تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796977190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... آخرین

از شرکت‌ها

نکات ویژه استخدام پرستار سالمند و کودک و بیمار در منزل
افرادی که سالمند و مسن هستند، بیماران و کودکان از نظر روحی، جسمی و روانی به مراقبت و توجه مخصوص نیاز دارند و برای مراقبت کردن از این افراد باید صبر و حوصله داشته باشید و همچنین وقت بیشتری را صرف کنید.
انتخاب بهترین نهاد مالی، در یک پلتفرم آنلاین تخصصی فراهم شد
گزارشی از عملکرد نظارت‌دات‌کام در سازوکار نهادهای مالی کشور
سرمایه گذاران خرد و کلان، شهروندان و خانواده‌هایی که در زمینه سرمایه گذاری، بورس، ارز دیجیتال، حضور در صندوق‌های سرمایه گذاری و فعالیت‌هایی مثل آن فعال هستند، می‌توانند خدماتی را از سایت «نظارت» دریافت کنند که از جمله می‌توان به مقایسه نهادهای مالی و بهترین انتخاب از میان گزینه های متعدد اشاره کرد.
تاثیرات پنهان کرونا بر سلامت روان و روش های درمانی
در دو سال اخیر دانشمندان تمام تمرکز خود را بر روی شناخت ویروس کرونا و راه‌های درمان و پیشگیری این بیماری گذاشته اند. در صورتی که با توجه به تحقیقات انجام شده کرونا تاثیرات مخرب و طولانی مدت بر سلامت روان بیماران دارد.
بهترین گیربکس اتوماتیک در ایران
بازار شلوغ داخلی، انواع خودروهایی که در این بازار با مشخصات مختلف وجود دارند، کار را برای انتخاب سخت و پیچیده می‌کنند. یکی از بخش‌های اصلی هر خودرویی که روی خرید آن نیز تاثیر مستقیمی دارد، گیربکس آن است.
تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب
این روزها یکی از فاکتورهای اصلی رقابت برند‌ها و شرکت‌های معتبر در صنایع مختلف، علاوه بر زیبایی، شامل استاندارد‌های بین المللی، کیفیت، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و مشتری مداری است. 
امضاءبزرگترین قراردادتجاری زعفران جهان باارزش ۳۰۰میلیون دلاربین ایران وقطر
در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید. 
قبل از خرید ترازوی فروشگاهی حتما این راهنما را بخوانید
این مقاله یک راهنمای کامل خرید ترازوی فروشگاهی است که در آن انواع ترازوها و انواع برندهای موجود در بازار مورد بررسی قرار میگیرند. امکانات مختلف ترازوهای فروشگاهی در این مقاله شرح داده می شود تا خریداران انتخاب بهینه ای برای خرید ترازو داشته باشند.
دانلود جدیدترین و بهترین بازی ها از پارسی گیم به صورت رایگان
جدیدترین بازی ها با ترافیک نیم بها و رایگان
سایت پارسی گیم که به تازگی تولد 10 سالگی خودش را جشن گرفته، به عنوان یکی از مراجع اصلی دانلود بازی در ایران در طول این 10 سال، طیف گسترده‌ای از جدیدترین و بهترین بازی های کامپیوتر، بازی های کنسول‌ها مانند پلی استیشن و همچنین بازی های اندروید را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.
هر زبانی، هر زمانی، هر کجا، هر جور که راحتید!
با پلتفرم آموزش آنلاین، زبان دوم را آسان فرا بگیرید
مانند هر پدیده دیگری در زندگی بشر، آموزش و یادگیری نیز در سال های اخیر دچار تحولات چشمگیری شده است. ورود عناصر موثر دیجیتال و ارتقای تکنیک ‌ها و ترفند های آموزش، باعث شده است، آموزش به طور کلی و آموزش زبان های غیر مادری، به طور اخص، وارد فاز تازه ای شود. 
چرا لامپ ال ای دی از لامپ رشته‌ای و کم مصرف بهتر است؟
با معرفی لامپهای کم مصرف به بازار، آنها توجه زیادی را به خود جلب کردند و سپس ال ای دی ها به سرعت محبوب شدند. اما واقعا, کدام لامپ می‌تواند کمتر مضر برای سلامت انسان و همان زمان از نظر مصرف انرژی موثر باشد؟
چگونه با نانو پوشش سنگ و آجرنمای ساختمان را ضد آب کنیم؟
راه حلی برای رفع مشکل کثیفی، شوره زدن و خرابی نمای ساختمان
استفاده از پوشش های محافظ می‌تواند به حافظت از نمای ساختمان کمک کند. نانو پوشش ضد آب از جمله جدیدترین پوشش‌هایی است که در این زمینه کاربرد دارد. با استفاده از این پوشش می توان از نمای ساختمان به شکلی کارآمد و مقرون به صرفه محافظت کرد.
خرید نسل های مختلف سرور اچ پی در زیرساخت های دیتاستر شما چه تاثیری دارد
خرید سرور hp
در مورد قطعات سرور اچ پی مطالب متقاوتی می توان نوشت اما مدنظر داشته باشید که این قطعات شامل هارد سرور اچ پی، رم سرور اچ پی، مادربرد سرور اچ پی، پاور سرور اچ پی، کش و باطری سرور اچ پی،ریل کیت سرور اچ پی، گدی سرور اچ پی و بسیار از قطعات دیگر است که نمیتوان همه اینها را یکجا و در یک مقاله توضیح داد.
همکاری تخفیفان و دیجی کالا جت؛ تا 50% بازگشت وجه خرید سوپرمارکتی
تا 31 شهریور 1401 با خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جت از طریق تخفیفان، تا 50% از مبلغ پرداختی خود را پس خواهید گرفت.
معرفی 3 فروشگاه برتر حوزه آی تی
در سال‌های اخیر که تکنولوژی به قسمتی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است، محصولات آی تی نقش مهمی ایفا می‌کنند. چنانچه در شرکتی مشغول به کار هستید برای انجام وظایف روزانه خود به تجهیزات IT نیاز دارید.
بهترین آژانس مسافرتی تهران کدام است؟
پیدا کردن آژانس مسافرتی خوب، باعث کسب تجربه بهتری از سفر می‌‌شود. در این مقاله قصد داریم بهترین آژانس مسافرتی تهران را معرفی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم. استفاده از واژه بهترین، معیار قانونی و تعریف شده ای برای سنجش آژانس های مسافرتی نیست.
بهترین مرکز خرید برد کرکره برقی در تهران کجاست؟
کرکره برقی که این روزها جایگزین درب های بزرگ پارکینگ و کرکره‌های سنتی مغازه ها شده است، از قطعات و اجزای گوناگون کوچک و بزرگی تشکیل شده است. برد کرکره برقی یکی از همین قطعات کوچک با کاربردی مهم و اساسی است که به کمک آن باز و بسته شدن کرکره برقی به کمک چرخ دنده‌ها و تیغه‌ها، صورت می‌گردد.
بهترین مرکز تعمیر کرکره برقی در تهران کجاست؟
یکی از اولین و شناخته شده ترین راه‌‍ها برای اینکه یک ساختمان مدرن داشته باشید، این روزها استفاده از کرکره برقی و درب های اتوماتیک شناخته می‌شود. خرابی کرکره برقی و درب‌های برقی میتواند به مشکلاتی مانند باز و بسته نشدن درب منجر شود، و در این لحظه تعمیر کرکره برقی میتواند اهمیت زیادی پیدا کند.
بهترین مرکز خرید قسطی لپ تاپ اپل در تهران کجاست؟
حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که به دلیل فرسودگی قطعات و قدیمی بودن سخت افزار، لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی شما توانایی نصب و اجرای برخی از برنامه ها را نداشته باشد. در چنین حالتی ممکن است اولین راه حلی که به ذهنتان برسد، خرید لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی باشد.
سرویک راه حل امور منزل
تمیز نگه داشتن منزل نیاز به زمان و انرژی دارد؛ دو عنصری که امروزه با شرایط کنونی بسیار نایاب شده و همه به دنبال آن هستیم و حال اگر آن را بیابیم، می‌خواهیم آن را صرف کارهایی را انجام دهیم که عقب افتاده‌اند یا از اولویت بیشتری برخوردارند.
10 چاپخانه برتر در قرن 21 [+کد تخفیف]
چاپخانه‌های ایرانی که در سال 1401 فعالیت خود را از دیگر مرکز چاپ ها بهتر انجام داده‌اند بررسی کرده‌ایم و نقاط قوت و ضعف آنها را عنوان کرده ایم تا بهترین مرکز چاپ ها را معرفی کنیم.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن