تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797645305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... آخرین

از شرکت‌ها

داربستان به دنبال ایجاد تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش برای صنعت داربست
گفتگوی خبری با بنیانگذار سایت داربستان
مجموعه داربستان به عنوان مرجع اصلی داربست و فعالیت‌های زیرمجموعه در ایران است، در ادامه در گفتگویی کوتاه داستان داربستان از زبان بنیانگذار آن حمیدرضا پاکپور بیان شده است.
زیباترین و لوکس‌ترین ویلاهای دنیا
پوشش سقف شینگل برای ویلا
امروزه نمای ساختمان‌ها و ویلاها به یکی از دغدغه‌های افراد و کاربران تبدیل شده است، چرا که برای داشتن یک ویلای لوکس و زیبا فقط دکوراسیون داخلی معیار نیست بلکه نمای ویلا، حیاط و یا محوطه باغ ساختمان و تناسب رنگ‌های پوشش‌ها و مواد به کاربرده شده در قسمت‌های مختلف ساختمان نقش مهمی را ایفا می‌کند.
جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار
برگزاری کارگاه «روابط عمومی دیجیتال» ویژه مدیران و صاحبان کسب و کار در اصفهان
اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
اونم هست، بدون تاریخ انقضا 
مدیر کمپین «اونم هست» با اعلام این موضوع که زمان مشخصی برای پایان دادن به فعالیت کمپین تعیین نشده است گفت: اهداف این کمپین براساس ضرورت‌هایی اجتماعی تبیین شده است، به نحوی که مسیرهای رسیدن به آن‌ها قابلیت آن را دارد تا این کمپین برای رسیدن به اهدافش امتداد یابد و حساسیت‌های لازم پایدار بماند.  
فالووریاب برنده یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد
فالووریاب برنده مردمی جشنواره وب و موبایل در بخش تبلیغات و بازاریابی آنلاین شد
وب سایت فالووریاب تندیس مردمی بخش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را به عنوان برترین وب سایت تبلیغاتی ایران در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به دست آورد.
معرفی نسلی نو از ساختمان‌های مسکونی در تهران
فروش تعداد محدودی واحد در مدرن‌ترین برج غرب تهران توسط کارگزاری املاک اینپلاک
با ورود استارتاپ‌های جوان اکثر حوزه‌های کسب‌وکار دستخوش تغییرات شگرف گشته‌اند و بازاریابان با شناخت نیازهای پنهان مشتریان قواعد کسب‌و کار را زیر و رو کرده‌اند.خوشبختانه در ایران نیز این انقلاب سرانجام به صنعت ساختمان‌های مسکونی راه یافته و استارتاپ‌های جوان با نگرشی نو به این عرصه گام نهاده‌اند.
سریع‌ترین شارژر بی سیم بازار توسط هوآوی عرضه شد
هوآوی یک شارژر بی‌سیم ۱۵ وات را به بازار معرفی کرده که با ارائه شارژ سریع ۱۵ واتی، فاصله بین شارژرهای بی‌سیم معمولی و شارژرهای کابلی پرسرعت را پر کند.
مشاورین مالی قدرتمند؛ ضرورت کسب و کار موفق
مهم‌ترین و  اثرگذارترین واحد در هر کسب و کار و یا شرکت تجاری، بخش مالی و حسابداری آن است.
ایسام، برای پنجمین سال متوالی برنده جشنواره وب و موبایل شد
در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که 25 بهمن ماه سال جاری برگزار شد، سایت ایسام به عنوان برترین سایت فروش اینترنتی از نگاه داوران جایزه گرفت. این جشنواره به همت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و با حمایت سازمان‏‌ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.
اپلیکیشن برانکارد هم رونمایی شد
برانکارد، خرید اینترنتی لوازم و تجهیزات پزشکی از طریق سایت، اپلیکیشن وتماس تلفنی
بالاخره از اپلیکیشن برانکارد هم رونمایی شد. برانکارد جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم و تجهیزات پزشکی در ایران هست که بیشتر از 850 کالا در دسته‌های مادر و کودک، پزشکی - ورزشی، نگهداری بیمار در منزل، پزشکی - مصرفی و ... دارد.
برای تنظیم قرارداد بی نقص چگونه باید اقدام کرد؟
با ظهور استارتاپ‌های حوزه حقوق، دسترسی اشخاص به مشاوران حقوقی آسان‌تر شده است
با ظهور استارتاپ‌های حوزه حقوق، دسترسی اشخاص به مشاران حقوقی و وکلای متخصص آسان‌تر شده و اشخاص می‌توانند به صورت آنلاین و با توجه به رزومه مشاوران، با صرف کمترین زمان و هزینه، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنند.
هزارپایی متفاوت از سینما را در نمایش خانگی ببینید!
نحوه و زمان توزیع پرفروش‌ترین فیلم کمدی در شبکه خانگی
فیلم سینمایی «هزارپا» پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمایی ایران، طی نسخه‌ای کامل و متفاوت که شامل قسمت‌های دیده نشده و پشت صحنه این فیلم است، در قالب 2 دیسک DVD برای نمایش خانگی منتشر می‌شود.
شرایط جدید تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات برای رشد فناوری در کشور
کارگروه وجوه اداره شده وزارت ارتباطات به منظور توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در حوزه ICT و با هدف حمایت بیشتر از تولید محصولات داخلی و رونق کسب‌وکار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرایط جدید اعطای تسهیلات را در بهمن ماه سال جاری تصویب و ابلاغ کرده است.
دلسی برترین برند کیف و چمدان
خرید چمدان، کیف لپ تاپ و کوله از فروشگاه اینترنتی ایران دلسی
یکی از معروف‌ترین برندهای تولید چمدان، برند دلسی است. این برند فرانسوی با تولید محصولات درجه یک، پیشتاز در ارائه خدمات عالی و ارائه محصول با کیفیت به مشتریان است. علاقه‌مندان برای خرید چمدان، کیف لپ تاپ، کوله‌پشتی و محصولات دیگر همراه با ارسال رایگان می‌توانند به سایت ایران دلسی مراجعه کنند.
افتتاح بزرگترین واحد تولید افزودنی‌های پتروشیمی توسط یک شرکت دانش بنیان
خودکفائی کشور از واردات استئارات‌های فلزی
واحد دوم شرکت دانش بنیان فن آوران شیمی، در زمینه تولید افزودنی‌های پلیمر و پتروشیمی در شهرک شکوهیه شمس آباد با ظرفیت اولیه 10 هزار تن در سال افتتاح خواهد شد.
سرای ابریشم در راهی نو
بعد از مراسم باشکوه اعلام ری‌برندینگ «سرای ابریشم» که با حضور بزرگان صنعت فرش کشور  و فعالان برتر تبلیغات و برندینگ برگزار شد، این مجموعه در حال استانداردسازی و هماهنگ‌سازی تمام سطوح خود برای اجرای سیاست‌ها و مدل جدید تجارت خود است.
قشم، شگفت‌انگیزترین جزیره ایران
قشم با توجه به تنوع مناظر و جغرافیای جزیره، این روزها بیش از گذشته نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. برای یافتن پرواز قشم و رزرو هتل در قشم توریست بازار گزینه‌های مناسبی را با توجه به نیازهای مسافران ارائه می‌دهد تا مسافران با هزینه‌ای قابل قبول سفر به جزیره‌ را تجربه کنند.
همه چیز در مورد درمان ارتودنسی با روش دیمون
روش ارتودنسی دیمون در واقع ترکیبی از مهندسی پزشکی و علم ارتودنسی است. ویژگی خاص این روش، نحوه اتصال سیم به براکت است، به نحوی که در این سیستم به جای اتصال به وسیله اورینگ از درپوش‌هایی که بر روی خود براکت طراحی شده استفاده می‌شود و سیم ارتودنسی آزادی عمل بیشتری از نظر حرکت در داخل براکت دارد.
دوره آموزش اندروید برگزار می‌شود
به همت آکادمی برنامه نویسان و دراسفند ماه 1397
دوره آموزشی اندروید با حضور شرکت‌کنندگان در تاریخ اسفند ماه 1397 با هدف ارتقای سطح دانش علاقه‌مندان به برنامه نویسی و راه‌اندازی استارتاپ برگزار می‌شود.
ثبت نام دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل (هاکاهلث 2019) آغاز شد
جزیره زیبای کیش، میزبان دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل در حوزه سلامت
دومین ماراتن برنامه‌نویسی و بهداشت و درمان کشور با حضور 25 تیم به میزبانی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان منطقه آزاد کیش، طی سه روز از تاریخ 7اردیبهشت سال 98 برگزار خواهد شد.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن