تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796790839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... آخرین

از شرکت‌ها

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، تلفیق مشتری‌مداری و تخصص‌گرایی
تعمیر موتور، تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده منوال، جلوبندی، برق تخصصی و...
تعمیر، نگهداری، به روز نگه داشتن و سرویس‌های دوره ای اتومبیل، یکی از مهم ‌ترین مسائلی است که افراد، خانواده‌ها و مالکان ماشین‌های شخصی، کاری و اداری با آن درگیر هستند. به همین علت مالک یک اتومبیل رنو حتما به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران خواهد بود.
معرفی شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک - با سابقه‌ترین شرکت گرافیکی
معرفی شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک
شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های طراحی گرافیک است که خدمات متنوعی از قبیل طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ و... ارائه می‌دهد. شرکت سلام گرافیک فعالیت رسمی خود را از سال 1395 آغاز کرده است و در حال حاضر بهترین شرکت گرافیک است.
10 روش خانگی برای بازکردن لوله و سینک ظرفشویی در منزل
آموزش باز کردن سینک ظرفشویی و گرفتگی لوله فاضلاب
در مواقعی که لوله های آب و یا فاضلاب دچار گرفتگی میشود و یا زمانی که لوله سینک ظرفشویی میگیرد، چطور میتوانیم آن را برطرف کنیم؟ در این مقاله روش هایی که در خانه می توانید گرفتگی سینک و لوله های فاضلاب یا حمام را برطرف کنید جمع آوری شده است تا بتوانید در کمترین زمان مشکل گرفتگی لوله را حل کنید.
طولانی کردن عمر منبع آب با بهترین روش نگهداری مخزن آب
مخزن آب، در دنیای امروز با توجه به قطعی مداوم و فشار کم آب در شهرهای بزرگ، از کاربردی ترین وسایل جدا نشدنی زندگی ما انسان ها است. اگرچه استفاده از مخزن آب کار چندان دشواری نیست اما بدیهی است رعایت نکات لازم در نصب و نگهداری این مخزن های پلاستیکی، به میزان طول عمر آن ها می افزاید.
نخستین پروژه شرکت توسعه زیرساخت‌های نوآوری نشان افتتاح می‌شود
در اردیبهشت ۱۴۰۲، و با حضور دست اندرکاران و فعالان زیست‌بوم فناوری کشور
به زودی با افتتاح یک مجموعه مدرن و اختصاصی برای فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، برنامه کلان کشوری توسعه شبکه فناوری و نوآوری، وارد مرحله تازه‌ای از رشد، بالندگی و پویایی خواهد شد.
بهترین تأمین‌کننده روغن و گریس صنعتی در ایران
شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا وظیفه تامین و عرضه روغن و گریس را به عهده دارند و هرکدام از آن‌ها ممکن است خدمات متفاوتی را ارائه دهد. مهم‌ترین ویژگی یک شرکت تأمین‌کننده معتبر، عرضه و فروش محصولات باکیفیت است و اینکه بتواند اصالت کالایی را که ارائه می‌دهد، تضمین کند.
برترین وکیل: بهترین مجله وکالت و مسائل حقوقی در ایران
یکی از واقعیت های انکار ناپذیر جامعه امروزی، حجم بالای پرونده ها و همینطور تعداد بالای اشخاصی است که در دادگاه ها و مراجع قضایی مختلف گرفتار دعاوی کیفری و حقوقی و اداری هستند
5 نکته مهم خرید آنلاین محصولات مراقبت از پوست
امروزه اینترنت دنیای ما را کاملاً متحول کرده است. ما از طریق اینترنت به دنیایی از اطلاعات و سرگرمی دسترسی داریم و این موضوع روش زندگی انسان رو به کلی تغییر داده است.
انتخاب
مراقب انتخابات"مهندسی شده باشیم/ انتخابات اتحادیه صادرکنندگان زعفران در پیش است
زمامداران صنعت زعفران را افرادی در دست دارند که ۸۰ درصد سود زعفران را برای خودشان می خواهند و حاصل دسترنج کشاورزان و تولید کنندگان را به یغما می برند و بازار زعفران ایران را به بهشت دلالان و برزخ زارعان تبدیل کرده اند.
چطور نزدیک‌ترین نمایندگی سامسونگ را پیدا کنیم؟
خراب شدن تلویزیون، نصب و راه‌اندازی، آموزش کار با وسایل برقی و... از جمله عواملی هستند که نیاز ما را به نمایندگی بیشتر می‌کنند. امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی کار با یک ابزار کار ساده‌ای نیست و افراد پس از راه‌اندازی یک وسیله باید با نحوه کار آن به خوبی آشنا باشند.
آیا نوجوانان وجوانان باآموزش مهارت برقکاری ساختمان میتوانند،کسب درآمد کنند؟
امروزه پیدا کردن کار به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. زن و مرد، پیر و جوان همگی به دنبال شغلی با بازار کار خوب هستند. در این میان والدین و حتی خود فرزندان، ترجیح میدهند از همان دوران نوجوانی حرفه و مهارتی را آموزش ببینند.
زعفران خود را ارزان نفروشید، تلاش‌ها نتیجه داد!
تاکید مجلس بر لغو عضویت نماینده شورای ملی زعفران در کارگروه استانی خرید زعفران
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر لغو عضویت نماینده شورای ملی زعفران در کارگروه استانی خرید زعفران تاکید کردند.
دفتر کلاسوری، یاور همیشه مومن در روزهای سخت!
دفتر کلاسوری یکی از لوازم ضروری برای نظم دادن به یادداشت های کلاس درس است؛ چرا که با داشتن یک دفتر کلاسور منظم می توانند فاکتوری مهم در موفقیت دانشجویان باشد. با نوشتن دروس در دفتر کلاسوری مطالعه پربازده و دقیق تر صورت می گیرد؛ زیرا یادداشت برداری موثر بخش مهمی از فرآیند یادگیری است.
حکم حکومتی، تنها راه درمان «درد» زعفران ایران
آقای رییس جمهور، نگذارید مافیا، زعفران ایران را نیست و نابود کند
در نامه ای که به امضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرهای زعفران خیز ایران رسیده است، از رییس جمهور می خواهند ضمن پایان دادن به جولان مافیای زعفران ایران و رسوخ آن در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی؛ به دولت دستور دهد طبق توافق اولیه نسبت به خرید تضمینی زعفران کشاورزان اقدام نماید.
 وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران
مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران
مجله وکیلچی بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران میپردازد. اگر شما هم وکیلی مجرب در زمینه خانواده، مسائل حقوقی، کیفری و جزایی و یا سایر زمینه ها هستید ،با ما در ارتباط باشید تا از طریق سایت وکیلچی معرفی شوید.
نقشه گنج درآمد میلیونی فقط با خرید نهال از نهالستان معتبر
یکی از مهمترین شغل اجداد و نیاکان ما کشاورزی و باغداری است. در دهه هفتاد و هشتاد یک تغییر رویه خیلی بزرگ درباره شغل و درآمد ها اتفاق افتاد. آن هم فاصله گرفتن مردم با باغداری و مهاجرت به شهرها بود.
طلوع طب پیشگام در ارائه خدمات پرستاری در منزل
این روزها که هر فرد مشغله های شخصی خود را دارد، یکی از دغدغه‌های اصلی برای خانواده‌ی افراد بیمار، افراد مسن و کودکان، مراقبت و پرستاری از آنهاست که میتواند در صورت ناآگاهی با چالش‌های زیادی همراه باشد.
مهرشاپ بهترین فروشگاه لوازم آرایش و بهداشتی اورجینال
داشتن پوست و مویی شاداب و جوان از آرزوهای خانم هاست که این روزها با استفاده از محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت، به راحتی ممکن می‌شود.
معرفی مای اکس، صرافی آنلاین انواع ارزهای دیجیتال
مای اکس، امن ترین صرافی آنلاین انواع ارزهای دیجیتال
امکانات و خدمات منحصر به فرد مای اکس، صرافی آنلاین انواع ارزهای دیجیتال، شامل ارائه سامانه کپی تریدینگ، امکان ایجاد زیرصرافی با برند خود و دسترسی به داده های آنچین برای انجام معاملات رمزارز در بازار کریپتوکارنسی می باشد و از الگوریتم هایی با امنیت بالا برای طراحی ربات اتوترید استفاده کرده است.
دستگاه تزریق پلاستیک چیست و چه کاربردی دارد؟
تزریق پلاستیک یکی از متداول‌ترین فرایندهای تولید است که پلاستیک نقش اصلی در آن دارد. از دستگاه تزریق پلاستیک در فرایند قالب‌گیری تزریقی استفاده می‌شود که برای تولیدات قطعات پلاستیکی در تعداد بالا و به طور مستمر کاربرد دارد.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن