تبلیغات
صفحه اول آرشیو مطالب هواشناسی قیمت طلا سکه و ارز قیمت خودرو تبادل لینک ارتباط با ما
مطالب سایت
سرگرمی سینما فرهنگ و هنر پزشکی اجتماعی تصویری دین و اندیشه گوناگون
صفحه اول آرشیو مطالب هواشناسی قیمت طلا سکه و ارز قیمت خودرو تبادل لینک ارتباط با ما
مطالب سایت
سرگرمی سینما فرهنگ و هنر پزشکی اجتماعی تصویری دین و اندیشه گوناگون
ورود
آمار وبسایت
کاربران آنلاین :
142
تعداد کل بازدیدها :
27727977
اوقات شرعی
تبلیغات
افزایش شدید قند خون پس از مصرف مواد غذایی آماده
افزایش شدید قند خون پس از مصرف مواد غذایی آماده مصرف مواد غذایی چرب سطح قند خون را تا 32% افزایش می دهد و مصرف نوشیدنیهای کافئین دار پس از آن، سطح قند خون را به 65% بالاتر از حد طبیعی می رساند. مصرف مواد غذایی آماده و چرب سطح قند خون را به شدت افزایش می دهد. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس به گفته ماری سولیل بائودوین (Marie-Soleil Beaudoin) سرپرست محققان از دانشگاه گولف (Guelph) کانادا، مصرف مواد غذایی آماده سطح قند خون افراد سالم را به حدی افزایش می دهد که میزان قند خون آنها با افراد در خطر برای ابتلا به دیابت برابری می کند؛ نوشیدن نوشیدنیهای کافئین دار این مشکل را تا دو برابر تشدید می کند.بائودوین تصریح کرد: در شرایط عادی، زمانی که فردی مواد قندی مصرف می کند، بدن با ترشح انسولین قند را از خون پاکسازی کرده و به ماهیچه ها می رساند؛ در این حال مصرف چربی بر توانایی بدن برای پاکسازی خون از قند تاثیر می گذارد که در نتیجه آن سطح قند خون افزایش می یابد.مصرف مواد غذایی چرب سطح قند خون را تا 32% افزایش می دهد و مصرف نوشیدنیهای کافئین دار پس از آن، سطح قند خون را به 65% بالاتر از حد طبیعی می رساند.نتیجه این تحقیقات در مجله "تغذیه" منتشر شد.
شما هم رأی دهید
[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در : www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]
برچسب های کاربران:
صفحات پیشنهادی
گوناگون
پربازديدترين ها
مطالب بعدی
مطالب پیشین
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
سایت واضح آرشیو وب فارسی می باشد و هیچ یک از مطالب درج شده را تایید یا رد نمی کند و مسئولیت استفاده از آنها بر عهده صاحب اثر و کاربران سایت می باشد







