تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796931472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... آخرین

از شرکت‌ها

صنایع فرکو؛ پیشرو در تولید باکیفیت شیشه و آینه
اهمیت خرید کالای باکیفیت بر کسی پوشیده نیست. همه ما زمان زیادی را صرف جستجو برای خرید بهترین محصول می‌کنیم. اما از طرفی در بازار گزینه‌های بسیار زیادی پیش رو قرار داد که لزوما از نظر کیفی مطلوب نیستند.‌
قبل از مهاجرت اولین گام جهت ترجمه مدارک چیست؟
قبل از مهاجرت و ارسال مدارک به کشور مقصد؛ گام نخست ترجمه متون و مدارک مورد نیاز است. همانطور که بارها شنیده‌ایم، زبان به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی بشر است. امروز نیازهای انسان‌ها در سرتاسر دنیا کاملا نسبت به قبل تغییر کرده و اکثر آنها نیاز به برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند.
مزایای شستشوی مکانیزه فرش چیست؟
شما می‌توانید در هر خانه ایرانی ردپایی از فرش، قالی و موکت را ببنید که بستری برای انجام کارهای روزانه را فراهم می‌کنند. فرش‌ها دائما در حال استفاده هستند و به همین دلیل، زودتر و بیشتر از سایر اجزای خانه کثیف می‌شوند.
بهترین مرکز تعمیر کاتالیزور در تهران کجاست؟
آیا تا به حال به حجم آلودگی‌های منتشر شده از سوخت خودروها در هوا توجه کرده‌اید؟ بدون شک بخش زیادی از آلودگی هوا را آلاینده‌های ناشی از سوخت فسیلی تشکیل می‌دهد. موضوعی که به یکی از دغدغه‌ها در سطح جهانی تبدیل شده و البته از سوی سازندگان خودرو برای حل این مشکل، راه ‌حل‌های مختلفی ارائه شده است.
بورس نمایندگی تجهیزات استخر در تهران کجاست؟
با شروع فصل تابستان، بسیاری از افراد ورزش‌های آبی مانند استخر را برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. البته استفاده از استخر، مستلزم رعایت اصول ایمنی و البته بهداشت است. به همین دلیل بسیاری از خریداران ملک، در هنگام خرید خانه ترجیح می‌دهند آپارتمان مورد نظر دارای استخر خصوصی باشد.
شمع خودروی خوب از کجا بخریم؟
شمع خودرو یکی از مهمترین قطعات خودرو است که سلامت موتور، بهینه‌سازی مصرف سوخت و در نهایت بهبود عملکرد خودرو به آن بستگی دارد؛ چرا که ایجاد جرقه قدرتمند برای احتراق در زمان استارت زدن خودرو بر عهده شمع است.
صندلی ماساژور خوب از کجا بخریم؟
وقتی پس از یک روز پر کار و خسته کننده به خانه برمی‌گردیم، هیچ چیز به اندازه یک دوش آب گرم و ماساژ حرفه‌ای، دلچسب نیست! بدون شک همه ما روزهای پرمشغله بسیاری را پشت سر می‎‌‌گذاریم و گاهی از رسیدگی به بدن و حتی رعایت اصول ارگونومی در انجام کارها غافل می‌شویم.
4 ارز دیجیتال جدید و محبوب به بازار بیت پین رسید!
آشنایی با ارزهای امیوتبل ایکس، تن کوین، اوشن پروتکل و ایدکس!
ارزهای دیجیتال امیوتبل ایکس، تن کوین، اوشن پروتکل و ایدکس در بازار رمزارزی بیت پین لیست شدند و کاربران ایرانی می‌توانند این 4 رمزارز را با تومان، خرید و فروش کنند. بیت پین یکی از بازارهای معاملاتی حرفه‌ای و برتر ایرانی است که امکان معامله بیش از 120 رمزارز محبوب بازار را فراهم کرده است.
نماینده مجلس خواستار ورود مسوولان بورس کالا به موضوع زعفران شد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران بورس کالا تاکید کرد: «از مدیران ارشد بورس کالای ایران تقاضا داریم به موضوع عرضه زعفران با نرخ پایین در بورس کالا موضع گیری کنند تا اجحافی در حق کشاورزان زعفران کار و تولیدکنندگان ایجاد نشود.»
5 بازار آنلاین ایرانی و خارجی برای خرید مستقیم از کشاورزان
اگر به دنبال خرید از بهترین مراکز توزیع وپخش محصولات غذایی طبیعی با بهترین قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتی یک بار هم که شده از بازارهای محلی آنلاین ایرانی و خارجی خرید کنید!این روزها قیمت نوسانی برخی کالاهاومواد غذایی باعث شگفتی هرروزمامی‌شود که البته دلالان هم دراین قیمت‌های باور نکردنی سهیم هستند.
معرفی بهترین مشاوران کسب و کار در تهران
کارشناسان صنعت مشاوره کسب و کار، که به عنوان مشاوره مدیریت نیز شناخته می شوند، سالانه بیش از 250 میلیارد دلار در سراسر دنیا، درآمد کسب می‌کنند و تخمین زده می‌شود که 700 هزار شرکت مشاوره در سراسر جهان در حال فعالیت هستند.
ویرایشگر قالب سایت ساز وبزی به ورژن 2 ارتقا پیدا کرد
استفاده از نرم افزارهای سایت ساز روز به روز در حال افزایش است و کاربران زیادی ترجیح میدهند به جای صرف هزینه‌های زیاد برنامه نویسی سایت، با استفاده از یک سیستم طراحی با رابط کاربری آسان، خودشان با صرف هزینه و زمان کمتر به طراحی و مدیریت سایت یا فروشگاه اینترنتی خود بپردازند
کاهش ۵۰ درصدی تولید زعفران در سال زراعی جاری
در ایران زعفران جزو یکی از بهترین محصولاتی است که می توان صادر کرد، از این رو صادرات زعفران می تواند کمک بزرگی به ایجاد اشتغال و ارز آوری برای کشور ما شود.
درخشش جنرال کابین در میان فعالان صنعت آسانسور
نگاهی به دستاوردهای یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی تهران، روزهای 14 تا 17 تیرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و با ارائه تازه ترین دستاوردهای شرکت‌های فعال در این صنعت با موفقیت به کار خود پایان داد.
نشان قدمت و ثبت برند در خاطرات جمعی یونسکو برای «گروه کیان»
طی مراسمی باشکوه اهدا شد:‌
حجه الاسلام و المسلمین رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان از حاج علی اکبر کیانپور به عنوان یکی از مفاخر شهرستان دامغان تجلیل کرد.
تاثیر سئو بر فروش و تازه‌ترین اطلاعاتی که در این باره باید بدانید
تاثیر سئو بر فروش
 کسی نیست که در اکوسیستم کسب و کار و مدیریت شرکت‌ها فعال باشد و با موضوع و مفاهیم اولیه سئو و تاثیری که سئو و دیجیتال مارکتینگ به طور کلی، بر جذب مشتری و بهینه‌سازی روند اطلاع رسانی و افزایش فروش دارد آگاه نباشد.
نکاتی برای خرید بهترین تجهیزات برق صنعتی و تعمیر اینورتر تهران برق
تعمیر اینورتر تهران برق
در اثر سال‌های طولانی که الکتریسیته به خانه و زندگی انسان‌ها دعوت شده‌ است و به لطف پیشرفت چشم‌گیر فناوری، برق مانندخون در رگ‌های زندگی شهری جاری است. همه ما روزی به بهترین تجهیزات برق نیاز پیدا می‌کنیم، از خرید کابل برق گرفته تا تعمیر اینورتر و ...
پیش‌بینی کاهش تولید زعفران ایران، باعث افزایش تقاضای مشتریان خارجی شده است
بیژن نوباوه_نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: «ما به عنوان نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی به دنبال شیوه‌ای هستیم که تمام منافع کشاورزان و تولیدکنندگان تامین شود و آنها با اشتیاق، تمایل به ادامه فعالیت در این حوزه داشته باشند.
بررسی 3 صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران
بهترین صرافی های ایران
اگر می‌خواهید ارز دیجیتال خریدوفروش کنید، افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال اولین قدم برای شروع است. هنگام انتخاب یک صرافی به عواملی مانند دارایی‌های پشتیبانی شده، کارمزدها، روش‌های پرداخت و امنیت توجه کنید. برای کمک به شما در یافتن صرافی مناسب، ۳ صرافی برتر ارز دیجیتال را در نظر گرفتیم.
خدمات دارالترجمه رسمی الف / با انواع خدمات ترجمه رسمی ما آشنا شوید
ترجمه رسمی متون و مدارک خود را به الف بسپارید
اغلب فرآیندهای رسمی و حقوقی که برای انجام اموری بین دو کشور مختلف یا به صورت بین‌المللی انجام می‌شوند، نیاز به ترجمه رسمی دارند. برای مثال صدور ویزا یکی از امور مهاجرتی است که مراحل مختلفی دارد و یکی از این مراحل بررسی مدارک متقاضیان است، این مدارک باید به صورت رسمی ترجمه شوند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن