تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796819442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن




وردپرس ماشین، ارائه دهنده تخصصی هاست وردپرس



وردپرس
وردپرس ماشین، سرویس هاستینگی است که به صورت تخصصی به ارائه سرویس هاست وردپرس می‌پردازد. این مسئله باعث شده کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بالاتر رود. در ادامه با این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

وردپرس ماشین یک استارتاپ میزبانی وب با تمرکز بر خدمات و میزبانی تخصصی وردپرس است که به پشتوانه فنی و سرمایه‌گذاری گروه فناوری و تجارت سیکا و همکاران بین المللی فعالیت خود را شروع کرده است.
آقای مهندس محمد ایمان افراش و آقای نوید افراز هم بنیان گذاران وردپرس ماشین هستند و با تیمی پویا و جوان در راه توسعه آن هستند.
گروه فناوری و تجارت سیکا فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ با مدیریت آقای مهندس محمد ایمان افراش آغاز کرده است و در طول این سال‌ها افتخارات و تجربه‌های موفق بسیاری داشته است از جمله واحد فناور موفق مرکز بین المللی علوم، عضو و واحد برگزیده پارک علم و فناوری استان کرمان، برگزیده فن بازار وزارت علوم، کارآفرین برگزیده استان کرمان و پروژه‌های موفق و فعالیت‌های گسترده در زمینه تجارت الکترونیک، واقعیت مجازی، مارکتینگ، اتوماسیون اداری و فروش و میزبانی وب.
وردپرس ماشین نمونه داخلی و بومی‌سازی شده سایت wpengine.com است که به صورت تخصصی هاستینگ وردپرس ارائه می‌دهد. هاست وردپرس عرضه شده توسط وردپرس ماشین از کنترل پنل پلسک استفاده می‌کند.
کنترل پنل پلسک کاملا بهینه‌سازی شده است و به صورت اختصاصی برای وردپرس ارائه می‌شود. این سرویس توسط هاستینگ آمازون، گوگل کلاود و آزور ماکروسافت ارائه می‌شود که برای کاربران ایرانی در دسترس نیستِ؛ ولی وردپرس ماشین امکان دسترسی به این سرویس را برای کاربران ایران مهیا کرده است.
امکاناتی که هاستینگ وردپرس ماشین به کاربران خود ارائه می‌دهد عبارتند از:
WordPress Toolkit
با یک کلیک می‌توان وردپرس را از ابتدا تا انتها پیکربندی و نصب کرد. همچنین داشبوردی برای مدیریت چندین وبسایت وردپرسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، هسته وردپرس، قالب‌ها و پلاگین‌ها به طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند.
وردپرس تول‌کیت امنیت سایت وردپرسی را بالا می‌برد و نیازی به هیچ تخصصی برای امنیت سایت نیست. همچنین، کلون، همگام‌سازی، جابجایی و دیگر کارهای پیچیده سیستم با یک کلیک انجام می‌شوند.
SEO Toolkit
یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که در کنترل پنل پلسک قرار دارد، سئو تول‌کیت است. با این ابزار به راحتی می‌توان استراتژی سئو را طراحی و اجرا و روی رتبه‌بندی کلمات کلیدی نظارت کرد. می‌توان سئو سایت را تجزیه و تحلیل کرد و پیشنهادهایی برای بهبود سئو دریافت کرد.
مشاور سئو (SEO Advisor) 
مشاور سئو وردپرس ماشین مطالب تکراری، لینک‌های معیوب، تگ‌های H1، H2 و H3 را به کاربر گزارش می‌دهد. در کنار آن می‌توان با استفاده از ردیاب رتبه (Rank Tracker) می‌توان عملکرد کلمات کلیدی سایت را با عملکرد رقبا مقایسه کرد و اقدامات لازم برای بهبود رتبه سایت را برنامه‌ریزی کرد.
ImunityAV
ابزار ضد ویروس هوشمندی که وظیفه مانیتورینگ امنیتی، پاکسازی خودکار بدافزارها و نظارت براعتبار دامنه را بر عهده دارد.
پشتیبان‌گیری دستی 
فقط با چند کلیک می‌توانید پشتیبان‌گیری خودکار هاست وردپرس خود را تنظیم کنید. با حداکثر فضای ذخیره‌سازی، می‌توانید به طور خودکار و روزانه این کار را انجام دهید یا به صورت دستی از سیستم پشتیبان تهیه کنید.
گواهینامه SSL رایگان
Secure Socket Layer یا همان SSL، یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تأمین ارتباطی امن بین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد، محافظت می‌کند تا این داده‌ها به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند.
پشتیبانی ۲۴ ساعته
از دیگر ویژگی‌های دیگری که خرید هاست وردپرس از وردپرس ماشین را متمایز می‌کند، پشتیبانی ۲۴ ساعته این مجموعه است. تیم متخصص وردپرس ماشین که به صورت تخصصی در حوزه ارائه هاست وردپرس فعالیت دارند، در کنار کاربران است تا در صورت نیاز، راهنما و پشتیبان آن‌ها در حل تمامی مشکلات وردپرسی آن‌ها باشد.
پلاگین‌های پولی و فارسی شده‌ای که با خرید هاست وردپرس از وردپرس ماشین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد این‌ها هستند:

  • پلاگین WP ROCKET
  • پلاگین پرمیوم Yoast SEO Premium
  • پلاگین امنیتی iThemes Security Pro
  • پلاگین WP Smush Pro
  • پلاگین امنیتی wordfence security premium
  • پلاگین فرم ساز Gravity Forms
  • پلاگین WP AMP

برای آشنایی بیشتر  با سرویس‌های وردپرس ماشین و خرید هاست وردپرس به وبسایت این شرکت به نشانی wpmashin.com مراجعه کنید.
 


انتشار محتوا:اخبار رسمی



-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب
>

صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن