تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796633325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي سفر متكي به يونان+عكس


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حاشيه‌هاي سفر متكي به يونان+عكس مسوول خبري رياست‌جمهوري يونان نيز در حاشيه ديدار متكي با رييس‌جمهور اين كشور گفت كه قبل از ملاقات متكي با رييس‌جمهورشان بيش از 1200 مقاله در نشريات اروپايي در خصوص اين ديدار چاپ شده است. سفر منوچهر متكي وزير امور خارجه به آتن پايتخت يونان با حاشيه‌هاي جذابي همراه بود.    به گزارش ايرنا، يورگوس آرسنيس يكي از چهره‌هاي پيروز در انتخابات اخير يونان كه در پوسترهاي تبليغاتي خود تصوير ديدارش با احمدي‌نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران را در سطح وسيعي در ميان شهروندان آتني پخش كرده بود و بدين وسيله توانسته بود با تفاوت آراي بالايي بر رقيب خود پيروز شود، در نخستين روز سفر متكي و هنگام ديدار وي با برخي مسوولان انجمن‌هاي يوناني، نزد متكي آمد و با او نيز عكس گرفت.**آرسنيس وقتي با اين سوال مواجه شد كه چرا در پوسترهاي تبليغاتي خود تصوير ديدارش با احمدي‌نژاد را پخش كرده است، گفت: به خاطر اينكه آقاي احمدي‌نژاد را دوست دارم؛ او يك رييس‌جمهور شجاع و انقلابي است و در مقابل آمريكايي‌ها ايستاده است.

منوچهر متکي و ديميترس دروتساس وزراي خارجه ايران و يونان** يكي ديگر از حاشيه‌هاي جذاب اين سفر اين بود كه متكي و همتاي يوناني‌اش در نشست مشترك خبري، يكديگر را دوست قديمي خطاب كردند و متكي گفت كه با آقاي پاپاندرئو نيز قبل از اينكه نخست‌وزير يونان شود، دوست بوده و رفت‌وآمدهايي با وي در تهران و آتن داشته است.

دور مذاکرات وزراي خارجه ايران و يونان** ديدار صميمانه همه مسوولان ارشد يونان با متكي، يعني رييس‌جمهور، نخست‌وزير، رييس پارلمان و وزير خارجه يونان در شرايطي كه رژيم صهيونيستي تلاش مي‌كند اين كشور را از ايران دور كند، مورد توجه خبرنگاران يوناني قرار گرفت. متكي نيز در نشست خبري گفت كه همتاي يوناني‌اش توضيحاتي در خصوص روابط اين كشور با رژيم صهيونيستي ارايه كرده و تاكيد نموده است كه اين رژيم نمي‌تواند از يونان عليه كشور ثالثي استفاده كند.

ديدار منوچهر متکي وزير امور خارجه ايران با کارلوس پاپولياس رئيس جمهور يونان** مسوول خبري رياست‌جمهوري يونان نيز در حاشيه ديدار متكي با رييس‌جمهور اين كشور گفت كه قبل از ملاقات متكي با رييس‌جمهورشان بيش از 1200 مقاله در نشريات اروپايي در خصوص اين ديدار چاپ شده است.گفتني است سياستمداران يوناني نفوذ خوبي در اتحاديه اروپا، ناتو، سازمان امنيت و همكاري اروپا و ساير نهادهاي بين‌المللي دارند.سابقه طولاني روابط سياسي و فرهنگي ايران و يونان با هيچ‌يك از كشورهاي اروپايي قابل مقايسه نيست.

ديدار منوچهر متكي با ميكاليس كريسو چوديس وزير توسعه اي و رقابت پذيري يونانتنها 10 كشور در جهان داراي سابقه تاريخي بيش از هزار سال هستند كه از اين 10 كشور تنها ايران، يونان، مصر، رم تاريخي چند هزار ساله دارند. در بين اين چهار تمدن كشور ايران و يونان از دوران باستان تاكنون داراي روابط گسترده‌اي بوده‌اند.به رغم اينكه يونان عضو اتحاديه اروپا است و از سياست‌هاي اين اتحاديه تبعيت مي‌كند ولي مسوولان اين كشور بارها بر حق هسته‌اي ايران تاكيد كرده‌اند و اين اتفاق بار ديگر در آستانه مذاكرات ژنو 3 تكرار شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 411]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن