تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813398263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار بوشهر: همه جريانهاي سياسي براي توسعه استان بوشهر بكوشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار بوشهر: همه جريانهاي سياسي براي توسعه استان بوشهر بكوشند
خبرگزاري فارس: معاون سياسي امنيتي استانداري بوشهر گفت: مسئولانه ترين گزينه فراروي همه جريانهاي سياسي وفادار به آرمانهاي امام راحل(ره)، تلاش مستمر و فراگير به منظور توسعه متوازن استان است.
به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر حسين هاشمي تختي نژاد امشب در نشست با فعالان سياسي اصلاح طلب در استان بوشهر افزود: براي عمران و آباداني استان و بالندگي استعدادهاي سرشار ضروريست تا با همفكري و هم انديشي شرايط توسعه همه جانبه را فراهم آوريم زيرا در اين صورت همه جريانهاي سياسي و نحله هاي فكري مي توانند به زندگي در استاني توسعه يافته مباهات كنند.
وي اظهار داشت: يك گروه سياسي خاص به تنهايي توانايي اداره مطلوب جامعه را ندارد و به منظور استفاده از تمام توان و ظرفيتهاي موجود در كشور و استان بايستي شرايط حضور انسانهاي متخصص . متعهد به گرايشهاي سياسي وفادار به نظام مقدس جمهوري اسلامي بيش از پيش مهيا شود.
هاشمي گفت: امنيت ملي در گرو وحدت ملي است و كسب موفقيت و پيروزي درخشاني نظير آزاد سازي خرمشهر تجلي وحدت و تعامل است و امروز نيز به روحيه تعاون و همكاري براي كسب دستاوردهاي افتخار آفرين در سطح ملي، منطقه اي و جهاني نياز مبرم احساس مي شود.
معاون استاندار بوشهر با تاكيد بر تبعيت از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت تصريح كرد: روا نيست اختلاف ديدگاهها و سلايق كه از ضروريات جامعه پوياست با بي تدبيري و با افراط و تفريط زمينه ساز نفوذ و رسوخ دشمنان مردم و نظام و تشديد اختلافات شود.
هاشمي با اشاره به موفقيت هاي كسب شده نظام گفت: آماده ايم تا با برگزاري نشست هاي مختلف و بهره مندي از نظرات كازشناسانه همه افراد و گروههاي خدوم به مردم و پايبند به ارزشهاي انقلاب اسلامي، موقعيتي مناسب تر براي سرعت بخشي به روند توسعه استان رقم بزنيم.
در ادامه اين نشست تعدادي از فعالين سياسي اصلاح طلب استان بوشهر بر ضرورت وفاق و وحدت براي توسعه استان تاكيد كردند و ضمن طرح ديدگاههاي انتقادي خود به مواردي در عرصه هاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي اشاره كردند كه از منظر آنها در مسير تحقق مشاركت برخي جريانهاي سياسي موانعي ايجاد كرده است.
شركت كنندگان در اين هم انديشي با استقبال از برگزاري اين جلسه خواستار استمرار چنين نشستها و توجه به ديدگاههاي مختلف در مسير اعتلاي استان شدند.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن