تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797533651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... آخرین

از شرکت‌ها

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد
سیزده سال استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایا‌ی فروشگاه اینترنتی شیک فام صحبت خواهد شد.
دانشجویان نگران گرانی کتاب نباشند؛ نسخه الکترونیک را ازطریق بوکت کرایه کنند
مدیر استارتاپ بوکت در خصوص افزایش قیمت کتاب‌های چاپی خبر داد:
در پی افزایش بیش از صد درصدی قیمت در بازار کاغذ و به تبع آن افزایش قیمت کتاب‌ها، دانا خواجوی مدیر استارتاپ بوکت، خبر از ایجاد و گسترش این سامانه به منظور دسترسی آسان و افزایش کیفیت یادگیری در جامعه دانشگاهی داد.
برگزاری رویداد صبحانه کسب و کار شرکت ایونتایم در هتل آزادی
مجموعه ایونتایم، برگزارکننده رویداد خاص با هدف گردهمایی افراد حرفه‌ای و آشنایی بیشتر‌ با افراد موفق، روز پنج‌شنبه میزبان اولین دوره از سلسله ایونت‌های خود بود.در این رویداد 70 کسب‌وکار فعال در ایران حضور داشتند. در این گردهمایی به اهمیت برگزاری رویداد برای شبکه‌سازی و برندینگ کسب‌وکارها پرداخته شد.
فروشگاه مهرانی کم؛ دنیای دوربین‌ها در دستان شما
در فروشگاه مهرانی کم انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری وجود دارد و افرادی که یک دوربین دست دوم می‌خواهند کافی است به وب سایت mehranicam.com مراجعه کرده و اطلاعات لازم را جهت خرید خود دریافت کنند.
رونمایی از گوشی‌های Huawei mate 20 در خاورمیانه و آفریقا
هوآوی از گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei mate 20 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی کرد. این مراسم در کنار بلندترین برج خلیفه دبی با استقبالی کم‌نظیر از سوی کاربران برگزار شد. در این رونمایی تصاویری از گوشی‌های سری Huawei mate 20 به همراه قابلیت‌های اصلی آنها به صورت پروجکشن روی این برج نمایش داده شد.
هم‌زمان با پشتیبان‌گیری، گوشی خود را شارژ کنید
با هارد اکسترنال جدید هواوی برای گوشی‌های Huawei mate 20
شرکت هوآوی بر آن شده است تا پرچم داران جدید خود، سریHuawei Mate20 را به حافظه با ظرفیت بالا وهمچنین قابلیت افزایش ظرفیت حافظه داخلی با استفاده ازNM card به مشتریان خود ارائه کند.
راهکار جامع آموزش الکترونیکی برای موسسات آموزشی
سرویس ابری ویانا
سرویس ابری ویانا یک راه حل بومی ایرانی جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت الکترونیکی است.در این سرویس یک سامانه آموزش مجازی با ماژول های کاربردی و مطابق با استانداردهای روز آموزشی الکترونیکی ارائه خواهد می کند.تا موسسات آموزشی دوره های آموزشی الکترونیکی خود را در وب ارائه و از آن کسب درآمد کنند.
بازدید رئیس دفتر رئیس جمهور از موکب پگاه در شلمچه  
رئیس دفتر رئیس جمهور روز جمعه 4 آبان ماه، در ادامه سفر خود به خوزستان، از پایانه مرزی چذابه, شلمچه و مواکب خدمات‌رسان در این مناطق از جمله موکب پگاه بازدید کرد.
بسته‌های کمک آموزشی جهت آزمون‌های استخدامی
انتخاب اول سوال جویان موفق آزمون‌های استخدامی
یکى از وب‌سایت‌هایى که برای آزمون‌های استخدامی کشور منابع مطالعاتی خوبی برای داوطلبان فراهم می‌کند تاپ سوال است که با پشتیبانی حرفه‌ای خود توانسته رضایت اکثر مخاطبان را جلب کند.
سامانه آنلاین پاب کار، بستری برای کسب درآمد بیشتر
پاب کار، سامانه‌‌ای است حرفه‌ای در حوزه کسب و کار که با ارائه خدمات مناسب به درخواست کنندگان هر نوع خدمت مورد انتظار، فضایی را جهت اشتغالزایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه مشاغل خانگی و صنعتی ایجاد کرده است.
بازنگری و تغییرات مثبت در آیین نامه‌های صندوق مطابق با شرایط روز اقتصادی
رییس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز خبر داد:
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، رئیس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در حاشیه اولین همایش سلامت و بهداشت روان خانواده که با حضور اعضای این صندوق برگزار شد خبر از اصلاح و به روزرسانی آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های این صندوق داد.
ارتقای چشمگیر باتری‌هایHuawei Mate 20  نسبت به سری Mate10
امسال نیز هواوی در سری جدید Mate20 Huawei قدمی فراتر گذاشته و ظرفیت باتری مدل  Mate 20 Pro را 4200  میلی آمپر بر ساعت و ظرفیت باتری Mate 20 X را تا 5000 میلی آمپر بر ساعت ارتقا داده است.
سام ویزا ارائه‌دهنده خدمات مشاوره برای دریافت اقامت اروپا
موسسه حقوقی سام با داشتن سالها تجربه و وکلای متعدد، متخصص در زمینه مشاوره و دریافت اقامت اروپا است.
شارژ فوق سریع 40 واتی Huawei mate 20 pro
سرعت شارژ باورنکردنی با سیستم
چندی پیش شرکت هوآوی از جدیدترین پرچم‌داران خود یعنی سری Huawei mate 20 به طور رسمی رونمایی کرد. در این مراسم تکنولوژی‌هایی برای اولین بار در بازار گوشی های هوشمند در گوشی‌های سری Huawei mate 20 معرفی شد که از جمله آنها می‌توان به سیستم شارژ فوق سریع این گوشی‌ها اشاره کرد.
انتقال تجربیات فعالان دیجیتال مارکتینگ در ایران در رویداد رهبران رشد
واحد دیجیتال مارکتینگ دفتر پنتد دانشگاه صنعت شریف برگزار کرد:
رویداد رهبران رشد روز 26 مهر ماه 97 با حضور مدیران کسب‌ و کارهایی همچون اخبار رسمی ، الوپیک، اسنپ، مکنزی، اسنپ‌تریپ، چیلیوری، بیمیتو، یکتانت و اساتید به نام و باسابقه حوزه دیجیتال در سالن جابربن حیان دانشگاه شریف برگزار شد.
پرفروش‌ترین برند محصولات دارویی و آرایشی، صادرکننده نمونه سال97 شد
پرداختن به موضوع صادرات در وضعیت فعلی اقتصادی کشور، کار چندان آسانی نیست؛ به خصوص آن که قرار باشد درباره صادرکنندگان نمونه کشور هم صحبت کنیم! با این حال بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد که بدانیم چه شرکت‌هایی توانسته‌اند در این بحبوحه اقتصادی در ردیف صادرکنندگان برتر کشور قرار گیرند؛
شم اقتصادی در دوران رکود از زبان مدیرعامل بازار سرای ابریشم
دکتر محمدمهدی روحانی مدیرعامل سرای ابریشم، به عنوان مدرس و کارآفرین در صد‌وچهاردهمین سمینار «شم اقتصادی» که در تاریخ سوم و چهارم آبان 97 به همت مشاورین خبره ثروت آفرینان پارس برگزار خواهد شد، به عنوان یکی از سخنرانان در خصوص شرایط بحرانی اکنون و بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری سخنرانی خواهد کرد.
نقش روابط عمومی از سیاست تا کسب و کار
در گفتوگو با پادکست رشدینو مطرح شد
در قسمت جدیدی از پادکست‌های شنوتو، امیرحسین ثقه‌الاسلامی، مجری برنامه‌های پادکست رشدینو با مجید کثیری، موسس و مدیرعامل اخبار رسمی به گفتگو پرداخته است. محوریت و موضوع اصلی این گفتگو روابط عمومی است.
اینفلوئنسرها پشت فرمان اینستاگرام کاله
نگاهی به حرکت جسورانه کاله در رسانه‌های اجتماعی
برند کاله، یکی از برندهای فعال صنایع لبنی ایران در اقدامی جدید، مدیریت صفحه اینستاگرام خود را در اختیار اینفلوئنسرها قرار داد، تا برای اولین بار در ایران از برون‌سپاری شبکه‌های اجتماعی (Takeover) برای تعامل بین برند کاله با مخاطبانش استفاده کرده باشد.
رونمایی هواوی از WATCH GT و Band Pro 3؛ دو هفته باتری
هوآوی از دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی جدید با قابلیت‌های مدرن در بخش رهگیری فعالیت‌های بدنی و ارائه نکات مرتبط با سلامت کاربر رونمایی کرد.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن