تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796790839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... آخرین

از شرکت‌ها

گوشی‌های سری Nova 9 هواوی  با چیپست قدرتمند در راه است
انتظار می‌رود ماه میلادی جاری هواوی از جدیدترین نسل از گوشی‌های محبوب و پرفروش Nova با تغییرات و بهبودهای جدید رونمایی کند. طبق گزارش‌های غیر رسمی ممکن است در روز 23 سپتامبر شاهد معرفی رسمی نوا 9 با یک چیپست اسنپدراگون و آغاز فروش آن از 29 سپتامبر باشیم.
رازهایی که برای داشتن خانه زیبا باید بدانید
در این مقاله نکاتی که باید برای داشتن یک خانه زیبا بدانید مانند وجود نظم و هارمونی در چیدمان منزل،توجه به رنگ بندی در دکوراسیون،انتخاب لوازم تزئینی ،انتخاب پرده و سایر نکات لازم به شما ارایه شده است.
چاپگر هوشمند هواوی با قابلیت‌های نوین HarmonyOS در راه است
هوآوی از سال‌ها قبل بر روی توسعه و تولید محصولات هوشمند سرمایه‌گذاری کرده است و امروز شاهد طیف وسیعی از محصولات هوشمند هوآوی با فناوری‌های نوآورانه هستیم. به تازگی مشخص شده هوآوی در پی عرضه پرینتر هوشمند مجهز به سیستم عامل HarmonyOS است که می‌تواند تحول تازه‌ای در بازار لوازم هوشمند رقم بزند
لپ‌تاپ هواوی میت بوک D15 2021 در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفت
در ادامه روند هواوی در عرضه لپ‌تاپ‌‎های سری MateBook D در سال‌های گذشته، برای سال 2021 نیز بروزرسانی بسیار مناسبی برای این لپ‌تاپ‌‎ها اتفاق افتاده که ارزش خرید بالای آنها را بیش از پیش، به رخ می‌‎کشد.در ادامه بارزترین نکاتی که می ‎توان با استناد به آنها MateBook D15 2021 انتخاب معرفی کرده ایم
 آمار هیجان ‎انگیز سیستم عامل هارمونی هواوی
نصب روی بیش از 70 میلیون دستگاه و 100 مدل مختلف
روز چهارشنبه 12 خرداد ماه را باید روز شروع پروسه پایان دوقطبی سیستم‎ عامل‎ های دنیای موبایل دانست. در این روز شرکت هواوی سیستم‎ عامل Harmony را به صورت رسمی معرفی کرده و به سرعت روند بروزرسانی و عرضه آن برای گوشی ‎ها و دستگاه ‎های دیگر هواوی و آنر را آغاز نمود.
ثبت اختراع جذاب و انقلابی هواوی برای ماژول دوربین با دیافراگم متغیر
گوشی‌های پرچمدار سری P و Mate هواوی همواره با داشتن دوربین‌های به‌روز و تکنولوژی پیشرفته معروف بوده‎اند. ظاهراً شرکت هواوی قصد دارد علاوه بر ارتقای سطح کیفی و بهینه‌سازی دوربین گوشی‌ها، فناوری‌های خلاقانه‌ای را نیز به کار ببندد؛ ایده‌ای همچون ورود به فناوری دیافراگم متغیر در ماژول دوربین موبایل.
رابط کاربری EMUI 12 هواوی با امکانات جذاب و کاربردی معرفی شد
EMUI هواوی همواره یکی از بهترین‌ها و کامل‌ترین رابط‌های کاربری گوشی‌های هوشمند بوده است. محبوبیت این رابط کاربری سبب شده تا هواوی علی‌رغم تمرکز ویژه روی سیستم‌عامل یکپارچه هارمونی، نسخه جدید آن را با توجه ویژه به تجربیات گذشته و نگاهی جذاب به آینده طراحی و با نام EMUI 12 معرفی کند.
بررسی گوشی هواوی نوا 8 آی؛ تلفیق هنرمندانه زیبایی و قدرت
گوشی‌های سری نوا شرکت هواوی یکی از جذاب‎‌ترین محصولات بازار هستند که با ایجاد تعادل در کیفیت، قدرت و مشخصات، قیمتی مناسبی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌‎شود. nova 8i به‌عنوان جدیدترین عضو این سری، اسمارت‌فونی زیبا و کارآمد است که در ادامه به معرفی و بررسی آن می‎‌پردازیم.
پردازنده اینتل نسل 11 آماده نصب ویندوز 11
هواوی لپ‌تاپ‌های تجاری سری MateBook B را معرفی کرد
شرکت هواوی به تازگی ترکیب جدیدی از لپ تاپ‌های خود را تحت سری MateBook B معرفی کرده که برای کاربردهای تجاری و طیف‌های مختلفی از نیازهای معمولی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند.
تور استانبول آژانس مسافرتی کوله بار
برای این که بتوانید یک سفر بی نقص را تجربه کنید، بهتر است با یک تور مسافرتی راهی مقصد شوید. در این صورت است که می‌توانید یک سفر خوش و بدون دردسر را تجربه کنید. چرا که تورهای مسافرتی تمام خدمات مورد نیاز شما را تأمین می‌کنند و کارهای وقت گیر سفر را به جای شما انجام می‌دهند.
هواوی موفق به دریافت مجوز از آمریکا برای خرید تراشه خودروهای هوشمند شد
هوآوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، یک مشتری بزرگ و استراتژیک برای بسیاری از کمپانی‌های آمریکایی محسوب می شود
برنامه ویژه هواوی برای بازگشت قدرتمند به حوزه گوشی‌های هوشمند
شرکت هواوی از دو سال پیش و در پی محدودیت ‎های اعمالی، دامنه حضور خود را در بازار گوشی ‎های هوشمند کاهش داده ولی مدیر عامل این شرکت به تازگی در مصاحبه ‎ای اعلام کرده که این کاهش فعالیت موقتی است و این شرکت قصد دارد مجدداً به شرایط قبلی خود بازگشته و می ‎خواهد وضعیتی بهتر از آن را نیز ایجاد کند.
هواوی سیستم عامل هارمونی 2.1 را ماه آینده به صورت رسمی معرفی می‌کند
کمتر از سه ماه از عرضه نسخه 2.0 سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی می‎گذرد و در این مدت میلیون‌ها دستگاه هواوی با موفقیت به این نسخه بروز شده‎اند. هواوی برنامه توسعه این سیستم‎عامل را با جدیت دنبال کرده و قصد دارد نسخه 2.1 آن را ماه آینده برای اولین محصولات خود عرضه کند.
صرافی کوینکس جایگزین مناسب بایننس برای ایرانیان
معرفی یک مقاله آموزشی و کاربردی در حوزه ارزهای دیجیتال و تریدینگ
برای کسانی که علاقه‌مند به حضور در بازار ارزهای دیجیتال یا رمزارزها هستند، به دست آوردن اطلاعات آموزشی دست اول اهمیت بسیاری دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی یک مقاله تحقیقی و علمی که نکات آموزشی بسیار زیادی را درخصوص جایگزین صرافی بایننس برای ایرانیان، بپردازیم.
چهار دلیل برای اینکه گوشی‌ هواوی خود را به سیستم عامل هارمونی بروز کنیم
هواوی در رویداد اخیر خود، دومین نسخه ‌پایدار سیستم عامل هارمونی را معرفی نموده و اعلام کرد که بروزرسانی مربوط به آن را برای صدها مدل از گوشی‌های هوشمند خود ارائه خواهد کرد.
انواع عطر، فرق بین پرفیوم و ادوتویلت و عطر لیلیوم
آگاهی داشتن از انواع عطرها و گروه های بویایی به شما کمک خواهد کرد که عطر دلخواهتان را سریع تر و دقیق تر پیدا کنید. برای مثال وقتی فروشنده عطر محصولات جدید را به شما معرفی می کند، از نوع دسته بندی آن می توانید متوجه شوید آیا این عطر مورد علاقه شما خواهد بود یا نه و یا با شخصیت شما متناسب است یا نه؟
سیستم پشتیبانی آنلاین هابر معرفی شد
در این مقاله در رابطه به مقایسه سیستم پشتیبانی آنلاین با دیگر سیستم‌ها همچون تلفن پرداخته می‌شود و راهکار مناسب جایگزین به شما پیشنهاد می‌شود.
نکات طلایی برای تازه کار ها در سرمایه گذاری
در این مطلب درباره اصولی که باید برای داشتن سرمایه گذاری درست و کم ریسک در نطر بگیرید صحبت شده است. مانند: از دست ندادن فزصت های سرمایه گذاری، داشتن برنامه ریزی برای سرمایه گذاری، داشتن تنوع در سرمایه گذاری، استفاده از تجربه حرفه ای ها، و...
گوشی هواوی Nova 8 ؛ انتخابی بروز برای جوانان در سال 2021
گوشی‌های سری Nova هواوی با داشتن طراحی بروز و جوان‌پسند در کنار ویژگی‌هایی نظیر سخت افزار پرقدرت، دوربین باکیفیت و شارژر بسیار سریع، به شدت مورد استقبال قرار گرفته و انتخاب بسیاری از جوانان در سراسر دنیا هستند.
تداوم همکاری هوآوی و توسعه‌دهندگان برنامه ایرانی؛ اسنپ و تپسی در اپ گالری
هواوی به عنوان غول فناوری چینی، در سال‌های اخیر در پی ایجاد اکوسیستم نرم‌افزاری خود بوده تا بتواند تمامی نیازهای نرم‌افزاری کاربران را فقط از طریق اکوسیستم اختصاصی خود پاسخ دهد.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن