند شد. این کارشناس حشرات گفت: زنبورها با نشستن روی بدن یا مناطقی که خود تشخیص می دهند، مواد منفجره را شناسایی می کنند و با بازگشت سریع به سمت مربی، با حرکاتی خاص وجود خطر را ظرف مدت سه دقیقه گزارش می دهند.

کمبود پاپانوئل" در آلمان رییس ارگان پاپانوئل آلمان در برلین کمبود 300 نفری برای ایفای نقش این چهره خیالی را نوعی فاجعه توصیف کرد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، "رنه هایدک" رییس ارگان پاپانوئل به "دی ولت" گفت: در حالی که تنها چهار هفته به آغاز کریسمس باقی مانده، هنوز 300 نفر برای ایفای نقش پاپانوئل کم داریم، زیرا قرار است در روزهای پایانی، آن ها حداقل به پنج هزار خانواده سر بزنند و هدیه هایی به ارزش 45 یورو، معادل 50 هزار تومان به کودکان بدهند. گفتنی است هر یک از افرادی که نقش پاپانوئل را بازی خواهند کرد به ازاء هر خانواده، 28 یورو - معادل 30 هزار تومان - دریافت می کنند. تدوین کامل ترین لغت نامه آلمانی - انگلیسی یک زبان شناس اتریشی موفق به تدوین یک لغت نامه جامع زبان آلمانی به انگلیسی و انگلیسی به آلمانی شد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، هفته نامه "ساندی تلگراف" نوشت: مریم استفان" استاد دانشگاه زبان شناسی سالتزبورگ موفق به تدوین کامل ترین لغت نامه آلمانی - انگلیسی و بالعکس شده است. این هفته نامه از تحقیق 25 ساله زبان شناس مذکور خبر داد و افزود: در حالی که هیچ مقدمه ای بر تدوین چنین لغت نامه ای چیده نشده بود، ناگهان خبر مذکور توسط این زبان شناس تایید شد و جامعه علاقه مند به دو زبان را خوشحال کرد. هنوز زمان ورود این لغت نامه به بازار اعلام نشده است.

ثروتمندان چینی به فضا می روند اخیرا یک تاجر جوان چینی با پرداخت 200 هزار دلار - معادل 184 میلیون تومان - قصد سفر به مدار زمین و ورود به فضا کرده است. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "چاینا دیلی" نوشت: این تاجر حدودا 40 ساله که نخواسته نامش فاش شود تا پایان سال 2008 میلادی به فضا سفر خواهد کرد و در ازاء پرداخت این مبلغ دو ساعت و نیم در فضا خواهند بود. این روزنامه افزود: تاکنون 65 هزار نفر از سراسر جهان برای سفر فضایی ثبت نام کرده اما از مردم چین، تنها سه زن و 20 مرد اقدام به این عمل  کرده اند.  

20 هزار کارگر زیمنس بی کار می شوند   شرکت زیمنس آلمان از این پس در تولید ژنراتورهای تولید انرژی فعالیت بیشتری خواهد داشت. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، "اشپیگل" نوشت: با رویکرد جدید مردم آلمان به بخش صنعت، شرکت زیمنس نیز تصمیم گرفت به جای تولید لوازم خانگی و گوشی موبایل، بازار تولید ژنراتورهای تولید انرژی را در دست بگیرد. گفتنی است در همین راستا، حدود 20 هزار نیروی کار در کارخانه های تولید لوازم خانگی زیمنس فرصت شغلی خود را از دست خواهند داد.  

خودسوزی تبتی ها در هند گروهی از مخالفان تبتی دولت چین به نشانه اعتراض به ورود رییس جمهور این کشور به هند خودسوزی کردند. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "ایندین تایمز" نوشت: تبتی ها ناراضی از دولت چین، هوجین تائو رییس جمهور این کشور را عامل سرگردانی خود در هند تلقی می کنند. این روزنامه افزود: میزان خشم تبتی ها از مقامات چینی به حدی است که حاضرند خود را به آتش بکشند و ناراحتی شان را به آن ها اعلام کنند.

رکورد شکنی یک موتورسوار بنگلادشی یک موتورسوار بنگلادشی با 100 بار پرش متوالی در یک حلقه آتش، رکورد این حرکت را به نام خود ثبت کرد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "دهلی نیوز" نوشت: این موتورسوار 37 ساله بنگلادشی با تکرار پرش از حلقه آتشین در مدت 30 دقیقه نام خود را در کتاب رکوردداران ثبت کرد. این روزنامه افزود: وی در حضور دو نفر از نمایندگان ثبت رکوردهای جهانی موفق شد رکورد قبلی پرش از حلقه آتشین را 37 دفعه افزایش و در پایان جایزه 20 هزار دلاری این حرکت را به خود اختصاص دهد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 599]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن